- Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- AI segítségével csábítanák el a nagy cégek szakembereit
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- C# programozás
- Programozás topic
- Béta iOS-t használók topikja
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
- Microsoft OneDrive (korábban SkyDrive)
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- Milyen routert?
- Hálózati / IP kamera
Új hozzászólás Aktív témák
-
PoeDameron
aktív tag
Igen ez is volt egyszer téma, nekem is volt egy ilyen igényfélém, csak arra jutottunk, hogy nem jó megosztani az SC társadalmat, hogy mondjuk külön szervereken küzdenek a szimusok meg az árkádosok, illetve a szimus részleg az sokkal kevesebb játékost érdekelne. Szóval ezért kell egy árkád és szimu közti állapotot találni sok-sok minijátékkal a konzolokon, és akkor elég összetett, viszont IQ 80-as Mari néni és ki tud hajózni az Idrissel, hogy elfoglalja az univerzumot. Csak aztán összefut egy javelinnel.
-
Szőrös
veterán
válasz PoeDameron #36948 üzenetére
Említettük, többször is. Amikor elsőként megcsinálták az Aurora cockpitet még képet is tettem be róla.
Talán olvass figyelmesebben és szedjél cavintont.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
KO2
aktív tag
válasz PhilBrick #36949 üzenetére
Nem kötelező mód ra gondoltam hanem egy másik lehetőségre is azoknak akiknek ez bejön. Pl a külső nézet nem lenne, lassabban reagálnának a hajtóművek, nemlenne színes kör a célpont körül hogy te idióta, ide lőjj, és még jópár ilyen apróság. Nem realisztikus módra gondoltam, csak nehezebbre. Ahol minél nagyobb hajód van annál nehezebb bánni vele. ( sokkal jobban mint ami már most is a játékban észlelhető ). Hard mode azoknak akik nagyobb kihívást szeretnének.
Én nem arról beszélek hogy jelenleg nincs jutalmazva az ügyes játékos, mert jutalmazva van. Aki jól játszik az már most is lekörözi a többieket. Én a "minden hajót könnyű vezetni de nehéz profinak lenni" mondatot alakítanám át: "minden hajót nehéz vezetni és mégnehezebb profinak lenni" -re. És igen, ez a mód nem mindenkinek tetszene. Valószinűleg csak a kitartóak meg az ügyesek jutnának valamire. Nem a jelenlegi játékot szeretném nehezebbre átírni, de ha lenne egy ilyen, 'hard' szerver is, én kipróbálnám. Nyilván egy kissebb univerzumban, mint a normál mód attól függően mennyire népszerű.Szerk:
A játékostársadalom megosztásától félni egy olyan játékban amit milliók fognak játszani, de egyszerre nem lesz több x száz embernél egy instancban ? Ugyan[ Szerkesztve ]
-
PoeDameron
aktív tag
válasz Menthirist #36946 üzenetére
Igen mondjuk futkos a hideg a hátamon elképzelve hogy milyen lehet amikor a fejlesztők ötletelnek akár egész apróságokon is, és egyre másra ugranak be a jobbnál jobb, bonyolultabbnál bonyolultabb ötletek, és azon jár az agyuk hogy ezeket most hogyan szortírozzák, melyiket valósítsák meg, melyiket dobják el, hogyan illeszkedik az ötlet a már meglévő rendszerekhez, megvalósítható-e. És minden újabb ötletnél ezen végigmenni. Szóval én mindent megértek, csak csinálják úgy ahogy én szeretném, és akkor nem szólok be a prohardveren Chrisnek.
Torzi, nem, nem így volt! Mivel egyikünk se keresi már vissza, így hitvita marad.
KO2
Jó de vélhetően sokkal kevesebb játékosra bonyolultabb játékot csinálni, amiben minden sokkal összetettebb fejlesztési szempontból is, és minden egyes fejlesztésnél két féle igényszintnek megfelelni - ezt még én sem várom el Christől. Elég összetett lesz a vége, rengeteg kütyü lesz, amit lehet majd kapcsolgatni, szóval ha kész van a történet és még mindig igényed van hogy bonyolítsák, akkor ketten együtt beadunk egy petíciót, hogy mi vagyunk a magyar geekek, akiket kivetett magából az SC közösség, és szeretnénk ha megbonyolítanák a játékot picivel. Ezek után Chrisék törölnék az accountunkat és Derek Smart státuszba raknának 99 évre.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
A nehezebb (azaz leginkább különböző) irányítása a nagy és kis hajóknak így is meglesz (remélem) az ellenfél nem-kijelöltségét pedig nem hiszem hogy szeretnéd, így is gyakorlatilag sokszor nem látom a hajót csak a kört hogy hol van és merre halad. Szerintem ez kb 2 percig lenne érdekes, utána már elkerülnétek egymást kb azonnal.
Ha nehezíteni akarsz, játszhatsz itt is Guitar Hero gitárral vagy kormánnyal, ahogy mások ezekkel vitték végig a Dark Soulst Vagy fél kézzel, bekötött szemmel, stb Külső nézetet meg simán unbind-eled a billentyűzetről és kész, nincs külső nézet
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
PhilBrick
őstag
Elméletileg ugye lesz majd egyszer lehetőség moddolható saját szerverre. Oda majd lehet HC verziót fejleszteni.
A PU-ban nem, mert amint nehezebb lenne azonos jutalomért, még az egyébként ezt igénylő 1-2% sem élne vele, mivel hátrányba kerülnének a többiekkel szemben.Deja vu, ezt is kitárgyaltuk már 1-2 alkalommal.
(#36954) PoeDameron
Challenge accepted![ Szerkesztve ]
-
BOGO07
tag
Most gyorsan ezt találtam mrfire írta le valakinek a műszerfalas dolgot de ha visszakeresel van több is.
-
KO2
aktív tag
válasz Menthirist #36955 üzenetére
Kör lehet a hajón. Jel ne legyen hogy ide lőjj hogy eltaláld. És mégegyszer, ez nem az a mód lenne amit minden játékos élvez.
A moddolható szerver meg jó lesz. Eddig egy ehhez hasónló játékot se láttam ahol ne lettek volna ilyen igényű emberek. Az biztos hogy játékos lenne rá
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz PhilBrick #36956 üzenetére
én ezt már lehúznám a lehetőségek közül. Már olyannyira felhő alapúra írták az egész infrastruktúrát, hogy nagyon erősen kétlem hogy valaha is lehetne saját szervert használni majd. Vagy majd építet az ember 24 magos blade szervereket. De őszintén, szerintem nem lesz saját szerver lehetőség. Ugyanúgy kisebb scope során volt ez még szerintem ígérve (kezdetekben).
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Jazz
veterán
válasz Menthirist #36937 üzenetére
Rouge system, nem rossz. De ez már a másik véglet. Viszont akár ezt is belelehetne tenni. Ilyen garfika mellett mekkora játék élmény lenne megtanulni a saját hajód vezérlését.
Annyi arcade egyszer játszhatós szemét van a piacon, hogy egy csúcs grafikás-fizikás komplex rendszer biztos nem menne az eladás rovására.
Persze kinek mi. Van aki a könnyen fogyasztható egyszerű-egyszerit szereti. Van aki a soha véget nem érő borasztóan összetett és komplexet.
Nem véletlen hogy az eve-online is 30+ átlag korosztállyal rendelkezik.Tényleg nem kéne sok. Teljes valós tehetetlenségi modell, személyi pajzs. És ennyi. (És ha a witcherbe megnyomod a w-t akkor az galoppoljon magától, tényleg hiba hogy nyomva kell tartani. Ennyi erővel kézifék is lehetne benne, amivel befog a ló hátsó patája, és betudod venni a 90°-os kanyart.)
Játékból dunát lehet rekeszteni. De szimulátor csak nagyon kevés van. És valószínűleg a többség is ezt igényelni. Richard Burns rally-val többen játszottak mint valami szemét need for speed-el.
Én értem miről beszél KO2, teljesen egyet értek vele. Legyen nehéz, legyen összetett, de persze kell a balance.
Nagyn jó példa: Dio 3. Sírtak a játékosok hogy legyen nehéz, szakadjanak meg, legyen kihívás....hát lett is. Annyira hogy sokan feladták és abba is hagyták, mert reménytelen, esélytelen volt (1 hiteltek a mobok). (aztán balancoltak rajta).Mivel még is csak egy játékról van szó, nyilván az sem jó megoldás hogy a tehetetlenségi környezet annyira valós lenne, hogy csak pörögsz forogsz a hajóddal, emberrel az űrben, mert képtelenség korrigálni.
De az akkor is illúzió romboló hogy mindenféle fékező rakéta nélkül magától lelassul az ember az űrben ha nem tarjta folyamat nyomva a rakétát.#36958) KO2: lehet meglepő lenne az eredmény és pont a többség igényelné azt.
free your mind
-
PhilBrick
őstag
"De az akkor is illúzió romboló hogy mindenféle fékező rakéta nélkül magától lelassul az ember az űrben ha nem tarjta folyamat nyomva a rakétát."
Ez mégis honnan vetted? Tegnap írtuk, hogy éppen ingyenes kipróbálható. Megtetted már?
Szerk: Ja bocs, azzal a konfiggal nem is fogod....
[ Szerkesztve ]
-
veterán
aha, milyen élmény lehet megtanulni a vezetését, aztán az első éles helyzetben milyen szar lehet százezer dolgot kapcsolgatni hogy csinálj valamit. Gondold el, kapsz egy lövést, kikapcsol egy rendszered, és mire megtalálod hogy mit kellene nyomnod (és hogy az hol van), addigra szétkapnak. Ezt pedig ismételheted százszor, mire tapasztalatot szerzel. Tehát alig 40-50-50 órányi kevés élvezetet nyújtó betanulási fázissal kell kezdeni, akkor meg már inkább csapkodom a tökömet csalánnal
A Star Citizen nem lesz arcade. Már most sem az. Ugyanakkor vérszimulációba sem szabad átcsapni, erről beszéltem amikor a játékélmény rovására való menetelről beszéltem. Ha 100 oldalas kézikönyvet kellene bemagolni ahhoz hogy felszálljon valaki az Aurora-jával, akkor az elhiheted, az eladások rovására menne.
Amúgy meg hiába van tengernyi arcade, és hiába kevés szimuláció, az a nagy helyzet, hogy ha azt akarod hogy nyereséges legyen a projekted, nem lőhetsz arra a 0.1%-nyi sci-fi szimulációs fanra aki erre talán vevő lenne, hanem arra az 50%-ra kell lőni, akik egy HAWX-nél jóval összetettebb játékra vágynak, de azért szeretnék élvezni is amit csinálnak, nem "dolgozni" a játék során. Ha az RBR jellegű szimulátorokra lenne nagyobb igény, akkor nem az NFS-nek lenne századik része. Kereslet, kínálat.
Az SC-ben meg mindenre van irányrakéta. Még az is be van kalkulálva, hogy ha egy forgó irányhajtómű van, annak irányba kell fordulnia mielőtt ellen tudna kezdeni tartani a meglévő erőnek. Ha kívülről nézel egy hajót manőverezés közben, lehet látni hogy mennyi thruster dolgozik azon, hogy azt csinálja amit vársz tőle. Próbáld kikapcsolni a számítógépi rásegítést, aztán úgy vezess hajót. Előtted a lehetőség.
Amúgy száz dolog volt már megszavaztatva a néppel hogy mit hogy akarnak. Kétlem hogy a többség vért akarna p*sálni a hajó "űrben tartásával", vagy hogy annyira élveznék hogy egy kanyar során felkenődnek egy aszteroidára. Ettől függetlenül van összetettség a repülésben, megintcsak, kapcsold ki a coupled módot és vadássz úgy.
_Gugu_: nem kis túlzással, gyakorlatilag még előtted sem kell lennie a repülőnek, hogy kieressz rá egy rakétát. Sőt, egy AWACS-tól kapott célpontra is lőhetsz, egyszerre tízre is. Atomtengeralattjárókat is két joy-al elnavigálják már manapság.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Szőrös
veterán
válasz PhilBrick #36962 üzenetére
Ezt speciel nem tudja kipróbálni mert az 1.3-ban nincs EVA, csak PTU-n lévő 2.0-ban ( ha jól emlékszem ).
Ott most ezt kipróbáltam, valóban egyfolytában kell nyomni a gombot bár mintha egy korábbi buildben nem így lett volna.
A szimulátor témát kár vesézni,nem ez a scope és a fejlesztés mostani állapotában már nem is tudnak erre mozdulni ( lásd pl track ir-re vonatkozó megjegyzést RtV-ben ).
[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz Szőrös #36967 üzenetére
Régebben nem volt. Azt tartanám jó dolognak, ha a CapsLock itt is kikapcsolná ezt, mint a hajónál. A ruhában meg simán lehet egy kis számítógép, ami számolgat és felhasználói beavatkozás nélkül próbálja magát nyugalmi pozícióba helyezni, így meg is van magyarázva, hogy miért lassulna le. (Amiért betették, az viszont vagy bug, vagy sokan panaszkodtak, hogy nehezen kezelhető... szerintem)
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
PoeDameron
aktív tag
válasz Nathan Boggs #36968 üzenetére
Na igen, de milyen alapon helyezi magát nyugalomba? Nem azért nem nyomja az ember a gázt, mert nyugit akar, hanem mert sodródni akar. Ha meg akar állni, akkor a csillapítókat kapcsolja be. De persze ezek ilyen gyerekbetegségek, pusztán csak azért érdemes erről (és gyakorlatilag bármiről) beszélni, mert van az emberben egy kis félsz, hogy milyen dolgokat nem csinálnak meg végül a projectből, ami mégis kellene. És akkor fölöslegesen pörög rajta az ember.
Jazz, válasszál másik avatárt, mert összekevernek veled és azt hiszik, hogy pont olyan tamáskodó elégedetlenkedő féle vagyok, mint Te!
[ Szerkesztve ]
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz PoeDameron #36969 üzenetére
Jó dolog ez, hogy megállítja magát, ha kikapcsolható Remélem gondolnak erre... ha nem, akkor így jártunk és majd folyamatosan nyomjuk a gombot
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
Jazz
veterán
-
Jazz
veterán
válasz Menthirist #36963 üzenetére
Írtam részletes választ, de elveszett a szöveg. Elküldeni nem engedi ("Sajnos lejárt az időkorlát (15 perc), a hozzászólás már nem módosítható!"), vissza gombbal meg nem tudom visszahozni amit írtam. Nincs kedvem újra írni.
Röviden: Egyetértek mindegyik bekezdéssel. Egy 70/30 realizmus/arcad aránnyal kitudnék egyezni. (kb. ez van most is.)
Az a 0.1% szerintem van vagy 20% is. Mivel itt spec. egy olyan soha nem látott részletgazdag, komplex rendszer adott, amibe simán elférne egy ilyen világ is. Lehet nem várt fordulat történne és óriási magasságokba emelné az eladások számát, és mindenki ezzel szeretne játszani.
Veszteségtől nem kell tartani, mert már most 100millió$ a bevétel [link]. (és fejlesztik 50-100-an). És évekre van még a megjelenés.[ Szerkesztve ]
free your mind
-
KO2
aktív tag
Az a baj hogy én nem igazán tenném a mostaninál realisztikusabbra a Star Citizent, akármennyire is tetszene nekem, mert rengeteg játékos lenne akiknek ez már túl sok. Miért játszik egy ember? Mert szórakozni szeretne. Pont. Nem szabad a szórakozás rovására menni.
Viszont egy másik szerveren ( Hard mód ) stb. Az más tészta. Oda akkor mész csak ha azt szeretnéd. Így már szívesen látnék egy , ha nem is realisztikusabb, de nehezebb módot. És tudom hogy lennének jópáran akik ott tolnák az ipart, mert nekik az nyújtana örömöt
[ Szerkesztve ]
-
GypsFulvus2
őstag
Ha jól emlékszem legutóbb 280 embert írtak, hogy dolgoznak rajta, tehát égetik a pénzt rendesen. A SQ42 jövőre minden valószínűség szerint már elkészül, legkésőbb jövő Karácsonyra. A PU... fene tudja mikor.
Amúgy te ténylegesen kipróbáltad az 1.3.-at, vagy a 2.0-t, vagy csak videókat néztél? Azért kérdem, mert az 1.2 és 1.3-ban olyan volt az EVA, amilyennek leírod, hogy szeretnéd (tehetetlenség, ellenerőket kellett alkalmazni, hogy lassulj stb), szenvedtem is vele rendesen. Már abban a build-ben is ki lehetett szállni a hajóból, miután letetted egy platformra, aztán ellopkodni egymás hajóját. Elég nehéz volt irányítani, ha kicsit túltoltad valamilyen irányban, kenődtél a platformon, vagy elszálltál az űrbe. Talán ezért változtattak rajta a 2.0-ban, de lehet, hogy tényleg kár volt. A hajók irányítása szerintem az 1.2-ben volt a legjobb, egyáltalán nem volt árkádos, összetett és kifinomult volt. Az 1.3-ban könnyítettek rajta egy kicsit, a 2.0.-ban pedig jókora változások történtek. Én több mint egy éve próbálgatom, követem a változásokat, és azt mondom, ez egy jó egyensúly az árkád és a szimulátor között. A harcban vagy a versenyzésnél épp elég dologra kell figyelned, és ha igazán jól akarod csinálni, eléggé nehéz. Tudom miről beszélek, mert meglehetősen jó voltam benne; a Murray Cup-ban a top 50-be jutottam akkoriban. Az 1.2-nél 30-40 perc folyamatos harc vagy versenyzés teljesen ki tudta meríteni az embert. Ennél nem kell durvább, mert akkor már valóban az élvezhetőség rovására megy, és nem lesz elég játékos, hogy eltartsa a játékot.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Jazz
veterán
"...akármennyire is tetszene nekem..."
Tehát te is szeretnéd, csak azt gondolod hogy ez sokakat elrettentene. Ne becsüld alá a játékosokat. (Eve-online-nak 400oldalas a belépő szintű leírása, és milliók játszák.)
"Miért játszik egy ember? Mert szórakozni szeretne"
Szerintem ez nem ilyen egyszerű. Nem lehet végletekben beszélni manapság a "játék" fogalmáról, főleg ha az egy mmo. A lényeg az élményfaktor, a hangulat, kihívások....és igen a szórakozás is.Értem miről beszélsz (hard mód), én is osztom.
Egyébként itt is van véglet. Pl.: Dio 3. Sírtak, könyörögtek az emberek, hogy legyen nagyon nehéz, legyen kihívás....aztán meg is kapták. Egyhitelték a tresh mobok a játékosokat. Abba is hagyták sokan. (aztán persze balancolták később.)
Nyilván a full realizmus se jó. Meg kell találni a balancot.
(#36974) GypsFulvus2:
Az igen. Én még csak 100-ról tudtam. Gyorsan bővítenek. (mondjuk van is miből ).Is-is. Majd most fogom magam igazán belevetni.
Tök jól leírtad amit leírtál, ez teljesen ok. Accepted.[ Szerkesztve ]
free your mind
-
Szőrös
veterán
Avenger "új" pilótafülkéje, kicsit kényelmetlen
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Szőrös
veterán
válasz Nathan Boggs #36978 üzenetére
Hopp, jó hogy mondod...megvan hozzá a riport, hozzátettem a magamét is.
Plusz az előbb már ship request is buggolt, azt írta, hogy az összes platform foglalt. Körberohantam és kinéztem az ablakokon és üresek voltak a platformok.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Diopapa
addikt
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz Szőrös #36983 üzenetére
Pedig van értelme annak, amit Drenadar mondott, az inves levélben írták, hogy korlátozva lesz a hajók száma, ami így kevesebb lesz, mint a játékosok száma. Ilyenkor meg csak kell valamilyen hibaüzenetet adnia. Bár amúgy szerintem a játékosok számát is csökkentették 16-ra.
[ Szerkesztve ]
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
Diopapa
addikt
válasz Nathan Boggs #36984 üzenetére
Ehhez képest a többi platform működik
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Szőrös
veterán
válasz Nathan Boggs #36984 üzenetére
Jelen pillanatban nem tudom elhinni, hogy instanceonként 40en lennénk
Oké, a multi crew hajók miatt talán lenne értelme ha nem lennének bugosak, szóval mégse.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
SkyS1gn
félisten
Connieból csak az Andromeda van 2.0-ban? Vagy taurus is? Gondolom én majd azt kapok loanerként Taurus miatt.
De várom már hogy kipróbálhassam.
A hangár megvilágítás mindegyikben változott?
[ Szerkesztve ]
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
Nathan Boggs
senior tag
Működik a többi platform, csak a "semmi értelmét nem látom"-ra írtam, hogy van értelme, bár itt tényleg valószínű, hogy bugról van szó, mert a többi platform valóban működik. Bár mindig ott kérem le a nagy hajót, hogy ne másszon bele más
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
Szőrös
veterán
válasz Nathan Boggs #36988 üzenetére
Nem a több platformank nem látom értelmét hanem annak, hogy 16 ladik lehet egy instanceban 40 játékosra...
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
-
ConantheBarb
csendes tag
http://index.hu/tudomany/2015/11/22/tiz_ev_mulva_mar_banyaszhatunk_az_urben/
Nem tartom ezt off topicnak, gondoltam megosztom, hátha nem láttátok még.
ui.: reméljük a Star Citizen előbb kész lesz
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz ConantheBarb #36991 üzenetére
Na aztán jöhet egy jó kis Dead Space IRL
Amúgy szomorú vagyok, most 10 percnél tovább még nem sikerült bent maradnom a szerveren
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Nathan Boggs #36992 üzenetére
Lehet a free flight ad a rendszernek, vagy csak szimplán a hétvége.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Malibutomi
nagyúr
válasz Nathan Boggs #36992 üzenetére
Nekem is surubben fagy, meg a szormok fele jelenseg is volt, hogy a belsonezet a galaxis tulfelen van a hajohoz kepest.
Viszont az FPS sokkal jobb mint a G verzioban -
Nathan Boggs
senior tag
válasz Malibutomi #36994 üzenetére
Jajah, FPS nekem is helyreállt. Most toltam megint egy USER mappa törlést meg egy verify-t, de nem segített a dolgon, 5 perc után ugyanúgy megállt.
(#36993) TESCO-Zsömle: jah, valószínűleg az sem segít
[ Szerkesztve ]
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
Szőrös
veterán
válasz TESCO-Zsömle #36993 üzenetére
Azt hiszem írták, hogy most több crashre lehet számítani vagy több bugra ami azt okoz, hát bejött.
Na majd a következő buildben javul...vagy nem.[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Volfram42
senior tag
Nekem is sűrűn kilép sajnos. Amikor bent vagyok akkor viszont élvezem.
Van az a bug amikor lehet lőni Port Olisar-on. Szállok fel és kilőtt egy Connie tegnap. Nem zavar, mert alfa és nincs mit veszteni, de végre nem fagytam ki és erre lelőnek.
Ma nekem jött elő ez a bug. Na mondom akkor adjuk vissza kölcsönt.
Nos szerintem hamar körözött tömeggyilkos lettem, mert a Deltával voltam bent és előttem meg terített asztal volt a leszállópadokon. Nagyjából nyolc hajót szedtem szét a rakétákkal. Volt köztük Hornet, Cutlass és már éppen felszállt Connie is amiből a lángok közepette ugráltak ki az emberek. Mint ha egy hangyabolyba lőttem volna. Majd a kettévágott roncsa visszazuhant a felszállópadra rá a menekülőkre. Amit láttam arra ment a rakéta.
Kicsit bűntudatom volt, de a látvány kárpótolt. Ilyen nem is tudom, hogy láttam-e már játékban. Hatalmas pusztítást okoznak azok a rakéták és átmennek a pajzson.
Fel kellett volna vennem. Szőrös végighallgatta az ámokfutásomat. Tuti azt hitte megőrültem, mert csak röhögtem.[ Szerkesztve ]
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
Malibutomi
nagyúr
Egyebkent a 2.0-ban tudom allitani valahogy a hajo felszereleset?
Nekem eddig a dogfight nem hozott sok sikerelmenyt, nem tudom az Aurora ennyire lassu-e, de nalam a dogfight ugy nez ki hogy ramegyek valakire otthagy a szarba visszafordul-szembol elmegyunk egymas mellett, megfordulok, megint otthagy a francba-visszafordul-elmegyunk egymas mellett.
Olyan hogy valakit kovessek es probaljam leloni szinte sosem fordul elo.
[ Szerkesztve ]
-
PhilBrick
őstag
válasz Malibutomi #36999 üzenetére
Ha a hangárban átszereled, elméletileg az lesz rajta mikor lehívod.
Én most Gladiátorral játszogatok. Nem tapasztaltam ilyet, pedig azt sem villámgyors.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Elden Ring
- Külpolitika
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- MIUI / HyperOS topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen