Új hozzászólás Aktív témák
-
kenguru99
aktív tag
válasz slett27 #69300 üzenetére
"Feleségem 1.4-es 90LE-s Honda Civic-je eszik most 5.5-5.8l-ert vegyes használatban 2001-es."
Annak a Civicnek sokkal kisebb a légellenállása egy Sx4-nél, másrészt - gondolom - a feleséged nem 130(+) tempóval közlekedik.
#69303
Normális akusztika egy drága kocsiban van. A Sx4 meg egy olcsó kocsi.[ Szerkesztve ]
-
slett27
addikt
A hangszórókat ebből is kispórolták mint az Ignisben ? ennyi pénzért azért már illett volna abban is valami normális akusztikát beletenni. Nem mintha az lenne a legfontosabb.
kenguru99 : 100-110, de gondolom valahol utána jön több a fordulat emelkedése miatt. Valóban a VII. genes Civic eléggé áramvonalasra sikeredett.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
-
slett27
addikt
válasz szabonagyur #69304 üzenetére
Dehogynem, de csak ennyi a keret. Kisebb kockázatú autó nincsen nagyon ebben az árban az a baj.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
Világos, tiszta ügy. Skippelem is.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
eddie17
addikt
válasz slett27 #69308 üzenetére
Nekem az “elődje” van, a Liana, M16 motorrolal. Most már lassan egy éve használom. Suzuki szinten nehéz mint a sár, télen dugózós elővárosi bejárással 7.5-7.8. Ha lehet haladni, nincs hideg, akkor 6.5-6.8. Teli tanktól teli tankig ugyanazon a kúton tankolva. Sajnos a fizika ilyen Igaz most lett egy kis gyújtás javítás rajta, lehet nyerek pár decit
Igazi autópálya tempóra alkalmatlan, mert sokat forog és nagyon hangos a motor.[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz eddie17 #69310 üzenetére
Jól írtad, Suzuki szinten "nehéz" csak a Liana. Semmi extra, 1130 kg körül van, ha jól emlékszem. De amúgy tényleg vicces, hogy nehezebb, mint a sima 1.6 Vitara (1075 kg), vagy 1.6 Cross (1085 kg), miközben egy Nissan QASHQAI amiről a Crosst koppintották, az 1297 kg... Viccesen könnyűek a Crossok, Vitarák a többi SUV/Crossoverhez képest.
(Kollégám is nemrég koppant egyet. Régebben nem értettem, hogy miért hivatkozik mindig úgy a 2016-os Vitarájára, hogy milyen jó mert biztonságos, meg robosztus meg stb... Aztán megvilágosodtam. Múltkor panaszkodik nekem, hogy akart motorcsónakot vontatni ezért megnézte a forgalmiban, hogy hány kg a Vitara és megdöbbenve látta, hogy csak 1075 és hát ő azt hitte, hogy ilyen 1400-1500 kg körüli.... Hú mondom de képben vagy az autóddal, hogy így 6 év tulajdonlás után erre is rájöttél.)
Neked amúgy mennyit forog a Liana pályán? Ha ilyen 3300-3400-at, az teljesen rendben van.
[ Szerkesztve ]
-
eddie17
addikt
válasz Qtya123 #69311 üzenetére
Igen a korabeli Swift-ek 800kg körüli súlyához képest egy tank
Forgalmi szerint 1140kg, neten pedig 1150-et ír.
Ez japán, volt benne még anyag
Igen ezek a modern Suzukik könnyűek, az “új” Swift is 850kg körül van alapon. Ha jól emlékszem valami könnyű acélváz miatt tud könnyű és merev lenni.Pontosan nem emlékszem, ritkán megyek pályán a hangja miatt, de 110-nél már 3000 felett van Ez még a digit kijelzős, pontosan nem tudom
-
burgatshow
veterán
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Qtya123 #69311 üzenetére
1,4T gl+ 6mt Vitara 1120kg, meg én ha beleülök... De az enyém már több, a teljes pótkerék, emelő, kompresszor, egyéb csingilingi, szerintem ha beteszem a hátsóm már 1200 felett vagyunk bőven.
Biztonságos az 5 csillagos 2015-ös teszt alapján. Igaz akkor még nem voltak tele az utak 2tonna feletti phev suvokkal...
Ha már fogyi: ez a gép 6,2-t eszik fedélzeti szerint tempomat 130-nál 6osban, ez kb 3100 körüli fordulat. Ha ezt 150-el csinálom akkor 7,4."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Qtya123
őstag
válasz burgatshow #69313 üzenetére
Itt a króm elejű FWD Crossra 1150-et látok: [link]
Külföldi oldalon is 1150-et látok: [link]Nem tudom mi lehet a valós, ami a forgalmiban van, vagy ami máshol.
2ozzmexy: Igen, az elektromos autók terjedésével más lett a leányzó fekvése. Aktív+passzív biztonsági rendszerek egy dolog, de mikor 2 tonna találkozik 1.1 tonnával, ott bizony az is számít.
És kevés EV, PHEV van 1500 kg körül, inkább tényleg már a 2 tonnánál járunk. Sőt ott tartunk, hogy ment ugye a matek a B kategóriás jogsin is, hogy egyes EV SUV-ok már nem is nagyon fognak a 3500 kg-ba beleférni, mi legye. 2+ tonnás kocsik. Környezetvédelem, mi...?[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Qtya123 #69315 üzenetére
Ez a szokásos villanyautó dilemma, amivel Musk bácsi nem flexel az X-en...
Ugyanis a fizika meghágása még neki sem megy, minél nehezebb annál többet eszik, ami ugye hatótáv, de ha nagyobb akkut rak be hogy növelje a hatótávot, akkor nehezebb lesz, többet fogyaszt. A tömeget mozgatod, minél nehezebb annál kevésbé takarékos. Hiába a plaid változat 1000 bhp, azt elektronnal is etetni kell, ha azt konstans veszed ki úgy merül le mint a piaci ceruzaelem.
A truck lelépheti drag-ben a porkét úgy hogy egyet még húz is maga után, de ez hány kW? Na ugye...
Érdekelne ezt egy feltöltéssel hányszor tudja megcsinalni, de ezt nem számolták ki, nem véletlenül."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
szabonagyur
félisten
válasz burgatshow #69313 üzenetére
JSZP szerint 2022es automata, nem allgrip Scross 1240kg
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
burgatshow
veterán
válasz szabonagyur #69317 üzenetére
Azt fogod latni a forgalmidban is. En az enyembol neztem ki, csak az ‘21-es.
Qtya123: az mar inkabb, csak te eredetileg 1080 korulit irtal. Meg a Vitarara is.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz szabonagyur #69317 üzenetére
Összegezve:
Burgatshow automata FWD 1.4t autója 1225 kg
Ugyanebből a manuális váltós FWD 1150 kg (+75 kg az automata váltó, fura nekem ez)Az első generációs Crossból a katalógusadat szerint a FWD 1.6 manuál az 1175 kg, míg a CVT váltós az 1185 kg.
Mindeközben nekem a manuál FWD-re a forgalmiban 1085 kg-ot írtak.Amúgy az 1085 az ugye az én forgalmimban van, az említett kolléga Vitarájának a forgalmijában meg 1075 kg van.
Szerintem ezek az 1175-1240 közötti súlyok lesznek a valósak váltó és 4wd vs. fwd szórással. A lényeg, hogy mindegyik autó távol van a nehéztől, SUV mércével meg pláne.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz burgatshow #69320 üzenetére
Hát a fene tudja. Az 1.4t esetén +75 kg-ot jelentene az automata, míg az első generációnál meg csak +10 kg-ot nyomna a manuálhoz képest?
[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz szabonagyur #69304 üzenetére
Azért írtam átlagot. Ha kamera van, 130, vagy ha a forgalom összetömörít akár kevesebb is, de ha nem kell ezekkel foglalkozni, 140-150. Vagy a legjobban utált dolog, amikor csordogálok kint a külsőben a már említett 140-150 között, a mögöttem +1Km/h-val gyorsabban jövő bedobja a belsőbe és elkezd mellettem "fél órát" utazni, én meg csak lesek oldalra, integetek hogy húzzon már a francba, de nem megy ő sehová, tartja a tempomattal beállított értéket. És persze hogy ilyenkor érek utol egy nagyobb konvojt, és döntenem kell, vagy megvárom míg értelmetlen barma lassan elhalad mellettem és beszorulok a tömeg mögé, vagy a gázra lépek, gyorsan elhaladok az "előzni kívánó" mellett és beugrok a belsőbe és lenyomom a sort. De hát ilyenkor jön a 160-170, mert előzni bizony kell a sebességkülönbség. Na, ebből áll össze a 140-es átlag
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Gyöször
senior tag
válasz burgatshow #69325 üzenetére
Akkor nem +75 kg a váltód hanem a váltó meg a delejes cucc együtt adja ki a 75kg-t.
[ Szerkesztve ]
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz dethroner #69323 üzenetére
És ekkor elkezdődik a másik autóban az anyázás, hogy nézd a hülyét, eddig ráért. Bocs.
Én azt rühellem amikor jövök a belsőben tempomat 150, látom hogy utol fogja érni a külsőben a kamiont, de nem mer kijönni, megvárja amíg közel érek, hogy fékeznem kelljen. Eddig egyetlen egy román furgonos vette a lapot, rávillantottam hogy kivettem a tempomatot, csinálja. Az jött is, aztán ki is ment amint tudott, de megköszönte."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
AMD Power
titán
Én nagyon szeretem a Suzukit. De!
Hogy még mindig ennél 10+ éves belső design tart ez is. Meg az új S-Cross is a 10+ belteret kapjuk 8-10 millió forintért... Vicc és szánalmas.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
simonjoe
őstag
válasz AMD Power #69329 üzenetére
Én nem szeretem, de ebben a kategóriában nincs jobb megoldás. Kényelmetlen, konzervdobozszerű. Közlekedni meg egy kihívás vele mert a többi résztvevő megpróbálja levegőnek nézni. Ma reggel kedvem lett volna egy új Skodát szarrá törni, mert úgy kijött elém a főútra, satuféknél majd kiszakítottam az övet. Nem tettem, mert azonkívül, h a nejem meglincselt volna, én b@...tam volna rá jobban. Igen, én is láttam, h a 2010-es Splash néhány eleme, kapcsolók, oldalsó irányjelzők, zár és ki tudja mi még, megtalálhatók a mostani új kiadású Suzuki-kban is.
Joe
-
Qtya123
őstag
válasz AMD Power #69329 üzenetére
Egyetértek. Annyiban más egy 2024es Cross beltere a 2013as kiadástól, hogy van benne kijelző....
Nem vagyok egy Dacia fan, sőt az eddigiek nem tetszettek, de ami az új modellt illeti, na ezt hívják megújulásnak, nem amit a Suzuki csinál.
Nekem ez az új dákó nagyon bejön: [link] -
AMD Power
titán
válasz Qtya123 #69331 üzenetére
Jah arról nem is beszélve. Nézd meg az "új" Sandero belsejét is. Teljesen jó.
Simonjoe Igen van benne valami. De amúgy pl ez az új Duster már simàn megvenném kategória.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Qtya123
őstag
válasz szabonagyur #69333 üzenetére
Bili műanyag? Beltér minőségben a Suzuki sem hoz minőségibb műanyagot. És a Suzuki is folyamatosan drágul, cserébe annyi a változás rendre, hogy másik lökhárítót, meg lámpákat kap.
A Duster legalább úgy drágult, hogy ég és föld kívül belül az elődhöz képest.
Teljesen versenyképes az ára a Suzukival.[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
-
Qtya123
őstag
válasz szabonagyur #69336 üzenetére
Hát igen, ez az, hogy utolérte, mert a Suzuki fejlesztés 10 éve változatlan. Ami még esetleg alatta volt, így már felzárkózott.
-
slett27
addikt
Népítéletből (SX4 1.5GS) :
"A fogyasztásról: Étvágy az van. Igaz a gázpedált nem szoktam kímélni, használom amire való. Nagyrészt városban közlekedem vele, ami a fogyasztáson erősen meg is látszik. 8 liter alatt átlagot nem igazán tudok összehozni, de inkább a 9 liter körüli érték a jellemző.
Amire nem való: Autópálya! Komolyabb tempónál már ordít a motor és a fogyasztása is horrorisztikus magasságokba nő. Simán elszökik 10 liter fölé 130-140 tempónál, de láttam a computeren tartósan 16,2 értéket is 160-as sebességnél 4 fővel a fedélzeten."
Az autó már csak ilyen. CSAK városban megyünk vele, hosszú távra MÁSIK kocsit tartunk, még hosszabbra meg másikat. Számomra ez vicc. Ne mondjátok hogy ez életszerű és hogy komolyan elfogadható ez az érték akár benzines akár nem."Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
szabonagyur
félisten
válasz slett27 #69338 üzenetére
Ennek az autónak esélyesen más baja is van ha mindenhol ennyire elszállnak az értékek.
De másik témában írtam neked, hogy a B. autó ami csak városban fut 2 éve az is simán 10L/100at fut, SCROSS ami ha fut városban akkor 8-10 km egyben ott is azért 7-8L körül van, sajnos ez ilyen.
Városon kívül persze tegnap az SCROSS-al hoztam 4.9/100at is, átlag sebességem 73KM/H volt.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
tboldi
nagyúr
válasz slett27 #69338 üzenetére
Nekem elfogadható, mert cserébe sok mosolygást kapok a csipszelt turbóbenyától.
-
Qtya123
őstag
válasz hemaka #69342 üzenetére
Plusz amire a márkaszervizek szerint is sok panasz jött a Cross esetében, hogy a szellőző szürke színű kerete főleg este bizonyos helyzetekben zavaróan visszatükröződik a visszapillantóban és jó lenne, ha nem ilyen színű lenne.
De ez a tükröződés a belinkelt cikkben is jól látható fényes nappali képen: [link]
De neeeem, továbbra is a 2013 óta jelen lévő szürke.És ezt nem lehet arra fogni, hogy ennyi pénzért ez jár. Én is szeretem a Crosst, jó autó, oké, hogy megbízható, de érdekes látni, hogy mennyire szarnak bele mindenbe és kezd elmenni mellettük az idő fejlesztések terén, a konkurencia meg zárkózik fel, lép tovább. Suzka meg csak árban lép tovább.
Ez eddig elég volt nekik, de a jövőben változhat a dolog.
Mondjunk minden rosszban van valami jó, ha valami műanyag mütyür eltörik, karcos lesz, lehet szerezni bontottat egy bármelyiket generációs törött autóból.
[ Szerkesztve ]
-
slett27
addikt
válasz tboldi #69341 üzenetére
Nem igazán tudom....az biztos hogy megbízhatóságban nincs párja a Suzukinak ezt régóta bizonyítja (most tekintsünk el az anyaghasználattól komforttól). De egy ilyen fogyinál biztos nem jöhet számításba egy dízel ? Kis dízel mehet városba is (1.3-1.4 MultiJet / TDI). Én értem hogy nagynyomású, kettőstömegű, turbó, porlasztócsúcsok, DPF ezek eléggé nagy költségek, DE fogyasztásban hosszú távon azért visszajön. Nem mindegy hogy havi ~1200-1500km-en 7-8l/100 vagy 4-5l/100. Évi 400-500e Ft. Persze ennél a pontnál már vallási problémába csap át amit írtam.
Mindegy, ez nem az a topic. Off vége.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
szabonagyur
félisten
válasz Qtya123 #69344 üzenetére
Mondjuk amíg kb. a szalagról viszik el az emberek a Suzukit persze, hogy nem lesz változás. Olyan ez mint a GD Jazz, viszik az emberek ha van jobb, ha nincs.
Érdekes az az elem rész, engem pont nem zavar. B autómnál a váltó körül van ilyen tükröződőt, na az tényleg fényes és durva
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
szabonagyur
félisten
válasz slett27 #69345 üzenetére
Amikor ennyire nagy a fogyasztás ott valószínűleg lényegtelen, hogy most az 6L vagy 10L éppen. Lásd a példámat, elektromos lenne a legjobb városban rohangászni, de 1M-ból amit ér a B autóm mit veszek? Semmit. Éves 4e km megy most bele, ott igazából nálam nem számít, hogy az 6L vagy épp 10L.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
slett27
addikt
válasz szabonagyur #69347 üzenetére
Igen, azt vettem észre hogy a kis vasaló swift is ha nincs tojás a gázpedál alatt akkor 7.2-7.5l/100 simán megvan. Ezt sem mondanám takarékosnak az 1.3-as motorhoz (M13A). Rég volt amikor a ~785kg 1.0-ás swift hozta a 4.5l-t.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
nagyúr
-
simonjoe
őstag
válasz Napfénysüti #69349 üzenetére
Ha szétnézel a nem EU piacra szánt "példányok" között, van meglepetés! Szerintem a Kizashi sem volt csúnya, a többit meg tényleg hagyjuk.
Joe
Új hozzászólás Aktív témák
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Xbox tulajok OFF topicja
- Sorozatok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Crypto Trade
- Anime filmek és sorozatok
- Háztartási gépek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs