Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz tboldi #50699 üzenetére

    A 4ZZ motornál a gyertyák ül egy-egy ilyen gyújtótrafónak csúfolt cucc, egy csavar meg egy stekker, csak előtte le kell kapni a műanyag burkolatot a motorról, nem bonyás cserélni, inkább sok idő, egyszer még félrészegen is csináltam a haverén, mert a szerelő 20ezret kért csak munkadíjra, én meg mondtam h "fogd meg a söröm", 4db cseréje olyan 20-25 perc, az idő 70%-a a bontás és visszaburkolas. Azok ha kezdenek meghalni akkor hidegen 3 hengereznek, mert a VVT kiall egy semmitmondó hibával és az ECU tiltja. Az halála ha olyankor pörgetik és erőltetik, rögtön le kell állítani és hagyni neki gyújtáson 10-15 másodpercet, aztán újra beindit és működik. Ha akkor sem jó, akkor csere, de ezt tudja üzem melegen is, ha előtte sokat varosoztal és sok a lerakódás, ne kérdezd miért, népi megfigyelés.
    Minek 8? Hány gyertya van abban a 4 hengeres motorban?

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák