Új hozzászólás Aktív témák
-
Goose-T
veterán
Na igen. Ezek után magyarázza el valaki, hogy a mai Suzukik már nem olyan életveszélyesek, mint régen. Amíg 0.3-as, 0.5-ös lemezből készítik őket, nem lehet jobbat várni.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Szalma
őstag
(Nincs igazad. A vékonyka lemezek minden autó vázára vannak felcsavarozva. A légellenállás csökkentésén és az esztétikumon kívül nincs más szerepük. A gyűrődő zónák az autó vázában vannak. Nézz be a motorterébe bármelyik kocsinak és keress alvázat: fogsz találni rajtuk helyes kis gyengített részeket. No azok a gyűrődő zónák részei.
Csak a nagyon régi tankok alkalmazták a külső váz merevségére alapozó biztonságot. Az önhordó alvázakra szerelt autóknál az alváz adja a merevséget és biztonságot, a karosszéria elemek pedig eladják az autót.
Ez a hozzáállás amit felmutatsz tipikus nagyautó fan-ra vall. Ők szokták mondani, hogy egy nagy autó biztonságosabb, mint egy kicsi. Pedig egy egyszerű példával belátható, hogy nem teljesen igaz: fogj egy seprűnyelet, tartsd a homlokodhoz és koccold le vele a falat. Majd felezd meg a seprűnyelet és ismételd meg a kísérletet... Autóknál a seprűnyél a kormánymű... (Mondd el nekem, kérlek, hogy a seprűnyeles kísérletben mi az elvi hiba! Ha sikerül és jó az indoklás, akkor beszélhetünk tovább a témáról. Ha nem, akkor a fizikai ismeretek hiányosságai miatt értelmetlen a párbeszéd...))
Szeretettel:
Szalma
ui.: Még egy apróság: minél vastagabb egy lemez, annál ridegebb. Ráadásul egy vékony lemez trükkösen meghajtogatva erősebb lehet egy vastagabb, nem hajtogatott lemeznél... -
divot
veterán
Most így hirtelen beírva a google-ba a Modus és teszt szavakat, elég sokat találtam. Csak azért nem néztem meg őket, mert közben a renault oldalán összeraktam egy olyan Modust, ami teljesítené a kívánalmainkat, aztán regisztrációs adó nélkül lett 3,7 milla. Szóval ez nem a mi autónk.
[Szerkesztve] -
ovecs
senior tag
Vegyetek Citroen-t
Nagyon jó kis autóka, és a szervíz is occsó
Xsara Break 1.9D volt a faternak, sokat autózik, 4 év alatt semmi baja nem volt, max. égőcsere, pedig a fater 250 000!!!!! km-t rakott bele
Nagyon jó az úttartása, a benzines+ még jól is gyorsul(Rally vb-n nemhiába a jó szereplés, tom az turbó+anyámkínja, de akkor is az alapautó, az XSARA), szal jó kis autó!!!!!!!!Aquincumi Football Kedvelők - FC Panelprolik
-
Den
veterán
vicces azért itt a lemezvastagságon filózni, mikor még a feéső középkat. kocsik is max miliméter körüli vastagságú lemezből készülnek, amit sík állapotban egy gyerek kettéhajt, és bármelyik autó nagyobb lemezfelületét térdel be tudod nyomni, tehát ütközésnél ahol jóval nagyobb erők lépnek fel ennek nincs szerepe.
ezel együtt a régi szvift gyenge szerkezetű de nem azért mert vékonyak a borítólemezei.
Egyébként tudtommal minden euban forgalmbahozott kocsinál kötelező a törésteszt.www.simson4t.hu
-
rATdrAgOn
senior tag
'90 elott gyartott vasakrol meg nem is talalni.
Illetve en talaltam a sajat vasamrol egy videot, eleg meggyozo. Talan '81-ben csinaltak a tesztet a kiadas elott, de nagyon szepen torik.
A hulye csigazabalok, ugye. ;)
(Legzsak nuku, minden nuku, csak monocoque kasztni, de 50-es frontalnal az utascella nem rogyik meg... remek. )
[Szerkesztve]A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
C3 josaga attol fugg, hogy hol raktak ossze. Francia gyartasuakkal semmi baj nincsen, spanyoloktol szarmazoak eleg gazosak. Itthonra meg foleg onnan hozzak oket.
C2 detto.
C4 meg nekem ambivalens. Tetszik kivulrol, belulrol, de inkabb megvarnam belole az S2-t. Tul prototipus szaga van, mint annak idejen az XM-nek. Remelhetoleg majd kinovi. Igazabol most amit vennek citrot az uj C5, vagy varnek a C6-ra, ha tellene ra.
Nem tellik.
Ugyhogy maradok a kis hajomnal, amire ugyanaz igaz, mint a Totalcaron olvashato AX-tesztben leirtak: Bővebben: link
[idezet]
''A normál városi használaton kívül sem lanyhul élénksége, a bátrabbak akár 130-140 körül is mernek haladni vele. Efölött ugyan stabil, mint a Millenium Falcon zárótűzben, miután elveszítette energiapajzsát, mégsem ajánlom életnagyságú űrhajósjáték-szimulátor helyett, mert kissé rizikósabb. ''
[/idezet]
A rizikossagot kihuzhatjuk. A BX az tenyleg teherszallito urhajo.A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
Blagoje
csendes tag
Bővebben: link
A klíma akciót még publikálták, de biztos forrásból tudom, hogy lesz
Ha jól tévedek, akkor a 3 ajtós németországban készül, az 5 ajtóst meg a spanyolok szerelik össze. Ez elég nagy érv a 3 ajtós mellett!
Ha most új autót kellene vennem, akkor ha az ár számít, akkor focust vennék ambiente felszereltséggel (3.15millió), ha a az extrák is, akkor Mazda 3-ast TE felszereltséggel (4.2millió).Az újra házasodás az optimizmus győzelme a tapasztalat felett
-
nagyúr
''borzasztóan riaszt az a kispolgári egyformaság, amit az új buzukik árazása fog okozni itthon''
hát b+, akkor begyél bentley-t, vagy rolls-ot, vagy ferrarit, maserati-t, abból biztos nem lesz egymillió az utakon, és nem fogod érezni, hgoy kispolgár vagy Te is...Pleased to meet you - hope you guess my name
-
Den
veterán
amit átlgember meg tud fizetni az mind tizenkettő egy tucat ipari tömegárú, elég vicces ebből a suzukit kiragadni. még egy 6 milliós vw,vahy opel is csak tömegtermék, egyniség nélkül, különlegesnek a legkevésbé seméezheti magát benne az embre hiszen még pár százezren hajszálra ilyen kocsival furikáznak.
www.simson4t.hu
-
Szeke
senior tag
Hol látsz új Focust ABS-el 3.150.000-ért? Nézem a Ford árlistáját, 3.100.000 a teljesen fapados focus, és ebben nincs ABS...
SZERK: azért ez ciki, hogy egy alsó-középkategóriás autóban nem széria az ABS... Suzukiban is már az vagy 2 éve... Yarisban, Corollában, stb, dettó.
[Szerkesztve]A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Szeke
senior tag
Bővebben: link
Csekkold. Ambiente felszereltség. Ford Focus, 2005-ös modellév.A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Szeke
senior tag
Ja, hogy szerkesztetted
Érdekes, hogy a magyar oldalt mennyire nem frissítik
És hogy mennyire nem egyértelmű. ''2005-ös modellév'' nálam akkoris az új Focust jelentené. Nagyon rosszul fogalmaznak és nem tüntetik fel, hogy melyik az új és melyik a régiA biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Blagoje
csendes tag
Focus ajándék klíma promoként szerepel a ''roadmap''-en.
Az ambiente kivételével az összeshez jár alapáron, tehát nem tűnne túl nagy marketing fogásnak, hogyha ahhoz adnák ajándékba, amiben defaultba eddig is benne volt a klíma.Az újra házasodás az optimizmus győzelme a tapasztalat felett