Új hozzászólás Aktív témák
-
Den
veterán
válasz _Volkovy_ #160 üzenetére
muhaha 7 éves honda. miért is szeretik a hondát? mert baró sportos. Aki hondát vesz az vajon 2500-nál vált fel vagy 5000-nél? és vajon miért adja el 7 évesen? mert már nem tetszik neki, vagy mert már kinyomta a belét?
de komolyan szerinted egy tiszta jó kocsit amiben még 3 év hibamentes üzem van ,miért ad el valaki szarért hugyért?www.simson4t.hu
-
Den
veterán
-
Den
veterán
válasz _Volkovy_ #177 üzenetére
már ha kapsz. és akkor ugye kaszkót kell rá kötni, ami rögtön máshogy néz ki mint a szuzukié
és ugye ott beválalsz egy havi fix kiadást a részletre és még ott a rizikód hogy vmi behal és az még hozzájön. az új szuzukinál meg 3 évig biztonságban vagy a garancia miatt, 3 évesen meg becseréled egy újra a kereskedőnél és még a részleted is kisebb leszwww.simson4t.hu
-
-
-
Den
veterán
na te vagy a tipikus magyar autós német autó az isten, franciát soha. Pedig ezek idejétmult előítéletek. németben is van nagyon gyenge eresztés, és a francia autók néhány apróságot (és néhány elfuserált szériát) leszámítva nagyon jók.
de nem baj, maradj továbbra is német autó rajongó, és francia kocsi elenes, így legalább mi akik már túlléptünk a sztereotípiákon, jó olcsón vehetünk príma francia kocsikatwww.simson4t.hu
-
Den
veterán
anyám előző kocsija egy citroen xara 1.6 coupé volt. Az égvilágon semmi baja nem volt, egy levegőcsövet és a légkondi kuplungját cserélték garanciálisan. Azért kellett a kocsit lecserélni, mert egy teherautó úgy beledurrant hátulról hogy szarrátört a hátulja, de még az előte álló kocsi hátulját is megtörte ahogy elörébbrepült az egész kocsi. Anyám és öcsém terhes felesége ült benne, egyiküknek sem lett semmi baja. Amúgy nagyon kényelmes volt, és csendes belül, és fullextrásan alig volt drágább mint egy fapados alapmotoros golf.
ezt egy peugeot 206cc-re cserélte, a 2 literes fullextrás kocsi alig volt drágább mint a többi számbajöhető kocsi közepes felszereltséggel, és az a tető mindent visz
ezzel már több gond volt, de többnyire apróságok, egy részük a trehány szervíz hibája .
van egy 13 éves renault trafficunk is az is prímán megy, a rozsda ami eszi szerencsétlent nagyon, meg már a kábelek elöregedtek.www.simson4t.hu
-
Den
veterán
csak ilyen alacsony peremű gumit ne vegyél. a 206-oson 205/45-ös van, de a király pesti utakon már 2 olyan defektje volt hogy teljesen szétvágta a kátyú a gumit, de egyik alkalommal még a felniből is kitört egy darab., és iszonya drágák ezek a gumik. Amikor a felni is gajra ment a csere majdnem 150k volt amikor csak a gumi akkor ''csak'' 60k
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
egyébként érdemes egy fényképezőt tartani a kesztyűtartóban. Annál az esetnél mikor a felni is eltört, sikerült a kátyút meg a kerék állapotát lefényképezni, és az út fenntartója köteles volt megréríteni a kárt. cc-nél az igazán a gáz hogy semmilyen pótkereke nincs csak egy antidefekt spray, az meg ilyenkor nem ér semmit
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
jó gép lesz az új szvift, teljesen más szint lesz mint a régi.
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
viszont az is igaz hogy nyilván nem fegyverrel kényszeerítették az ott dolgzókat hogy mondják föl a bruttó 200k-s állásukat és menjenek el a szuzukihoz 80 rongyért, hanem azért dolgoznak ott annyiért, mert jobb álást nem találtak (vagy semmilyet nem találnának, ha nem lenne ez).
egyébbként senki nem magasztalta a szuzukit csupán annyit jegyeztünk meg hogy ez legallább jelentős részben magyar termék, szemben mondjuk egy fiattal vagy hondával, ami nulla azaz 0 értékben magyarwww.simson4t.hu
-
-
Den
veterán
na akkor eme kis kitérő után térjünk vissza a mi autónkhoz
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
gondoom pontos statisztikákat is tudsz linkelni, a ''nagyon kevés szuzukis marad életben'' alátámasztására.
Egyébként érdekes hogy bármilyen termék, bármilyen márka esetén mindig előkerül egy jólinformált akinek az ismerősének a rokona az adott cégnél dolgozik és azt mondja hogy ''bármit csak az adott márkát ne!!!!''www.simson4t.hu
-
Den
veterán
vicces azért itt a lemezvastagságon filózni, mikor még a feéső középkat. kocsik is max miliméter körüli vastagságú lemezből készülnek, amit sík állapotban egy gyerek kettéhajt, és bármelyik autó nagyobb lemezfelületét térdel be tudod nyomni, tehát ütközésnél ahol jóval nagyobb erők lépnek fel ennek nincs szerepe.
ezel együtt a régi szvift gyenge szerkezetű de nem azért mert vékonyak a borítólemezei.
Egyébként tudtommal minden euban forgalmbahozott kocsinál kötelező a törésteszt.www.simson4t.hu
-
Den
veterán
nyugi, nyugi, lazíts... tékit ízi, nem illik ez az izgalom egy ilyen nyugis szombat délutánhoz... nagy levegő, ellazul, úgy szépen... vörös köd fellszáll, hsz-t újraolvas...
Nem kell pánikba esni, nem bántotta senki a szent fétised Mint divotnak is mondtam csak egy kicsit élcelődtemm a fanatizmusodon, amúgy csípem a hondákat, az s2000 az egyik kedvenc sportkocsim, az egyik legjobb dugattyús motor pörög benne amit valaha autóba építettek.
általánosságban a japán kocsikat is szeretem, jóminőségű nehézipari termékek, megbízhatóak, mindent tudnak amit kell, cserébe nincs egyéniségük és rika kivétel amelyiknek stílusa van.
ezzel szemben a franciák autókat gyártanak, nem szimplán gördülő gépeket, műszakilag talán nem minden részletükben annyira kifinomultak mint a japán verdák, cserében van egyéniségük (kivételek itt is vannak persze) szerethetőek, és nagyon kényelmesek, sok érdekes részlettel.
De én nem preferálom egy ország autóit sem, sőtt márka sznob sem vagyok. én modeleket kedvelek konkrét dolgokmiatt nem azért mert xy helyen xy cég gyártja. (az istencsászár nálam egyébként egy japán gép, a mazda rx8 )
Ez a ''fostalicska váltó'' úgylátom az üveghangig pörgetős sztrítracsing csávók mitosz világában visszatérő motívum
Nézzem meg az eladási statisztikákat? (kár hogy nincs sírok a röhögéstől szmájli) évek óta a szuzuki vezeti... akor most az az űber kocsi?www.simson4t.hu
-
Den
veterán
válasz Radeon.Z #959 üzenetére
ember nyugi. egyrészt nem bántottam a szuzukid, nekem semmi bajom azzal a verdával, csak arra utaltam hogy másnak lehetnek más szempontrendszerei is mint neked, van aki úgy gondolja inkább vigye kétser annyit szervízbe viszont ha baleset van lehet hogy az életét menti meg a kocsi.
én azt is elfogadom, és szuzuki fikázókak többször is elmondtam, hogy sokaknak egyetlen alternatíva a szvift, és az olcsóság kompromisszumkkal jár.
amit a kocsi összetörésről írsz. ja a 20 éves golf nem törik úgy össze, hanem inkább a benne ülők. egy balesetben a sérüléseket a saját kocsit belsejének csapódva szenveded, és minnél merevebb a kocsi orra annál nagyobb erővel csapódsz a belsejének, szal részemről inkább a kocsi törjön mint én.
és elég elhamarkodott kijelenteni 1hsz után hogy én tipikusan ilyen olyan vagyok, mert nem tudod milyen vagyok, és nem tudod mit gondolok a kocsikrólwww.simson4t.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- Milyen videókártyát?
- Politika
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!