Új hozzászólás Aktív témák
-
Capella
senior tag
válasz pczinder #638 üzenetére
Ez az elmélet, avagy tényleg jó lenne, ha így működne.
Nálam sajnos más a gyakorlat a Watch6-on.
Természetesen a Wallet appot telepítettem az órára, és működik is, ideig óráig.
Hogy mitől vált át hibára, pontosan nem tudom, de gyanítom, hogy a túl régi feloldás nem tetszik a Walletnek, Google Paynek.
Lehet, hogy az órán magán hosszabb ideig érvényes a feloldás, de a Wallet használatához ez valószínűleg nem korlátlan.
Ha ilyenkor a Wallet PIN kód kéréssel indulna, a világon semmi gond nem lenne. De nem , helyette hibaüzenetre fut, hogy a Google Pay nálunk még nem használható.
Most írom le 82-edszera ezt a problémát , kis túlzással. Többet nem fogom.
Az nem sokat segít, hogy ilyenkor mások beírják, hogy náluk jó, és hogyan kellene működnie. Kérdés, hogy ezek a mások pontosan milyen típusú órát, firmware-et, app verziót, és milyen biztonsági beállításokat használnak.
Jelenleg egy Wallet újratetepítés után megint jó a fizetés. Igaz a használat úgy néz ki, hogy régebbi feloldás esetén, ha fizetni akarok, kicsivel előtte leveszem az órát, megvárom míg a zöld fény kialszik, visszateszem a csuklómra, dupla gombnyomás, PIN kód beírás, és voilá, ott a Curve kártya a kijelzőn.
Néhány alkalommal így már jó. Ha meg nem, és beáll majd megint hibaüzire, akkor elég lesz a Wallet adattörlés az órán, és PIN kód beírás után megint jó lesz. Így gondolom, vagy remélem.
A Google-nek kellene valamit javítani az appon, hogy PIN kódot kérjen, ha kifut a biztonságosnak tartott időből. Ha ez okozza a gondot.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen