- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
ttamashu
aktív tag
válasz huncut07 #38723 üzenetére
Én is úgy okoskodtam, hogy nagy hajóra jó lenne LTI, ha relatíve olcsó is lesz a csomagban foglalt után hosszabbítani, nagy hajóra valószínű arányosítás miatt mégis számottevő költség lesz.
Viszont ez már elbizonytalanít engem is, lehet hogy az Archimedes helyett az AMD csomagra kellene ráültetnem a Banu upgrade-em aztán megmaradna 55$-om, lehet hogy ha jön valami kis aranyos hajó ami "MUSTHAVE" akkor beáldozom az LTI-t érte.
[ Szerkesztve ]
Tea az élet!
-
Volfram42
senior tag
-
PoeDameron
aktív tag
válasz huncut07 #38892 üzenetére
Én úgy tudom arcok se lesznek, hogy tovább gyorsítsák a játékot. Cryengine nem tudja megoldani a kacsintást, kifagy a játék ha valaki csinálja, ezért az arcok helyén hatalmas rózsaszín paca lesz, Chris azt mondta hogy használjuk a fantáziánkat. ;-)
Ja, egyszerűsítenek, szóval az űrhajók kilőve, a golfautó lesz átalakítva sárkányrepülőnek. Szárnyakat raknak rá, és kész. SQ42 egyébként azt jelenti, hogy Sárkányrepülő lesz, Quss legyen.
-
PoeDameron
aktív tag
válasz huncut07 #38895 üzenetére
Félve merem leírni, de az utolsó előtti Chairmanben azt mondta Chris, hogy kártyajátékot csinál az egészből, azt elmegy Havajra. Sandi már be is mutatta, nagyon szép az aurora kártyám. Támadóerő 2, védekezés 1, pajzs 1, életerő 3 pont. A 400 dolláros carrack-kártya iszonyat megéri, mer 5-ös támadóerő mellett 8-as védelem és 30 az életerő!!
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz huncut07 #38993 üzenetére
A Nyxről csak annyit pontosítanék, hogy nem a Stanton rendszerbe teszik be, hanem a "mágikus liftből" juthatunk el oda. Ebből is gondolom, hogy nem úgy lesz leszállóhely, hogy oda hajóval leszállhatunk, hanem úgy, mint ArcCorp. Egy különálló település, amit majd belegyúrnak valamikor a saját rendszerébe.
Persze ez mind csak találgatás, nem tudok én se konkrétumokat...
[ Szerkesztve ]
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz huncut07 #38995 üzenetére
Na ez jól hangzik, mármint a tényleg leszállóhelyként funkcionáló leszállóhelyek.
Amúgy valamilyen szinten tetszik az, hogy már most figyelnek rá, hogy a "valóság" jelenjen meg, de ez akadályozó tényező is lehet. Szóval nem tudom, a fejlesztés miatt mindent, de azért picit szomorú lennék, ha megjelenne Nyx a Stanton rendszerben.
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
PoeDameron
aktív tag
válasz huncut07 #39016 üzenetére
Volfram azt mondja, hogy ez nem a Stanton, és hogy ebbe a koncepcióba belefér, hogy akár a Nyx-et is belerakják. Én ezzel vitatkozom. Volfram verziója egy a Starmaptól független teszt-naprendszert feltételez, amiben szabad a pálya, bármilyen bolygót-űrállomást-egyebet bepakolhatnak tesztelésre például. Szerintem pedig a Stanton keretei között kell maradniuk, ha már a Starmapon jelzik az objekteket. Oké hogy ez nem a végleges Stanton, játszhatnak benne mindenfélével, de például olyat nem csinálhatnak, hogy beleraknak egy nem a rendszerhez tartozó bolygót, meg lecserélhetik a Port Olisart valami másra például. Szóval ilyen extrém beavatkozásokat nem tehetnek meg. Szerintem ha így akarnának tesztelni, akkor a Starmap mellett kellene jelezni, hogy a jelenlegi PU az egy különálló teszt-naprendszer, amiben nincsenek szabályok, mindent kicserélhetnek mindenre, készüljenek fel a gamerek.
[ Szerkesztve ]
-
Volfram42
senior tag
válasz huncut07 #39016 üzenetére
Köszönöm szépen. Nekem nem volt erőm reagálni.
Persze ettől még nem értette meg, hogy egy alfa verzió tesztkörnyezetében a fejlesztők bármit megtehetnek ami előbbre viszi a projectet.
Szóval kár több időt pazarolni rá így én se fogok.
Általában ami 4-5 sornál hosszabb hsz-e azt skip-elem, sajnos most egyet elolvastam és reagáltam is rá ezzel is etettem.Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
#45997568
törölt tag
válasz huncut07 #39252 üzenetére
Az egy jo megoldas lesz, CIG eleg sok mindent forradalmasitani szeretne es jo uton haladnak ehhez, nagyon tetszik a hozzaallasuk, ha ez ugy nagyjabol ugy lesz kesz ahogy elkepzeltek akkor vege RL, felotoltom a tudatom a matrixba es csoki
(#39255) Nathan Boggs: olvastam korabban es ertem a celzast Csinaljatok neki egy homokozo topikot, ahol szabadon kibontakozhat es a tobbiben normalis viselkedik
[ Szerkesztve ]
-
nortsen
aktív tag
válasz huncut07 #40186 üzenetére
Köszi a válaszokat srácok, nem felejtettetek el, így nem érzem magam kitaszítottnak.
Nem baj, ha fejtegetem tovább?
Az mondjuk a pupilla videóban jól látszik, hogy a bánya felülete és környéke sokkal jobban kidolgozott, mint maga a bolygó felülete, ami normális, szóval a kérdés, hogy milyen minőségű lesz az a felület ami kevésbé lakott, és miként állnak össze a bolygó különböző "használható" területei.
Kíváncsi vagyok mekkora lesz a mérete a játéknak ha majd a teljes univerzum a gépemen lesz, de sok jóra nem számítók.Ne vegyél fel bugyit, mert valami fontosat akarok mondani
-
77.PX_Drebil
aktív tag
válasz huncut07 #40577 üzenetére
"A valós életben is a teherszállító hajókon alig 10-20 ember dolgozik, míg egy negyed akkora rombolón 100-n,"
Kb. ezt az arányt tudnám elfogadni a játékban amit írtál. IDRIS 100 fő legénység a Hull E 20 fő legénység, ha életszerűen gondolkodunk, akkor a személyzet váltja egymást, a Hull C től fölfelé az összekötő csőben sétálva lehet ellenőrizni a konténerek állapotát erre is kell egy "rakomány felelős" fedélzetmester stb.
Azon is elgondolkodtam ,hogy miért egyre nagyobbak az ágyúk is ahogy nő a Hull-ok mérete? Mert nagy IDRIS(vagy nagyobb) méretű hajók ellen nem elég egy nagy fegyver, viszont egy kis fürge cuttlas ellen meg használhatatlan, én inkább több kisebb ágyút raknák rá.
"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)
-
pgabor26
tag
válasz huncut07 #42714 üzenetére
Köszi, nagy segítség lenne, ha gondolod a Discovered sorozatot elkezdheted. Örülnék neki. Valamiért a Spectrum Dispatch kategóriába rakták, pedig sztem. nem illik oda. De hogy teljes legyen a lista jó lenne ezt is lefordítani. Szívesen átnézem, ha kész vagy. Összesen 6 van belőle, tehát nem egy nagy falat, végül is.
Itt az első.
Ha kész, akkor sorrendben kirakom, és majd meglátjuk van e kedved további fordításokhoz.Írj nyugodtan pü-t, ha bármi kérdés lenne, vagy elakadtál.
Más is beszállhat. -
-
PhilBrick
őstag
válasz huncut07 #42783 üzenetére
Ez egy 3 éves videóból van, akkor még nagyon mások voltak a tervek.
Szóval nem ilyen lesz. -
veterán
válasz huncut07 #42916 üzenetére
ehhez csak annyit tennék hozzá, hogy amennyire tudom, Steve Jobs is ilyen megalkuvást nem tűrő ember volt ami a termékeit illeti, nagyon erős és határozott elképzelésekkel hogy mit és hogy akar, és nem fogadta el ha máshogy volt, sőt rugdosott ki embereket emiatt. Emellett pedig baromi sokat dolgozott az terméken ő maga is, minden kis törésnek vagy ívnek úgy kellett lennie ahogy ő azt megtervezte, az ergonómiának meg aztán pláne. Sokaknak nem volt kellemes mellette dolgozni, sőt rendkívül fájdalmas olykor, sokan fel is mondtak vagy lettek kirúgva, emellett minden téren az ő szava és elfogadása volt a döntő. De a termék elkészült és a sikere magáért beszélt. Nem mondom hogy jó ez így, vagy hogy szeretnék ilyen főnököt magamnak, de be kell látni, néha ez a megalkuvást nem tűrés és baromi sok befektetett munka az, ami sikerre visz egy terméket.
Ez amúgy rohadt jó
"Minden alkalommal amikor egy 20+ perces Chris Roberts interjút hallgatok"xD
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
-
Fred23
nagyúr
válasz huncut07 #43392 üzenetére
Persze, biztosan nagyon durva a Star Engine, de azért a Frostbite sem olyan piskóta szerintem; nem tudom, mekkora lehet a difi, részletesebben most kezdem csak felderíteni a témát.
Számomra ez most nagyon hasznos volt:
Reducing data dependencies has been a part of the CryEngine restructure."
-
veterán
válasz huncut07 #43409 üzenetére
nem is azért mert nehéz, hanem azért mert nincs rá szükség a legtöbb esetben. Mert ugye a nagy pálya nagy feltöltendő területet is jelent, márpedig ritkán van pénz és idő (befektetési kedv meg aztán pláne), hogy Battlefront minőségű grafikával dekoráljanak ki egy komplett naprendszert, több, földhöz hasonló méretű bolygóval.
Amúgy szerintem nem 3 dimenzióban számoltál. Az hogy egy rendszer 64 bites, az azt jelenti hogy a egy objektum térbeli pozícióját 3 darab 64 bites lebegőpontos számmal írják le. Tehát köbösen kell számolni, 2^32 egységgel lehet x, y és z irányban is nagyobb területet lefedni (azért mondok egységet, mert általában a használt léptéktől függ, hogy miben számolnak, tehát hogy 1.0 érték most egy méter, egy centiméter vagy egy milliméter. Valójában egy ilyen float mantisszája is hatalmas pontosságú (tehát ha pl 1.0 most egy méter, akkor 0.001 egy milliméter, de egy float itt nem áll meg, simán tud több tizedesjegyet, ergo szubmilliméter pontosságot, amire nincs szükség egy játékban. Ezért szokták azt mondani, hogy a 64 bites térbe beleférne a naptól a plútóig minden, szubmilliméteres pontossággal.
Amit szerintem ők is használnak, az a szabványos IEEE 754 dupla pontosságú float, 1 biten tárolva az előjelet, 11-en a karakterisztikát és 52-őn a mantisszát.De itt 64 bites térleképzésről van szó (amit ráadásul a hajóhoz képest rendereléshez mindig a környező 32 bitre alakítanak, mivel a grafikus kártyák ebben a területben érzik igazán jól magukat), nem pedig 64 bites exe-ről, ami gyakran csak annyit jelent hogy nem csak 4 giga (azaz valóságban 3) ramot lehet megcímeznie egy alkalmazásnak, hanem több mint 4 gigát is (tehát a játék foglalhat mondjuk 7-8 giga ramot a memóriából is akár)
de csuvi videója alaposabban magyaráz
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Fred23
nagyúr
válasz huncut07 #43397 üzenetére
"Ha összejön egy i5 6500, Asrock Z170 E4, 16Gb 3000mhz, és egy m.2 256gb SSD-ben éled újjá a gépem. Mire megjelenik az SC már ez is elavult lesz."
Én egy ilyen alaplapot vehetek kézbe szerdán, nem bírtam várni. Szerintem nem lehet baj, jövőálló a cucc! Mikorra várható a Star Citizen? 2018? Egy 1151-es lap i7 7700k-val a fedélzetén akkor még nem lesz szerintem vállalhatatlan. Te is simán meglépheted, hogy kezdetben i5 6500, aztán upgrade i7 7700k-ra!
Elkezdem megint nézni a hajókat... -most, hogy eldöntöttem a játékba való beszállást, elfogott a hajóláz. Az Anvil Terrapin nagyon bejön, de tetszik a Cutlass Black is. Előbbiről szerintem sokat fogok olvasgatni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...