- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
-
IT café
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ghoosty
őstag
Igen a scout. Az nekünk még nagyon szarul megy, kb annyit tudunk az ellenségről, hogy van-e proxi vagy nincs. Engem egyelőre nem zavar, ha kikapunk, mert még sok hiba van a játékomban, ami súlyosabb, mint egy jó scout. Amíg ilyen vakon játszunk, addig mindig le kéne rakni 1-2 cannont fejenként és akkor nincs meglepetés, és könnyen fogjuk a sajtot.
Forge úgyis kell, max 300 mineral megy el feleslegesen, ha mégse jönnek. Ami nem teljesen felesleges, mert detektor is, meg véd a harass ellen is. Aztán, ha már jól megy, akkor elhagyhatjuk.
A legfontosabb, ne ba**d fel a saját agyad azon, hogy lerussolnak minket. Én még mindig csak fél játékosnak számítok.
Amúgy muta ellen a stalker se rossz, simán kitart, míg legyártasz pár főnixet.