Új hozzászólás Aktív témák

  • Garada

    őstag

    3. alkalommal csak sikerült kiszállítani az alzának a WASCHKÖNIG mosószereket (2db 166 mosásos elég jó akcióval és kuponnal) úgy, hogy nem ömlöttek ki már a futárszolgálatnál, tehát a kézbesítést meg sem próbálták az első két esetben. Legutóbb is kifolyt valamennyire, tisztában vagyok azzal, hogy ezek ilyenek sajnos béna kupakkal, de most is csak azért volt minimális a kár, mert az első két alkalom után küzdöttem annyit az ügyfélszolgálattal, hogy becsomagolják rendesen őket és ne "öko" módon legyen feladva csak natúrban kb. Feltettem a költői kérdést, hogy 3. alkalommal milyen garancia van arra, hogy egy weben rendelhető terméket megkapok anélkül, hogy folyamatosan úgy járok hogy nyomkövetésben káresemény és visszaküldve a feladónak, de nyilván sok mindent nem tudtak a dologhoz fűzni azon kívül hogy nagyon sajnálják. Csak azért nem kértem pénzvisszatérítést mert alapvetően szeretem a WASCHKÖNIG termékeket, mióta itt többen is ajánlották megszerettem, az ára és minősége is elég jó főleg ha akciózva is van, de hozzájutni elég küzdelmes mostanság. Ha ennyi baj van ezekkel nem is értem minek árulják ilyen formában, a termék értékelésekben is elég sok a panasz arra, hogy kifolynak még sem tesznek túl sok mindent ezzel. Más is járt már hasonló cipőben?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák