- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
Új hozzászólás Aktív témák
-
Firstaye
tag
válasz tboldi #44380 üzenetére
Én teljesen egyet tudok érteni bb71-tel, nekünk is van egy ilyen Ignis a családba, és hihetetlen mennyire béna a pedál karakterisztikája. Mondjuk nálam nem a lefulladás a baj, - bár megjegyzem, azt is sikerül vele néha - hanem hogy simán 2500-3000-res fordulaton indulok vele, ha kicsit figyelmetlenebb vagyok. Jó, mondjuk ebben a kocsiban van méter (265e), és a kuplungja meg annak bovdene is eléggé ki van, de akkor is vicc, amit művel. Adott gázpedálállásnál ha tartod kb 2-3 másodpercig és próbálod finoman engedni rá a kuplungot, simán emel magától a fordulaton, de valahogy ezt sem koherensen csinálja. Mellette van egy 1.6 dci nissanunk, az se egy leányálom, révén CR, de legalább 1-2 elindulás után megszokja az ember, és bólogatás, lefulladás, üvegelés nélkül lehet vele elindulni.
Amúgy én 600e 1 millió környékén tuti nem vennék suzukit. Messze túl van árazva a piacon szerintem, és cserébe egy szekér. Borzasztóan hitvány és nem autószerű. Egy korabeli, lesajnált peugeot 307 űrhajó hozzá képest. Mikor kerékcserénél megláttam a féltengelyeit és a futóművét kicsit meglepődtem: mint valami gokart, vagy nem tudom, nagyon alultervezettnek tűnik. És cserébe amúgy vannak bajai, ami a hitványságából adódik: ABS kocka - vicc, hogy pont a féken spóroltak ennyire, és a hiba is, hogy beesik a fékpedál
sebváltó - szintén gagyi belső, cserébe a kapcsolási érzet sem jó
napellenző nem tartja magát - komolyan, ilyen bajai vannak.
Kicsit talán túl negatív is voltam, mert amúgy használható kis városi, szaladgálós autó, amivel nem probléma a nagyobb padka sem, de autópályára nagyon nem való, kóvályog szegény, zajszigetelés is borzasztó már 110-nél. 300e körül elmegy, talán 400e egy klímás, reális lenne, de sajnos a suzukik használt piaci árazása minimum érdekes.
Ha van most egy ilyen értékű autód én megtartanám, még gyűjtenék, és ha van 2 millió, akkor érdemesebb váltani szerintem.
No offense amúgy, nem akartam senkit megbántani itt a fikázással, csak engem kicsit meglepett, hogy milyen autók készültek itt még 2000-es évek közepén.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- 3D nyomtatás
- iPhone topik
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
- Mini-ITX
- Futás, futópályák
- ASUS routerek
- Linux kezdőknek
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!