Új hozzászólás Aktív témák

  • a_tesz

    Korrektor

    válasz Yushchenko #6803 üzenetére

    sajnos a legtöbb esetben csak azok a hibajelenségek, amik ugyanúgy utalhatnak a gyújtásra, prüszkölés, kihagyó vagy elerőtlenedő motor (főleg magasabb fordulaton, amikor több benzint kéne szállítson a szivattyú, bár elég jelentősen felül van méretezve). a benzincsőre csatlakoztatható nyomásmérővel megállapítható hogy jól szállít-e a szivattyú, bár nem egy másodperces művelet megmérni (ha érdekel, el tudom küldeni a menetét). szerintem ha csak üres környéki tanknál csinálja, elég valószínű hogy baja nincsen, csak egy kicsit "enni kér" :) a másik, általában ha üresen jár a szivattyú, átég a tekercse, olyankor pedig csak simán nem működik, tehát nem indul az autó stb, a tiednek nem hinném hogy bármi baja lenne.

    #6804 és #6809: igen, egyformák, megfelelő lökhárítóval a 96 utániak lámpája is felrakható tudomásom szerint

    #6806: már volt róla szó nemrég, nem mindegy hogy fordulatszámmérős vagy a nélküli műszerfalas kocsiról van szó, nekünk annak idején fordulatszámmérősnél az E betű középső száránál ment bele valami 34 liter, de a fordulatszámmérő nélkülieknél szépen le lehet menni E betű alá is

    #6810: hivatalosan 40 liter, nekünk eddig 40,5 liter volt a legtöbb ami belement, annál tényleg nem lehet sokkal több :)

    スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

Új hozzászólás Aktív témák