Új hozzászólás Aktív témák

  • konyi79

    addikt

    válasz Ixion77 #21493 üzenetére

    A 2 és 4 a mákos :) Akkor van szükség még keresni a pro üvegek értelmét?
    Az 1-esen a 85f18 loca, a 3. biztos 85f18?

    Nem azt mondom, egy objektív 1,8-on nem tud éles lenni. Az a gyártó viszont azt mondja, fényerővel hozza be a szenzor hátrányát. És itt borul a dolog, hiába hozhatna kb hasonlót az 1,2-es üveggel, mint a FF 1,8, esélye sincs egy 1,2-es üvegnek nyitva olyan élesnek és kontrasztosnak lenni. Cserébe nagyobb és jóval drágább.
    Persze, ott a helye a 45/1,8-nak meg a 20/1,7-nek az aps vázakkal szemben, de a pro üvegeket nem tudom hova rakni.
    A 25-ösnek látszatra nem volt baja, a képeket átnézve hidd el kerestem a beleborult üveg lekvárt, de a 45/1,2 sem különb semmivel. És akkor ne beszéljünk a natív iso200+f1,2 problémájáról ha van kicsi fény.
    Pl a 7-14 és 300f4 azt mondom remek üveg, de az egykettesek messze gyengék nyitva. A berakott képen vedd figyelembe, nem a képközépen van a fókusz, a szélén kellene az egykettesnek bizonyítani. Ok, a 300f4 mellé tényleg nehéz bármit odarakni, amíg süt a nap valami fantasztikus brutál, de a szenzor utána hamar kezd elfogyni ott is, ami ugye már natív iso-n is láthatóan zajszűr.

    Na meg amit mondasz af. Az E-M1mk2 elég komoly reklámot kapott ilyen téren, de elég fura volt tapasztalni, az arcfelismerés még az a6000-et is csak alulról közelíti c-af-ben, ráadásul a NEX-ekkel küzdöttem talán utoljára ennyit a háttérre rántott élességgel.

    Persze, majd az E-M1X, 900k nyitóáron? :F

Új hozzászólás Aktív témák