Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #85552128

    törölt tag

    válasz giornalista #5850 üzenetére

    Fénykardos hero azért van mert most ők az újak és mindig őket választják, ezek is olyan dolgok, hogy utólag feedbackből lehet módosítani ha szükséges pl. ugyanaz a hero 2x egymás után nem lehet (mint most Hero huntban).
    Abból a szempontból más, hogy amíg az első egy elég egyszerű "magányos farkas" játék volt (ok lehetett összedolgozni ha akartál, de a játék nem nagyon adott lehetőséget, hogy több emberrel dolgozz össze a partneren kívül) ráadásul még ha az objective-ért játszottál akkor sem kaptál semmi lényeges rewardod csak több score-t meg esetleg a meccs végi képernyőn ott volt a neved.
    Itt azért már most látszik, hogy maga a játék próbál csapatjátékra ösztönözni ahogy bespawnol egy squadot, meg eleve a Battle point rendszer egy egyfajta "jutalomrendszer" lesz amivel elérheted a special unitokat.
    Nyilván ez se fog mindenkinek bejönni, de a token rendszert szerintem jó hogy nem vitték tovább.

    A régi WA elég egysíkú játékmenettel bírt - ami nem feltétlenül rossz, de sokan megunták egy idő után, ezért is próbáltak később multi-stage módokat rakni a DLC-kbe, csak az meg azért nem sikerült mert a repülést nem szerette mindenki. Itt szerintem az alap miszerint végig a felszínen harcolnak jó - nyilván a stageket még alakítani/balanszolni kell, de ez mellékes.
    Kíváncsi vagyok amúgy, hogy a Walker Assaulthoz mit találtak ki, marad a régi vagy az is hasonló lesz ?
    A jelenlegi állapotból én úgy veszem ki, hogy amit lehet és működik áthozzák a Battlefieldből, kicsit átalakítva.

    Amúgy az árnyékok nagyon viszik a teljesítményt, minden ultran azt levettem ultraról lowra és nyertem vagy 20 FPS-t meg a dropok is megszűntek. Nem tudom, hogy csak AMD kártyával ilyen e vagy nV-vel is, de ultra árnyékokkal még soha nem láttam ilyen melegnek a VGA-t játékokban, mintha Furmarkot futtattam volna :DDD

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák