- Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- Leváltaná a Google a sütiket, de ez nem elég
- Nem igaz, hogy indiaiak működtetik az Amazon pénztármentes technológiáját
- Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
- Windows 11
- Aliexpress tapasztalatok
- Windows 10
- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- Rendszergazda topic
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
- Linux kezdőknek
- Shein, Temu: az EU-ban is megőrülnek ezekért
- eBay
-
IT café
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Asszonynak ilyen bőr-plüss kombós az ülése, aztán a bőrt összekarcolta vmi szegecses gatyával, a plüsst meg egy új farmerrel, ami két helyen megfogta az ülést...
Nők... a gyűrűivel meg minden autó váltóját összekaristolja. Ráküldöm majd a fészbukra, hogy keressen rá, köszi az infót!
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
HÁZIGAZDA
-
Qru
MODERÁTOR
Ők tényleg jók, haver a Lexust náluk hozatta rendbe és tényleg nagyon-nagyon jók.
Polírt is vállalnak? Az enyémre már azért ráférne. Az előző tulaj gépi mosóba hordta ezért elég karcos a fényezése(m)...
Jorus: Miénkben szerencsére fekete belső van (ugyanez a félbőr-alcantara) az nem kényes. Szép ez világos belső de sajnos nem praktikus.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Én elvoltam a B6-osommal (az mondjuk csak Comfortline volt, fekete belsővel, plüssizé ülésekkel), nagyon kellemes utazóautó, bunker-jellegű, ultrajól hangszigetelt, takarékos, kényelmes. Épp ma reggel vitték el a szülők (ők kapták meg), szal mostantól már nem kell 3 autót bepasszírozni a kocsibeállóra.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
És nem is eszik sokat (Kormi vs Bubi). Igazából ha szorult volna bele egy kis lélek akkor szeretném is, így csak a kedvelem szintet üti meg a Paszuly.
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
vállalnak, komplett restaurálást is, hegyekben állnak náluk az autók. 40k egy teljes autópolír, én most kihagytam, megelégedtem az első lámpákkal (6500 ft). pedig ráférne a kocsira, de mivel nincs garázs és úgy is alig mosom..........
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
az a másik, hogy én dízelt tuti nem. vw-kel épp az a bajom, hogy nincs (számomra) normális motor hozzájuk, csupa tsi, tfsi, jpcdptdbdi és egyéb szörnyűségek. itt a környéken ilyen 1-2 km-eket megyek (bölcsi, bolt, gyógyszertár, bármi), képzelem, mit művelne velem egy ilyen gép.
marad a nagy szívó benya és a magas fogyasztás
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
-
HÁZIGAZDA
-
nagyúr
Parci: köszi, átküldtem. Első kérdés: tényleg, van nekem egy juhnappa (? - asszem a cikkben a Rolls-ok belseje készül abból) táskám, ami kicsit kopott... azt is meg tudják csinálni?
Nagyon jól viselkedik az autó mindenféle úttalan dombokon 20-30 centis hóban is. A pörgésből sajnos nem sok látszik, mert beborított a hó. Egyébiránt a jeges lejtőn motorfékkel ereszkedést gyakoroltuk ma.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
-
nagyúr
Parci, neked a forgalmiban mi van beírva típusnak? Nekem Legacy-t írtak be, bár ha minden igaz, utoljára 1995-ben nevezték így az akkori Legacy Outback-et, 1996-tól simán Subaru Outback.
Qru: egy 2k8-as Lega GT?
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
HÁZIGAZDA
addig voltak ilyen előítéleteim az automatákról, amíg meg nem jött a lex a maga 285 lóerejével és 6,9 mp-es gyorsulásával. ma már váltogasson, akinek hét anyja van (illetve spec. könnyű a subaruval, hiszen ott vannak a váltófülek a kormány mögött)
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
szerettem én a kézit is, egy ideig együtt is használtam őket, most már csak automatánk van. elkényelmesedtem. a subinál sem használom a füleket egyébként, mert ha átrakom az s# ludicrous módba az si-drive-ot, megvesznek a ménesek, az meg épp elég
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
nagyúr
Én képtelen vagyok megszokni a manuális váltást; se a Passatban nem áll kézre, se a Subiban. Meg persze egyetlen utcai autóban sem, mert pont fordítva történik a váltás, mint ahogy megszoktam. Utcai automata váltóknál - legalábbis, amiket vezettem eddig - a manuális váltás esetében, ha előre tolod, akkor eggyel magasabb sebességi fokozatba kapcsol, ha hátrafelé húzod, akkor meg egyet vissza. Namost ezzel szemben éveken át azt szoktam meg a Kitcarban, hogy előre felé váltok vissza, hátrafelé pedig eggyel feljebb - ahogy minden szekis váltó esetében így műxik a dolog.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
-
Qru
MODERÁTOR
Friss Levorg teszt: [link]
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
Legacy-t nem is tudom minek keverték ide. Impreza padlólemezre épül tehát ez egy Impreza kombi. De ugye az emelt hasú Impreza is XV néven fut...
Ez az 1,6-os motor nem győzött meg így a számok tükrében de kíváncsi lennék élőben mit villant a szívómhoz képest. Fogyiban nem jobb a tesztet elnézve.
Hirtelen a 175/235-ös értéket se értettem a 2,5-ös motortól aztán beugrott hogy 2498 ccm-es tényelg 175 lovat tud a 2457 ccm-es meg volt 165-170-173 lóval.#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Olyasmit olvastam még anno hogy a Lega GT után maradt űrbe tervezték a Levorgot azon vásárlóknak, akiknek a Lega Wagon már túl puha, az Impreza meg túl kemény. Más téren nem kapcsolódik a Legacyhoz szentem. Olyasmi, mint a WRX Sport Wagon volt kb.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
Akkor csak a jobban csengő név miatt ezek szerint. Egy 2,0 turbóval azért mennék egy próbakört. Kár hogy itthon nincsen csak az 1,6 turbo.
Múltkor megtapogattam élőben is (pont EF-ben voltam alkatrészért), elég jó az anyagminősége belül, érezhető a minőségi ugrás.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Mennyi alapból a hasmagasság? Nekem vmi 14.5 cm körüli rémlik. Abból még 3 mínusz szentem sok lenne.
A Feliciámnak 12 cm volt a hasmagassága ültetve (5 állásból alulról az utolsó előttiben) H/P Sporting EXPR tagokkal (külön túlfolyós, állítható befelé és visszaút csillapítással, stb.), de az nagyon alacsony volt mondjuk már városban. És amikor leszakadt a kipufogó, mert odavertem, még a karom se fért alá, hogy feldrótozzam, így asszonyt kellett megkérnem erre, mivel neki pici a karja. Ja, és spéci emelő is kellett hozzá, mert a krokodil sem fért be. Mondjuk kanyarodni úgy tudott, mint valami sínautó.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Ha állítható a lengéscsillapító kompressziója/csillapítása, akkor simán. Ha nem, akkor kevesebb és sűrűbb olaj kell bele jellemzően. De ezt persze szakemberrel javasolt megbeszélni. Vagy azt is cseréled.
Itt egy jó írás a dologról: Kukába a gyári futóművel!
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
Köszi ezt átolvasom!
Ez csak 4 db mezei Eibach rugó ami kb -30 mm-t ültetne a kocsin. Sokat nem akarok belefeccölni a dologba mert ez nem egy wrx... Sanszos hogy marad a gyári annak ellenére hogy idegesítően lágy. A Passat gyári csillapítása az én ízlésemnek jobban megfelel.
Jah és megnéztem a manualt, 15,5 cm-es hasmagasságot ír (menetkészen, üresen mérve) tehát jól írták a TC-s tesztben is.
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
ma megvolt a tankolás, 13,6 liter / 100 km jött ki, ez városi közlekedés (de nem bp downtown, szóval agglomeráció-város és sok rövid kör itt helyben). biztos sokan magukhoz nyúlnak, de ugyanilyen körülmények között az asszony automata 1,2-es nissan micrája 8,5 litert eszik, szóval nem hiszem, hogy reális volna kevesebbet várni.
az elsőkerekes, 2,5-ös benzines x-trail is ugyanennyit eszik.
tegnap mentem m0-n kicsit, ott nekem is ilyen 9 litereket írt ki, de hát nem az a jellemző. és rögtön egy kérdés: a váltó hidegen egy picit ránt, legalábbis nem az a vajpuha, nem is érzem a váltást módon kapcsol. nehéz megítélni persze, hogy ez bug vagy feature, mert nem tudom, hogy milyennek kéne lennie és a lexushoz képest ránt... de ez mire utalhat szerintetek? (idővel megy a hacébe úgy is, nem akarom mindenekfelett itthon megfejteni, de kíváncsi vagyok)
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
nagyúr
Én nem tapasztalok ilyet, alacsony fordulaton, függetlenül attól, hogy hideg vagy meleg a motor (bár hidegen elég nehéz megfigyelni, mivel kb. 5 perc alatt már üzemmeleg minden), csak akkor látom, hogy mikor vált, ha üveges szemmel meredek a ford.szám mérőre. Érezni nem lehet belőle semmit, szal egészen biztosan nem ránt. Amikor agresszívebben gyorsítok és/vagy sportfokozatban vagy manualban van, akkor 6.000 rpm környékén határozottan érezhető a váltás, de normál fordulaton nem.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow