- Spotify
- Sweet.tv - internetes TV
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Milyen routert?
- Hálózati / IP kamera
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Tidal
- Mikrotik routerek
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
-
IT café
Mielőtt kérdeznél valamit olvasd el az alábbi Téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Piftuka
veterán
válasz
bandavezer #54635 üzenetére
Köszi az info-t!
Sajnálom, hogy drága lett a javíttatás!
Persze, ha most minden rendben, akkor van egy jó tévéd.
Azt viszont - tisztelettel - nem értem, hogy ha a tévére már lejárt a jótállás, akkor milyen (jogi) alapon igényelsz kártérítést?
Esetleg ismert gyári hibára hivatkozva? Nem egyetértés esetén polgári peres eljárás?
(Mondjuk, a fogyasztóvédelem vonatkozó jogkörének bővülésével akár zárulhat úgy is egy ilyen ügy a jövőben, hogy kötelezik a gyártót a - bizonyíthatóan - hibás termék visszahívására, cseréjére, kártérítésre, stb.)
"Aquila non captat muscas."