Új hozzászólás Aktív témák
-
Qtya123
őstag
válasz pex156 #69007 üzenetére
Igen, a könyv ennyit ír:
Győződjön meg arról, hogy a használt mo-
torolaj megfelel az alábbi minőségi előírá-
soknak:
• ACEA A1/B1, A3/B3, A3/B4, A5/B5
• API SL, SM, SN
• ILSAC GF-3, GF-4, GF-5Valóban a C3 az részecskeszűrős fejlesztés, de ugye a Suzuki a mai napig a szög egyszerű Ecstar F9000 5W-30-at rakja/ajánlja ezekbe a motorokba, ami API SM szabvány.
Megoszlanak a vélemények. A régi M16A motorhoz teljesen jó az API SM, annak kb mindegy, hogy modernebb szabványú kerül-e bele vagy sem, de vannak akik húzzák a szemüket, hogy a modernebb turbós K10C és K14C motorokba miért ezt rakják.
Én kettős érzéssel állok a dologhoz. Egyrészt megnyugtatóbb lenne valóban, ha modernebb olaj kerülne bele, másik oldalról nézve azért van már bőven tapasztalat és futott kilométer a K10C és K14C motorokkal, GPF-el és nem nagyon hallani azt, hogy az évek alatt, vagy ilyen 150-200e km-es futások mellett gond lenne a gyári olajat használva.
[ Szerkesztve ]
-
Gyöször
senior tag
válasz pex156 #69007 üzenetére
Kíváncsi vagyok mi lesz itt a megoldás. Nem értek az olajokhoz, én mindig azt hittem az acea Cx olaj a dízelekbe való, de lehülyéztek az olajos totyikban. Hiszek nekik de ha elmagyarázták volna nem halnék meg annyira hülyén.
Biztos van valami a katalizátoron kívül a kéményben?
Biztos ugyan olyan kell a benzines koromszűrőhöz mint a dízelhez?ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz pex156 #69013 üzenetére
Nem vagyok egy olajguru, eddig jutottam tapasztalati úton, gf6a, API SP és ezekből a legalacsonyabb hamutartalmú. 5w30 vagy 0w20 kell neki, én előbbi felé hajlok, mert szeretem rugdosni a gázt melegen.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz pex156 #69016 üzenetére
Van, 2019 szeptember után az összesbe kellett tenni, mert 2020 január 1 után nem lehetett újonnan forgalomba helyezni az EU területén személyautót. Nem tudom mások hogyan bekkelték ki, de ez volt a jogszabályi változás.
Tehát azok a K14C motorkodú motorok amelyeket 2019 szeptember után gyártottak mind GPF-esek.
Eneos és MOL ne, a petronas fejből nincsen meg, de majd megnézem.
Az eneos piacot próbál nyerni magának egy viszonylag agresszív marketinggel amihez a Szakál metál kft aszisztál, maga a cég nippon oil, akárcsak az ecstar, ugyanoda pozícionáld. Nyomott áron terjeszti a termékeit amik még így is túl vannak árazva... tehát ár érték arányban nem azt kapod amit vársz, szándékosan az EU gyártók alá tettek picivel árban, de minőségben inkább egy ecstar."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz pex156 #69028 üzenetére
Az én könyvemben benne van hogy mikor kell kikapcsolni a start-stopot, többek között ez is a listán van... Tehát ha regenrál akkor neked kell kézzel kinyomni. Igen, az ablakfűtés esetén, de a ventinek minimum 1-es fokozaton kell mennie.
De van még ott más finomság is, amit tuti hogy a vásárlók 10% sem tesz meg."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Gyöször
senior tag
válasz pex156 #69030 üzenetére
Jesszus csak mannolt neee!
Úgy gondoltam, hogy a szilikonpasztával azért ők sem tudnak hibázni, de tévedtem 3 üzemóra után most szedtem szét a krosszmotort egy szemét szar mindenük! Pedig mióta topiktárs visszaballagott a kedvenc bótjába a fagyóban csonttá fagyott fagyállóval és elegánsan lebaszta az asztalra koppanva füstölögve, azóta mégjobban kerültem a márkát.
Ezt a pipamocskot se én vettem, haver hozta, hogy rakjuk össze vele a kocsiját, a maradék meg ittmaradt. ki kellett volna baszni a kukába, van loctite de nem volt felbontva. akkora barom vagyok.
De most tényleg. Mit vennél hatezerért? Olcsóbb helyeken is csak fele annyit adnak annyi pénzért. Biztos nem az a tűzrevaló oldja meg a regenerálási problémádat.. hacsak nem úgy, hogy az új blokk majd nem kormol megint 200.000ig.Jaésigen! Ezidő alatt mennyi kuplungtárcsát ettél meg??
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Qtya123
őstag
válasz pex156 #69455 üzenetére
Nekem Nipparts tárcsa van valami ABE elnevezésű betétekkel (ez volt polcon éppen). 2 éve használom, nem volt gond velük, nem kopnak túl gyorsan és szerintem jó a fékhatás is, bár abban nincs tapasztalatom, hogy hosszabb és nagyon intenzív fékezés során mennyire hamar melegszik el.
Annyi, hogy néha kicsit nyikorognak enyhe fékezésnél, tipikusan mikor a piros lámpa előtt állsz meg lassan. De sok helyen olvastam a Crossról, Vitaráról, hogy nyikorgósak a fékek rajtuk. Fene tudja, hogy alapban ilyen-e vagy a konkrét cucc ami ilyen. -
kenguru99
aktív tag
válasz pex156 #69455 üzenetére
"Nipparts tarcsa + olasz betetek 28ezer
Nipparts tarcsa + Japanparts betetek 45ezer"
Ezek valójában csak csomagoló cégek nem gyártók. Hogy mit kapsz az zsákbamacska. Maradj a neves cégek termékeinél. Az Scrosst nem ismerem de a korabeli Swiftben a Textar a gyári beszállító.
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen