Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Flashget

    félisten

    válasz Yocee #83438 üzenetére

    Mikor valakinek ügye van a samsunggal és küldenek egy ilyen lerázó levelet, akkor kell komolyabb érveket írni rájuk ami vagy jobb belátásra bírja őket vagy ha leszarják akkor valóban lépni kell.
    Az én esetemben mikor az üfsz és szerviz állítása toronyirányt szembe ment azzal amit állítottak emanualba, letölthető kézikönyvbe küldték a csereutalványt.

    Egy ilyennel záró sablon levelet kaptál már?

    A hatályos jogszabályok értelmében kötelességünk tájékoztatni, hogy amennyiben fenti álláspontunkat nem fogadja el, úgy az illetékes hatóságokhoz vagy bíróságokhoz fordulhat, ezen szervek listáját a csatolt dokumentumokban találja meg:

    1. Békéltető Testület, vagy
    2. az Ön lakhelye szerint illetékes Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság területi felügyelősége, illetve
    3. a hatáskörrel és illetékességgel rendelkező bíróság.

    További kérdés esetén kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat bizalommal a 06 80 SAMSUNG (06 80 726 7864) ingyenes telefonszámon.

    Realme GT Master Edition

  • yvsmad

    őstag

    válasz Yocee #83438 üzenetére

    "A PIP ről:.."

    Az a szomorú, hogy már 10+ évvel ezelőtt is nagyon jól használható PIP volt a nagyobb CRT tévékben és nem csak a méregdrágákban, hanem a 72 cm-es LG-kben is. Egy gyombnyomásra bekapcsol, beállítás zsír egyszerű, a nagy kép - kis kép cseréje 1 gombnyomásra, stb. Ezt a legtöbb 6-os samu ma sem tudja, az LG még a 7-es szériában sem és a többi márka sem lehet büszke semmire PIP ügyben. Eltelt több, mint 10 év és csak visszafelé fejlesztettetek, amelyik tévében van legalább 1 tuneres PIP, az sem ér a nyomába pl. a 2004-es LG-knek.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák