- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
- Synology NAS
- Debian GNU/Linux
- Netflix
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- SkyShowtime
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
Új hozzászólás Aktív témák
-
Drenadar
Topikgazda
válasz Wanderer89 #43350 üzenetére
ha nem tudod megvenni, nem is baj... úgy is kell a polarisokra legénység jelentkezz egyre...
ki tudja hányan szereztünk... lehet csak ketten Stilinskivel?
-
Wanderer89
tag
válasz Drenadar #43351 üzenetére
Stilinskivel már kommunikáltam a dologról . Csak tudod, más dolog legénységként szolgálni, és más birtokolni egyet, viszont tény, hogy csak úgy nincs értelme megvenni, legalábbis valódi pénzért semmiképp. Minden esetre majd elkérném majd valamelyikőtöktől egy próba körre, ha bekerül a játékba . Amilyen sikere volt, nem lepődnék meg, ha valamelyik hajót csúsztatnák miatta, arról nem is beszélve, hogy az RSI stílusirányzata már készen van, így valamivel egyszerűbb lenne megépíteni.
RSI AutumnalWanderer89, Steam: Autumnal Wanderer
-
Bibgr0
aktív tag
válasz Wanderer89 #43352 üzenetére
Igen, legénységként nem fáj, ha elpukkan a ladik ;-)
Egyenlőre én is csak kettőről tudok.
-
macy
addikt
Valami gebasz lehet, állandóan ledob a szerver time out hibával.
-
Stilinski
aktív tag
Na, de amúgy a téma szerintem nem volt rossz, a hajók belső teréről.
A Polarisét átnézegettem, azzal nincs olyan nagy gondom. Sokszor van nagy hely a folyosó és a hajó oldala között, de gondolom ott lesznek az alkatrészek.
Az elrendezés jónak tűnik, eddig egyedül a lépcsőház tűnhet túl nagynak, de nem tudom milyen lesz az élőben, valamint ha a dokk alatt a talaj emelőszerkezete van, akkor az szerintem fölösleges oda, nem kéne kiemelkednie, az alsó rész meg lehetne valami hasznosabb.[ Szerkesztve ]
star-citizen.hu
-
macy
addikt
válasz Stilinski #43361 üzenetére
Friss telepítés, a rendszervinyóm tönkrement, úgyhogy most váltottam SSD-re, meg a VGA-t is cseréltem. A szerverekkel lehetett a gond, egyszer ki is írta mikor vissza akartam menni, hogy minden szeró tele van.
Nem nagyon vágom, hogy a connie rakétáit hogyan kell használni. Ugye kétféle raksi van, gondolom az egyik hőkövető a másik radaros. Persze aztán lehet tévedek, mert tegnap betámadott egy Sabre és nem igazán találtam el rakétával. A meggymag köpködővel sorozgattam, aztán a vége az lett, hogy a Sabre elhúzta a csíkot. -
Sokimm
senior tag
Ezt a képet szereztettem (netes alapanyagokból), ami hatására életem első játékát megvettem (hála nektek).
Nah nem azért, mert annyira kalóz voltam eddig, hanem mert nem játszottam igazán soha...Köszönöm a segítségeteket a kezdő csomaghoz: (Aurora MR SC Starter). Bár a repülés még elég nehézkes, de kérdezném, hogy a saját hajómmal, hogy tudok felszállni? :\
(tudom tudom, buta kérdés! )[ Szerkesztve ]
-
Coyote05
tag
válasz Sokimm #43368 üzenetére
Nyomva kell tartani a space-t amíg fel nem száll. Aztán V-vel váltod a tartományokat. W gyorsítás százalékban.
Amúgy ne várj sokat (inkább semmit) az Aurorától. Nekem is az van, szar úgy ahogy van, de amíg free week tart (ha tart még), próbáld ki a Freelancert, Hornetet. Ezek jól repülhető hajók.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen: CoyoteHUN
-
Sokimm
senior tag
válasz Coyote05 #43369 üzenetére
A hangárban (self...) az a hajó van betöltve, amit elméletileg vettem (MR), majd beszállok, F betű, beül az ülésbe, és se ki se fel se le sehova nem megy, és még kiszállni se tudok az ülésből.
Mit rontok el?
Hogy próbáljam ki az arenacommander-en kívül a hajókat? (ott is random adja a freelancert-t, meg még valamit, de nem tudtam választani eddig :\)
[ Szerkesztve ]
-
Stilinski
aktív tag
válasz Sokimm #43368 üzenetére
Sokszor probléma szokott lenni, hogy aki először találkozik a játékkal, az a hangárban próbálja ki a hajót és ott próbál felszállni.
Ott egyelőre még nem lehet, szóval az universe, azon belül asszem Port Olisar menübe kell belépni.Szerk.: elkéstem, de sejtettem, hogy ez volt a probléma
[ Szerkesztve ]
star-citizen.hu
-
Sokimm
senior tag
Szuper, köszönöm skacok!
Már csak egy kérdésem volna:
Ha tényleg nem tetszik az MR hajóm, akkor hogyan tudok változtatni? -
veterán
válasz Sokimm #43375 üzenetére
Lehetőségek:
1: megvárod a játék megjelenését, és ingame majd veszel egy jobbat. A játék egyik lényege is ez lenne, hogy az ember játszik, küldetéseket csinál meg pénzt keres ezzel-azzal és veszi a jobb hajókat
2: időről időre ki lehet próbálni más hajókat, nem csak a sajátokat. A legutóbbi nem tudom tart-e még, de akkor minden repülhetőt ki lehetett próbálni, így mentem én is egy kört egy Starfarerrel
3: fizetsz még pénzt, és lesz jobb hajód már maStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Sokimm
senior tag
még egy kérdés:
i5-4590, 8gbRAM, meg egy gtx 750ti-m van, és enyhén laggol amikor a városban járkálok.
Az nvidia vezérlőpultjában járkálva állítgatni próbálom a maximális teljesítmény érdekében a dolgokat, de a lagg marad, csak a képminőség romlik.
Nem is full hd-ban, csak 720p-ben van a felbontás, (low settings) és mégis picit szaggat.
Valami ötlet, hogy mit tehetnék?
Valaki esetleg játszik még 750ti-vel? -
pgabor26
tag
Jobb lett volna, ha kijelentkezem a fiókomból, és akkor nem jelöli be az én válaszaimat, de nézzétek el ezt nekem. Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Lol... redditen valaki hogy elcsodálkozott hogy oldalra csúszó ajtók vannak a CIG irodájában. Nekem is az volt az első gondolatom, hogy konkrétan a mi irodánkban is az volt. De a legjobb az volt, aki azt jelezte (joggal), a sarki boltban is az van Persze nem úgy van kialakítva mint egy űrhajó zsilipje, de a fotocellás ajtó azért nem egy sci-fi technológia
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Stilinski
aktív tag
válasz Sokimm #43378 üzenetére
A játék még nincs optimalizálva, így azt sem igazán lehet megmondani, hogy mi lesz a jó, vagy elégséges konfig. Amúgy van olyan is, hogy egyszer teljesen jól fut, máskor meg nagyon akad.
Függ a szervertől, attól, hogy milyen hajók vannak lekérve a szerveren, stb. Szóval emiatt még ne aggódj!star-citizen.hu
-
veterán
válasz Stilinski #43381 üzenetére
Nem tudom mik a játéknak a minimális követelményei, 720p low esetén pl. Az biztos hogy akármilyen jó vga-ja is van az embernek, egy szint felett (25-30 fps ) a netkód ami visszafogja, szóval lehet menni felbontásban felfele, nem lesz lassabb a játék. Itt is ezt tudom ajánlani. Ha pl 720p mediumon vagy high-on is ugyanannyi fps van mint low-on, akkor ott nem a vga a szűk keresztmetszet, hanem a netkód.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Fred23
nagyúr
válasz Menthirist #43382 üzenetére
Lehet, rögtön választ is kaptam a kérdésemre azzal, hogy "a netkód ami visszafogja", de azért felteszem: a CryEngine -vagy itt már Star Engine- szálanként kezel különféle dolgokat, mint renderelés, fizika, animáció, hálózat, stb. Ebben a videóban a CPU3 a hálózatot számolja vajon? Félelmetes, hogy még egy i7 6700k egyik magját is képes 100%-on dolgoztatni, mikor a Battlefield 1 beta alatt ilyen sehol sincs.
Szóval az i7 6700k-t is megizzasztó dolog a hálózat számolása lehet egy magon? Abból, amit írtál éppen a kérdésem előtt, ez jött le.
[ Szerkesztve ]
-
Fred23
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #43384 üzenetére
Remélem, legkésőbb jövőre megoldják valahogyan ezt az egy magon való túlterheléses támadást, mert valamikor 2017-ben szeretnék beszállni. Igen, írtam korábban, hogy mennyire nem fekszik nekem a játék fantáziátlan és konzervatív jövőképe, hogy tele van számomra játékélményt degradáló elemekkel, illetve hiányosságokkal, de még így "hibásan" is jobban üt, mint mondjuk a No Man's Sky, amivel azért eltöltöttem vagy 12-13 órát, mielőtt teljesen egyhangúvá nem vált. Úgy vagyok vele, ha a No Man's Sky hülyeségeit el tudtam viselni, és tudtam élvezetet találni benne, nem fosztom meg magam a Star Citizen-től sem.
Viszont akkor már az új konfigot is úgy tervezném meg, hogy jól fusson majd a SC is. Ez viszont, hogy kell neki egy 4GHz-n járó mag mindenképp...
Cris99: Mert? Ellenségeskedés van a BF és a SC rajongói között, vagy mi? Nekem tetszik mindkét játék, csak az zavar, hogy míg a Frostbite szuperül fut gyengébb konfigon is, a Star Engine valahol mintha léket kapna. Mondjuk van még idő betömni.
Menthirist: Nekem bejön az a csattogós lepke is, és egy optimalizált Star Engine-nek nem kéne sokkal több erőforrást zabálnia, mint a Battlefield 1-nek. Most mégis az a helyzet, hogy egy gépen, amin 60fps-sel fut a BF1, a Star Citizen csak 30fps-t kap. Ez azért nagyon nem jó.
[ Szerkesztve ]
-
pgabor26
tag
Orion
Mondjuk ez nem hivatalos, de egész jópofa.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Fred23 #43383 üzenetére
A netkód mellett van még szerintem sok más, pl a feladatelosztás, ami egy szálon fut, feltehetően ugyanazon amin még más, ezért dugul el az a mag (nálam is 1 mag dugul el leginkább). De továbbra sem feltétlen az a gond hogy az a mag el van dugulva (ha az sc processznek leveszed az adott magról az affinitását majd visszarakod, akkor már nem fog 100% körül pörögni a mag, mégsem nyers vele sokat. Ez viszont már szerintem a netkód miatt van.
A BF1-et pedig valóban nem kell idehozni, az gyakorlatilag csattogós lepke ahhoz képest a komplexitáshoz képest, ami az sc-ben van.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Stilinski
aktív tag
star-citizen.hu
-
huncut07
csendes tag
válasz Fred23 #43387 üzenetére
Hmm, az egyik játékban egy arkád egyszerűségű repülési modell van egy kb 4X4km-ű pályán, a másikban meg 16 fúvóka és két főhajtómű pillanatnyi együttes hatásaiból számolja egy űrhajó -szimulált- fedélzeti számítógépe a teljes hat tengelyű mozgásszabadság megvalósulása mellett, hogy hova, merre milyen gyorsan mozdul az általad irányított hajó egy 400 000X400 000X1 000 000km területen (néhány milliméter pontossággal), miközben a hajó saját gravitációval (ergo minden benne lévő tárgy fizikai szimulációt igényel) rendelkezik, ami független az űrben lévő zéró gravitációtól és a többi hajó gravitációjától.... vagyis tényleg semmiben nem különbözik a két játék motorja.És ez csak egy különbség, hogy mennyivel bonyolultabb az StarEngine, de nem csak a Battlefieldnél, hanem az összes ma létező játék motorjánál.
Nem véletlen, hogy annyi a bug benne.
A 100%-s terhelés azért van mert nincs optimalizálva, erről van egy riport Sean Tracy-vel, aki elmondja, hogy ennek ezután állnak neki igazán, és 16 szál -vagy mag- kihasználására tervezik, de a fő száll mindig is terheltebb lesz, de igyekeznek minél több feladatot a többi magnak kiosztani.Azonban mivel a fele rendszer még be sincs építve a jelenlegi játékba, egy jó darabig nem is lesz optimalizálva.Ahhoz el kell jutni a beta állapotig - ami ugye tartalmazza az összes játék elemet, háttérrendszert, és a játék elemek csiszolásáról, a megfelelően kiegyensúlyozott játékélmény megtalálásáról, és az ezt működtető motor minél hatékonyabbá tételéről szól.
Hogy mennyire optimalizált jelenleg, itt a saját példám, ugyanis egy E8400-s kétmagos 3Ghz-s intelem van, 4Gb DDR2-s rammal és egy 650Ti.Az Arena Commander 20-30 fpssel elmegy 1080p mediumon, coopban is, csak akkor van egy kis akadás amikor az új hullámok jönnek. -
-
huncut07
csendes tag
válasz Szőrös #43394 üzenetére
Nos, az elején még a hangárban is akadt rendesen 5-15 fps. Azután az AC megjelenésekkor max a freeflightban volt élvezhető vagyis 15-25 fps. Az Area 18 megjelenésekkor ott szintén a max 15-25 fps értem el de szép lassan a vanduulok ellen is tudtam már menni.Aztán a 2.0 10-20 fps, majd kb a 2.3-tól használhatatlan lett.Szerintem az is számít, hogy Pestre költözve olyan helyen lakunk most ahol max 8mbites net van a régi 100-s helyet, így a PU, meg A18 teljesen diavetítésbe fullad.Viszont az AC kezd élvezhetővé válni, bár teljes pvp-be nem merészkedtem ezzel a nettel (meg az aurora mr-rel)
A közeljövőben lecserélem, már így is régóta esedékes, de mindig közbeszól valami.Ha összejön egy i5 6500, Asrock Z170 E4, 16Gb 3000mhz, és egy m.2 256gb SSD-ben éled újjá a gépem. Mire megjelenik az SC már ez is elavult lesz. -
Fred23
nagyúr
válasz huncut07 #43392 üzenetére
Persze, biztosan nagyon durva a Star Engine, de azért a Frostbite sem olyan piskóta szerintem; nem tudom, mekkora lehet a difi, részletesebben most kezdem csak felderíteni a témát.
Számomra ez most nagyon hasznos volt:
Reducing data dependencies has been a part of the CryEngine restructure."
-
huncut07
csendes tag
válasz TESCO-Zsömle #43393 üzenetére
Én is csak azért veszek újat, mert az enyém már lassan múzeumi darab, bár még 1080p-be elvitte a Skyrimet, Dragon Age 3-t, Fallout 4-t.Igazán jó teljesítmény egy 7 éves géptől!
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Politika
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen