Új hozzászólás Aktív témák

  • bathoryp

    újonc

    válasz vil59 #17261 üzenetére

    Köszi a „robbantott ábrát”, most már kicsit jobban átlátom a dolgot.
    Akkor ha jól értem, az a lényeg, hogy a »csillagtárcsának« legyen kicsi a tengelyirányú holtjátéka. A rotornál csak az a lényeg, hogy a gyújtás pillanatában érintkezzen az elosztófedélben lévő érintkezőkkel, de magát a gyújtás pillanatát a csillagtárcsa helyzete határozza meg.

    A gyújtáselosztó tartónál az az ötletem támadt, hogy nem veszem le, hanem belenyúlok egy nagyobb csavarhúzóval abba a horonyba, ahova a körmös gyűrű csatlakozik, és megtesztelem vele, hogy van-e ott holtjáték.

    A rotor holtjátékáról csinálok majd egy rövid videót, úgyis szoktam magamnak dokumentálni szerelés előtt, hogy legyen összehasonlítási alapom.

    Motort beforgatni a forgattyústengely ékszíjtárcsa csavarjánál fogva lehet? Egyszer már csináltam, de marha nehéz úgy forgatni. Esetleg érdemes előtte kiszedni a gyertyákat, hogy ne sűrítsen a dugattyú?

Új hozzászólás Aktív témák