- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Aliexpress tapasztalatok
- Még több embert rúgott ki a Tesla
- Linux kezdőknek
- Google Drive
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Hálózati / IP kamera
- Windows 10
- Lejtőre került a streaming
- Windows 11
Új hozzászólás Aktív témák
-
bladex73
aktív tag
válasz ttamashu #42298 üzenetére
Sajnos már én is rájöttem, de gondoltam van valami trükk amivel valahogy megoldható. van egy Reclaimer hajóm, de nem LTI verziós.
Úristen Úristen most összedől a világ
Szóval ez az egyetlen hajóm ami nem LTI. Tegnap némi csavar után a Carrack hajómat is sikerült LTI re átrakni.
Persze most jönnének azok a hozzászólások, hogy a LTI nem is olyan fontos. Lehet, de azért jobb félni mint megijedni alapon nyugodtabb lennék ha minden hajómon lenne LTI. -
PhilBrick
őstag
válasz Wanderer89 #42301 üzenetére
Nekem a Cat a szívemcsücske, abban van most a legtöbb pénzem is. De kétségeim vannak hogy 3.0-ra hangaready lesz.
(#42302) bladex73
Ja, csak ennyi a probléma? Akkor tényleg ráérsz és lesz még rá alkalmad![ Szerkesztve ]
-
PhilBrick
őstag
válasz Wanderer89 #42304 üzenetére
A Herald gyakorlatilag április óta készen van, mégis csak 2.6-al fog repülni. A flightready Cat 3.0-ban szinte kizárt.
[ Szerkesztve ]
-
-
bladex73
aktív tag
Ha átküldök valakinek egy hajót (Gift) és az illető rá rak egy upgrade et vissza küldhető?
-
nortsen
aktív tag
válasz PhilBrick #42286 üzenetére
És mi van ha nincs közepes járat?
Amúgy egy kérdés, amiből több másik származik.
Miért ne lehetne ugrópontok nélkül eljutni a-ból-b-e, ha az máshogy lehetetlen.
Persze ez is kérdéseket szül. Egyrészről minek?
Másrészről, mennyi ideig tartana. Na és itt a lényeges kérdésem amit valaki megsúghatna.
Mi lesz akkor ha egy játékos disconnectál, A hajójával mi lesz ami éppen szállingózik pl egy hosszú úton?
Ha visszakerül a hangárba az nekem nagyon nem szimpatikus. NPC nem fogja átvenni az irányítást, ezt már tudjuk. De gondolom nem fog lebegni a semmi közepén ugye? Akkor meg hogyan lehetne megvédeni?[ Szerkesztve ]
Ne vegyél fel bugyit, mert valami fontosat akarok mondani
-
Szőrös
veterán
válasz nortsen #42312 üzenetére
"Mi lesz akkor ha egy játékos disconnectál,"
Sokat emlegetett EVE-ben ezt egyszerűen megoldották, a hajódat elwarpoltatja a rendszer a francba, ha meg visszajössz akkor az eredeti helyre visszawarpol.
Remélem itt is valami hasonló lesz és nem tűnik el a ladik.
Rémlik, hogy mondtak erre vmit csak az nem, hogy mit.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
nortsen
aktív tag
válasz Szőrös #42314 üzenetére
Értem.
Na de harc közepén vesztes szituban ha kilépek, akkor az elég szemtelen módja a hajó megmentésének, nem? Vagy beraknak valami timeoutot? Nem ismerem az EVE-t.Még egy kérdés.
A különböző hangárak, ha egyszer be lesznek pakolva az univerzumban, akkor azokat hova lehet eldugni?
Egyáltalán el lehet majd dugni őket? Én szabhatom meg hova tegyem?Lehet volt ezekről már szó, de túl nagy már ez a fórum.
Ne vegyél fel bugyit, mert valami fontosat akarok mondani
-
PhilBrick
őstag
válasz nortsen #42315 üzenetére
Ugye te sem gondolod komolyan hogy ilyen egyszerűen lehetne hajót menteni?
Disconnect után már most is ottmarad a hajó a helyén. Tesznek rá egy párperces várakozást, hogy vissza tudj lépni, utána meg mehet a süllyesztőbe.
Eddig instancolt hangárfarmokról volt szó fix helyeken, de pont a múltheti preziben volt CR-nek egy félmondata arról, hogy a PR bolygókkal az ingatlanügyek is könnyen megoldhatók. -
ThePoweR
senior tag
Olyan dolgok érdekelnek itt pár embert ami még szerintem 1 év múlva sem lesz fontos, mert még a sokkal alapvetőbb dolgok se lesznek kész. EVE-ben ha nem voltál x ideig combatban akkor instant elwarpol és lecloakol. Ha combatba voltál akkor ottmarad.
Rendszerek között hogy terveznéd az átmenés? x fényévre van és max 0.2c-vel tudsz menni.
-
nortsen
aktív tag
válasz ThePoweR #42317 üzenetére
Azért kérdezek ennyit, mert egy csomó dolgoggal nem vagyok képben, és lehet ezekről már volt szó, csak én nem tudok róla.
Rendszerek között még sehogy nem képzeltem el, csak leírtam.
De pl quantum travel-el berakom irányba, aztán had menjen, amíg tart az üzemanyag (kérdés, hogy az meddig tart, és vihetek e tartalékot magammal) Vagy ez baromság?Megmondom őszintén nekem nagyon tetszene az a koncepció, hogy a hangáromat eldugom valami jó kis helyre, amit csak én tudok, akár egy bolygón, akár az űrben vhova. Ahhoz meg nem "mindenki által járatos" helyre kellene tennem. De a fenti információk alapján erre nem biztos, hogy lesz lehetőségem.
Remélem azért valamilyen stratégiái részt is kap a game.[ Szerkesztve ]
Ne vegyél fel bugyit, mert valami fontosat akarok mondani
-
PodMAN
senior tag
A rendszereknek lesz "széle", ha jól emlékszem. Igaz, hogy most a 64bites leképzéssel óriási lehet egy rendszer, a távolságok megnőttek, de a rendszerek közt között nem utazhatsz szerintem, csak jump drive-al.
-
nortsen
aktív tag
válasz PodMAN #42320 üzenetére
Hát az lehet, bár technikailag nem korlát a véges szám, mert lapokra szokták bontani (ami azért macerásabb).
Mondjuk kiábrándító lenne, ha eljutok egy rendszer szélére, és "visszapattanok".
Mondjuk magamból kiindulva, ha lesz rá lehetőség kipróbálni, én leszek az a barom.[ Szerkesztve ]
Ne vegyél fel bugyit, mert valami fontosat akarok mondani
-
SkyS1gn
félisten
2.5-el miujság? még mindíg PTU-n van elakadva? Gamescomon már majdnem kiadták
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
PhilBrick
őstag
válasz SkyS1gn #42322 üzenetére
Egyértelmű volt hogy megvárják vele a freeflight végét.
Tegnap még frissült a PTU, de a legnagyobb változás egy új töltőképernyő volt. Szóval szerintem már ezen a héten megy Live-ra. Vagy a következőn...(#42321) nortsen
Koordinátarendszerben gondolkodj, igenis korlát a véges szám.[ Szerkesztve ]
-
KO2
aktív tag
Sziasztok.
Azon kívül hogy a Vanguard fő fegyvere néha "beakad" és nem hagyja abba lövést (2.4.1) (és ilyenkor nem is sebez, le kell kapcsolni és vissza hogy ismét használható legyen) más hajó esetében is tapasztatatok hasonló problémát?
Én ha CF227 Panther Repeatereket rakok a Freelancerre ugyanez a hiba jön elő. Issue councilban és a known problems ben se láttam még erről leírást, de könnyen lehet hogy csak nem vettem észre.
( Szerk: TS en mikor szoktatok lenni? A címét elvileg tudom: kistoth.hu )
[ Szerkesztve ]
-
PhilBrick
őstag
Régen előfordult velem ilyen, mostanában már nem. Issue Council report
-
-
Wanderer89
tag
Időnként nekem is megesett a Freelancer-el a gyári Tarantula-val illetve még a Connie-n is tapasztaltam ezt az M6A-vel.
A Freelancer esetében akkor vettem észre, hogy ez történik, amikor gyorsan tüzeltem, volt, hogy mind a két oldali beakadt így, de volt, hogy csak az egyik.
[ Szerkesztve ]
RSI AutumnalWanderer89, Steam: Autumnal Wanderer
-
nortsen
aktív tag
válasz Stilinski #42327 üzenetére
Áhh az kár, hogy így lesz
Ezek szerint a különböző rendszerek, nem egy koordináta rendszert alkotnak. Ezért is kell az ugrópont. Pedig hát szomszédos rendszerek lehetnek elég közel egymáshoz, hogy kvatnum hajtóművel elmenjünk.
Most megyek is sírni a sarokba.Ne vegyél fel bugyit, mert valami fontosat akarok mondani
-
PhilBrick
őstag
válasz kicsicsuvi #42330 üzenetére
A 0.2c-t biztosító quantum fuel bizony fogy.
500-900 közötti cruisin'speeddel pedig még a naprendszeren belül sem jutsz messzire mielőtt lekapcsolnák a szervereket....(#42331) nortsen
Tényleg nem akarok nagyon földhözragadtnak tűnni de azért:
- naprendszerünk átmérője 10-12 fényóra
- a legközelebbi csillagrendszer 4,3 fényév
- tizedére vették a játékban a méreteket, quantummal egy órán belül átszelsz egy naprendszert.
- ha tartják magukat az arányhoz, 5-6 hónap alatt eljutsz a szomszéd rendszerbe. Persze ha beférne bármibe is annyi üzemanyag.Ráadásul ha mehetnél quantummal a szomszéd rendszerbe normális időn belül, sérülne a játékmechanika.
[ Szerkesztve ]
-
GypsFulvus2
őstag
válasz nortsen #42334 üzenetére
Azért ne szálljunk el teljesen a fantáziabirodalomba. Pár éve még a legtöbb játék töltögetett, ha beléptél egy házba a szabad ég alól. Nekem már a Witcher 3 is fantasztikusnak tűnt, hogy erre nem volt szüksége. Most meg ez a játékmotor képes kezelni pár millió km-es távolságokat, ami szerintem elképesztő. Egy galaxis méretű egységes korrdinátarendszert kezelő motor is lesz majd... ...kb 2025-ben...
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
nortsen
aktív tag
válasz GypsFulvus2 #42335 üzenetére
Én már 2000-ben ilyenekkel játszottam. MSTS, Trainz mind ilyenek voltak akkor és ma is. Persze rengeteget fejlődött azóta, meg az SSD is lódított rajta, de nekem az ámulás már kicsit odébb van.
Ez már nem fantázia szvsz. Legyen megint No Man's Sky a példa.De mind1, ha így lesz megoldva, akkor így lesz, ez is szép munka. Anno amikor Chris azt nyilatkozta, hogy a CryEngine tökéletes az igényeihez, akkor érdekesen néztem, mert akkor nem hogy huge wolrd coordinate system nem volt a motorban, de még map streamelés (folyamatos map betöltés) sem. Szóval ez abszolút az ő érdemük, (meg sok minden más is).
[ Szerkesztve ]
Ne vegyél fel bugyit, mert valami fontosat akarok mondani
-
Szőrös
veterán
válasz nortsen #42336 üzenetére
"Legyen megint No Man's Sky a példa."
Mármint rossz példa? Mert azt inkább ne kövessék sehogy. Hello gamesék lekamuzták a csillagot is az égről csak hogy vegyék az "indie' vackukat AAA játék árán.[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
GypsFulvus2
őstag
válasz nortsen #42336 üzenetére
Ha olyan részletességű világokat akarsz, amelyek a SC-ben vannak, akkor fantázia. Ha megeleégszel a NMS szintjéval, akkor persze nem az. Nincs a piacon olyan játékmotor, amely alapállapotában képes arra, amit a 3.0 demójában mutattak. Ha bármely más motorból indulnak ki, azt is át kellett volna írni. A NMS pedig 100%-ban progen, ami egy teljesen más történet, és meg is látszik rajta.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
veterán
válasz Szőrös #42337 üzenetére
Egyetértek.
Egyébként a döntés pillanatában (hahó, 2011-12 környéke) ennél jobb alternatíva bőven el tudom képzelni hogy nem volt számukra a motorok terén, mert nem csak a pályaméret aspektusát kellett benne figyelembe venni, hanem a streaming tudását, a sok fény kezelését, a shader rendszerét, a culling tudást, és még ki tudja mi mindent. .
A NMS pedig egy dologra példa: hogy a végtelen generálása még nem tartalom. Baromi jól hangzik hogy hány csilliárd világra lehet elmenni, de mivel totálisan kontrollálatlan az egész, így semmi sem lesz igazán benne. Pár (tucat) bolygó után már nem bolygókat lát a legtöbb ember, meg élőlényeket, hanem random excel értékeket. Itt hideg van, ott mérgező, zöld a táj, van emeril, meg plutónium, köszi, csá. Esetleg kinyit egy n+1-edik szót tartalmazó artifactot, bemegy a n+2-edik ugyanolyan állomásra, hogy találjon egy +1-el erősebb fegyver modot. Ez így nem tartalom, ez üres számgyűjtögetés.
Egyébként a koordináta rendszert ki tudja milyen trükkökkel oldották meg pl ugrásonként. Arra mérget vehetsz hogy ott sem mm pontosan van mappolva egyetlen koordináta rendszerben a 18*10^18 számú bolygó. Amilyen kamuzások derültek ki róla, simán el tudom képzelni hogy ez a rész is kamu és pl nem is lehetne távoli csillagokhoz elmenni normál térben.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
malacka87
senior tag
Bocsi hogy kicsit off. Az miért van hogy a Stargate univerzum nem kapott egy normális játékot se? Elég nagy potenciál lenne benne. Fps, vagy valami kis mmo? Ma már egész jól viselkedett a játék elég simán futott. Irányítást is szoktam egy kicsit még a sok keybind amit meg kell tanulnom. :-)
[ Szerkesztve ]
btag:Sveryn#2510 uplay:MoRu_PManiac87 Origin:partymaniac87 World of Warships:partymaniac87 E60 520I
-
nortsen
aktív tag
Most nem akarok ilyenekbe belemenni, hogy ki mit hazudott, meg milyen az Indie fejlesztés.
Van benne jó dolog, a többi nem igazán izgat.Ne vegyél fel bugyit, mert valami fontosat akarok mondani
-
Stilinski
aktív tag
Közben átléptük a 120 millió dollárt
star-citizen.hu
-
-
ttamashu
aktív tag
válasz Raulblanco07 #42349 üzenetére
Mert nem játszottál még koreai grindfest játékokkal
Én belefutottam még süldő koromban, na az olyan MMO volt ahol egyedül volt csak értelme mobok millióit ölniTea az élet!
Új hozzászólás Aktív témák
- HP EliteBook 840 G8 "Kis Gamer" Üzleti Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16 512 FHD IPS Iris Xe!
- Teljesen új iPhone 12 64GB Black eladó (érvényes jótállással)
- 10 Magos! Új Samsung Galaxy Book 2 "Kis Gamer" Laptop -50% 15,6" i5-1235U 8/512 FHD IPS HDR
- Új Dobozos HP Laptop 14s "Kis Gamer" Laptop -40% 14" i5-1135G7 8GB 1TB SSD FHD IPS Intel Iris Xe
- XBOX Series X + Starfield controller + Jótállás + 4 db játék
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest