Új hozzászólás Aktív témák

  • .mf

    veterán

    válasz .mf #24556 üzenetére

    Most került pont az amazonos rendelés végére: mégse lett akciós 28-75-ösöm, az amazon miatt. :(((
    Marketplace-en volt akciós 600 GBP-ért, nekem meg volt egy régi amazon UK-s accountom, amit már x éve nem használtam, 8-án megrendeltem. 9-én stoppolták a rendelést és lockolták az accountom. Azóta napi szinten írogattam nekik, ha valamit írtak, mindig gyorsan válaszoltam - ők kevésbé, nem válaszok jöttek, hanem ismét forma-emailek. Először azt írták, hogy töltsek fel banki kivonatokat, amiken rajta van a címem és a kártyaszámom - egyrészt ilyen banki kivonatok nem léteznek, amik ezt a két adatot együtt tartalmazzák, másrészt az accountom lockolva volt, nem lehet hozzáférni, feltölteni - ezt még 9-én megírtam nekik. Még pár email után azt írták, hogy akkor faxoljam el nekik. Kértem egy igazolást a banktól az amazonnak címezve (ez is volt jópár kör), és 15-én elfaxoltam nekik. Azután napokig semmi, úgyhogy mivel sem email, sem telefonos elérhetőségeik nincsenek, mindenhol a contact us és help a loginra vezet, ami a lockolt account miatt persze nincs, végül csináltam egy új accountot, és onnan írtam nekik, minden reggel chaten csesztettem őket, minden reggel azt mondták, hogy eszkalálják és 24 órán belül válaszolnak, nem történt meg. Most jött az utolsó email, hogy megvizsgálták az esetet, az accountom feloldották, de a rendelést sajnos már nem tudták teljesíteni, rendeljem meg újra. Persze, most már 749 GBP... B###ák meg.

    Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

Új hozzászólás Aktív témák