-
IT café
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #28301 üzenetére
(Fotograf)
A Proving Grounds pályán van egy másik ukrán bázis ahol titkos kísérleteket végeznek. Oda kell besumákolnod magad és meg kell szerezned a földalatti labor bejáratának térképét. Ezt egy szökevény ukrán katonától kapod meg. Ezen a pályán van Sacharov professzor is, aki közben átküld a Mocsárba (ez nem a CS féle mocsár, hanem a Secret Trails 2 féle), hogy megkeresd egy eltűnt tudós PDA-ját, amin fontos dolgok vannak, gondolom képződményekkel kapcsolatban. Amikor átmész a Mocsárba, akkor ott lesz Kruglov professzor is, aki rávesz, hogy katalogizáld fel a 7 féle anomáliát egy bizonyos kütyü segítségével. Sacharov nem a mutánsos doki, az a Mocsári doki. Sacharov egy tudós, akivel már többször is találkoztam modokban. Én úgy vettem ki, hogy ez az egész Fotograf sztori lényegében még Strelok Secret Trails 2 sztorija előtt való és ez a főhős nevezi el az összes mutánst meg anomáliákat úgy, ahogy később mindenki emlegeti. Lényegében ez a feladata: történeteket gyűjteni, képeket készíteni a Zóna különlegességeiről és mindent dokumentálni. Gondolom az ő műve lesz később a Zóna enciklopédiája. Na persze belekeveredünk mindenféle balhéba is. -
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #28313 üzenetére
A Lost Alpha egy az egyben a SOC, csak visszatettek belé egy csomó eredetileg kivágott pályát, és ettől jól megduzzadt. Ha azt vesszük, akkor az nem Strelok teljes története, hanem csak fele kb., amikor megébred Sidorovich bunkerében, akárcsak az eredeti játékban. Viszont Strelok története a Secret Trails 2-ben kezdődik, amikor a Zónába jön megkeresni a bátyját, Kapitányt. Ez még legalább egy akkora sztori, mint a SOC tele meglepetésekkel. Azt ki ne hagyd!
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #28325 üzenetére
"...akkor mostmar ertem, hogy mi a LA."
A Lost Alpha a Shadow Of Chernobyl nyers változata, úgy, ahogy eredetileg tervezték a játékkészítők. A kiadott hivatalos SOC verziót alaposan megvárgták, vagyis egy csomó pályát meg egyebeket kiszedtek belőle, majd úgy dobták piacra. Ez egy külön történet volt annak idején. Dezoék ezeket a cuccokat szedték össze, még tettek hozza egy kis saját ötletet is, és újragyúrták az eredetileg tervezett játék hosszú verzióját. Ez lehetne akár a SOC rendezői változata is. Innen a neve is.[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz rétisün #28350 üzenetére
A ST2-höz mindenképpen ajánlott egy végigjátszás, mert ebben a modban nem mindegy, hogy milyen sorrendben vállalod el, illetve teljesíted a feladatokat. Rengeteg jelöleltlen feladat van, amiket csak a szöveg utján tudsz követni, és ha nincs egy végigjátszás kéznél, akkor nehéz megtalálni a megbízókat is, mivel gyakran nem kapsz jelölést, hogy kihez kell menned, csak a párbeszédeken keresztűl tudod meg. Angoltudás mindenképpen kötelező, mert sokszor a feladatok teljesítésének módját is párbeszédekben tudod meg. Ez a mod talán a legnehezebb, de a legjobb is.
-
Sensut
őstag
válasz shield #28561 üzenetére
A Secret Trails 2-ben a Mocsári Dokinak van egy kutyája, ami elvezet téged egy adott pillanatban az átjáróhoz, csak vigyáznod kell rá, hogy ki ne nyírják a macskák útközben . A Fotografban pedig a Vadászoknak van egy kutyájuk az Erdőben, amit szintén kölcsön kapsz tőlük egy utazás erejéig.
-
Sensut
őstag
válasz prodata2 #28636 üzenetére
Én személy szerint beleuntam a Miserybe, épp most hagytam abba Janovnál. Szép, meg stabil, meg minden, de semmi újat nem adott a játékhoz azon kívül, hogy rengeteg kacatot tudsz összeszedni, amitől gyorsan megtelik a zsák, de használni alig lehet őket, mivel a javításokhoz egyéb, ritka eszközök is kellenek. Igazán valósághűnek se nevezném, mert milyen valóságban lőnek le egy lövéssel ködön meg bozótokon keresztül, 1000 méterről holmi banditák? És miután megszerzem ugyanazt a fegyvert, nekem alig hord 200 méterre Szerintem az igazi COP mod, ami magát az alapjátékot módosítja, bővíti, de nem játszhatatlanná teszi, hanem élvezetesebbé, az az SGM 2.2 (az Enot már nem). De hát ez csak az én véleményem, a Misery is megér egy próbát.
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #28796 üzenetére
Hát ha azt a likat golyó hagyta, az alsó képen, akkor már többé nem kell levenned a maszkot
-
Sensut
őstag
Befejeztem a Spatial Anomaly 1.001 (update 4) -et. Ez egy önálló sztorival rendelkező mod, egy zsoldosról szól, aki bent ragad egy térbuborékban és mindent megtesz, hogy kijusson onnan. A mod szerkezete példaértékű, és ahhoz képest, hogy még mindig open beta verzióban van, kifogástalanul működik. Szép és stabil. Sztori centrikus játékról van szó, nem igazán az akció a lényeg, ezért elég sokat kell okoskodni párbeszédek alapján. Sajnos az angol fordítás elég igénytelen és vannak benne orosz párbeszédek is, de szerencsére ezek nem életbevágóak, az angol szöveg pedig nagy vonalakban érthető. Emiatt nem akadtam el egyszer sem. A mod érdekessége, hogy minden feladat egyazon pályán történik, vagyis soha nem kell pályát váltani a megoldásért. Leginkább a Spectrum Project pörgős játékmenetére hasonlít, viszont nem lehet szabadon területet váltani, a játék visz tovább fejezetenként. Egyetlen eredeti pálya van benne, Cordon, a többivel csak más modokban találkoztam. Ajánlom mindenkinek! .
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz SaGa59 #28970 üzenetére
Akkor Limansk / Radar voltaképpen a Duga lenne? Erre én is gondoltam.
Ennyit sikerült megtalálni egyelőre, amiből kiderül, hogy a valóságban a helyszínek nem épp úgy helyezkednek el, mint a játékokban.
Pld. az erőmű Pripjátytól délre van míg a stadion a város északi részén, tehát onnan az átjáró az erőműbe nem logikus, mint az a játékban van, hanem épp az a sugárút vezet oda, amelyre Radarról érkezünk a játékban.
Viszont Pripjáty beltere pontosan úgy van, ahogy a játékokban. Még a mosodát is megtaláltam a COP-ból
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
Én elindítottam, de már nem emlékszem az eredetire, hogy mi lenne a különbség köztük. Viszont furcsa SOC és COP Complete betöltő képernyők jelennek induláskor, ami nem tudom mire utal Azonban pont úgy jártam ezzel is, mint az Enot verzióval: az első küldetés, amikor támogatni kell a sztalkereket, hogy elfoglalják a falut - behalt. Kinyírtuk a banditákat, a főnök túl is élte, de a feladat nem teljesült, ott villog a sárga karika a falu közepén. Valami ilyesmi történt nálam az Enottal is, az eredeti sima viszont ment egyből tovább rendesen. Aztán meg ott ragadt fent a "fejlövést szereztél" eredményjelző is, nem akar eltűnni. Az eredeti SGM 2.2 magyarítás megy vele, de hiányos, mert az egyik sztalkernél lehet árut cserélni is, ami nincs az eredti SGM 2.2-ben, ezért krix-krax. De van hozza direkt angolosítás, ami az eredeti SGM 2.2 Lost Soulos módosítása. Majd egyszer újra próbálom a feladatot, talán csak én néztem el valamit, de szerintem nincs mit elnézni. Lehet, hogy az Enot lett ebből, vagy ez lett az Enot-ból? Csak mert ez a hiba nálam tipikus Enot.
-
Sensut
őstag
válasz prodata2 #28980 üzenetére
Biza biza, most már rémlik valami Na meg lesz az, hogy be kell robbantani Szidorovics bunkerének ajtaját. Na ez a feladat nekem nem jelent meg az Enotban, hiába próbáltam kinyitni az ajtót, és nem tudtam tovább menni. Teljesen új játékot kellett kezdjek, miután megnéztem a Youtubeon. Azért is van mellékelve mindenhova az SGM 2.2 mellé egy "Zaton start" nevezetű patch, ami átugorja ezt a sok kezdeti biszbaszt.
-
Sensut
őstag
válasz prodata2 #28980 üzenetére
Na, újra kezdtem a Lost Soulst és tényleg baj volt ott. Másodjára miután minden banditát kinyírtunk, jött is az új feladat, hogy kapjam el a menekülőket, aztán keressem meg a holttestet stb. Csakhogy kiléptem és az utolsó mentéseket egyáltalán nem tölti vissza a faluban. Se a gyors mentést, se a manuális mentést. Szóval stabilnak nem nevezném, nem is folytatom tovább
-
Sensut
őstag
válasz Dhampir #28991 üzenetére
Pld. a Lost Souls verzióban (és az alapverzióban is) figyelmeztet itt a ki/bekapcsolások után, hogy azok csak a következő mentéssel lépnek érvénybe. Bekapcsoltam a "fegyver használata a bázison" opciót, viszont az "alkalmaz" nem léptette érvénybe, de amint elmetettem a játékot, azonnal megjelent a kezemben a fegyver.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz SaGa59 #28970 üzenetére
Rábukkantam valamire: a Duga 3 nem lehet se a játékbeli Radar, se Limansk része, mivel közvetlen mellette (51°17'42.91", 30° 2'45.17") található a valódi Krug Antenna (Körantenna) Komplexum. Lassan a COP területe összeáll, bár a játékban jól le van szűkítve ez a terület. A valóságban valahogy így fest:
A Dugát érthető okokból hagyhatták ki a játékból .
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #29006 üzenetére
Amit megfigyeltem Zatonon, hogy van odafent az az elhagyott épület, ahol a zsoldosok tanyáznak és kaját kérnek, hogy bejuss a területükre. Több modban is ha elvállaltam a feladatot, hogy kaját viszek nekik, a játék elkezdett szaggatni és lassulni egész addig, míg ezt a feladatot letudtam. A proci teljesítménye is mindenképp beleszámít, de a szaggatás memória hiány miatt lép fel, amikor a motor egyre több olyan forrásból dolgozik, mint texturák, modellek meg szkriptek egyszerre. Ilyenkor a memória feltelik és a motor merevlemezről olvas tovább, ettől az akadozás. Egy SSD sokat segíthet, de sajnos az X-Raynek inkább memóriakezelési gondjai vannak, mert ugye csak utólagos és nem hivatalos patchekkel oldották meg azt is, hogy 4 GB RAMnál többet tudjon használni a játék. Nekem 16 GB-vel patchelve elég jól fut, de Yanovnál nekem is sokszor akadozik mint a rossznyavaja, miközben a FPS 60 körül mozog.
Talán ez lenne az oka, hogy a Lost Alphában annyi hatalmas, de üres terület van? Lehet, hogy ha betöltenék élettel, a játék behalna erőforrások hiánya miatt?[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz SaGa59 #29015 üzenetére
Normális, hogy nem fognak egy valós világot egy az egyben felépíteni. Viszont a Krug komplexum bele férne a tájolásba is, ha a játékban Yanovra teszik, és nem Zatonra, ami pont az ellenkező irányban van. De valóban úgy fest, ahogy a játékban van (GE fényképek), tehát a Radar, vagy Limansk nem lehet ugyanazon a helyen. Az ötletforrás, az más. Pld. volt helybeli játékos a Facebookon, aki azt mondta, hogy a játékbeli Limansk az nem más, mint Kiev egy régi része, viszont Kiev nem része a Zónának. Nem tudom, nem vagyok jártas arra fele.
-
Sensut
őstag
válasz prodata2 #29017 üzenetére
Erről nem tudok sokat, mert konkrétan a COP-ban nem emlékszem rá. Valamelyik mod(ok) biztosan hozta, de annyiféle apró szépségjavító mod van, hogy már nem tudom hol láthattam. Viszont a SOC Secret Trails 2-je nekem Photorealistic moddal van (nem AA2), és ott kimondottan stabil volt és szép. Talán még jobban is futott, mint az Autumn Aurorás verzió.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz prodata2 #29023 üzenetére
A térképet nézve a Zónában rengeteg a puszta terület, vagyis a lakatlan. Ha ezt lemásolták volna, akkor kapunk egy üres, unalmas játékot. A LA már így is sokaknak unalmas a hatalmas, üres területei miatt. Viszont a szabad séta alapkövetelmény, úgyhogy szerintem a készítőknek dönteni kellett: vagy módosítják a Zónát és élvezetes akció játékot alkotnak, vagy pedig elkészítik a valaha készült egyetlen valósághű virtuális sétát.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
Welcome to the jungle! Ez a mod teljesen ellent mond a földrajz törvényeinek, de qrvára szép: Alex Degtyarev and The Deadly Paradise. Mire is emlékeztet lássuk... Far Cry?
A leírásban ajánlanak egy csomó más grafikai tunningot is mellé, de nem kötelező telepíteni őket. Épp eléggé nyögeti a hardot magára is ez a dzsungel. Egyelőre csak Zaton van pálmásítva, de érdemes kipróbálni, mert tényleg szép. A COP sztorija nem változik, ez csak egy újabb grafikai módosítás.[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz SaGa59 #29263 üzenetére
Ez tényleg jó egy mod, csak nálam valamiért befuccsolt egy ponton, amikor egy tudóst egy mutánshordától kellett volna megmentenem a vége felé. Ez elég rég volt, talán azóta javítottak is rajta (?) A mutánstámadás nem akart elindulni, bármit is csináltam és bárhonnan is töltöttem vissza a játékot. De odáig elsőrangú a játékmenet, csak ajánlani tudom. Ha javítanák és befejeznék egyszer s mindenkorra, akkor messze felülmúlná még az SGM-et is.
-
Sensut
őstag
válasz borovi #29332 üzenetére
Szerintem nem érdemes macerálni a fájlokat, mert az az érzésem, hogy van egy beépített védelmi szkript elrejtve, ami előbb-utóbb kiüti a fejét valahol, mint a Gladiatorban is volt. Hanem van egy beépített spawn menű a játékban, amivel lehet úgymond segíteni a dolgokon, ha szükséges. Ez a következő képpen érhető el:
- a parancsikonba, az Asztalon, a Cél sorba be kell tenni a sor végére ezt a paramétert: -dbg . A parancssor így fog kinézni: "E:\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\Stalker-CoC.exe" -dbg (az E a meghajtó betűjele pld. nálam).
- játék indít, betölt és a képernyőn pluszba megjelennek mindenféle "debug" információk.
- Esc a menübe és S. Itt, a panelen mindenféle "hasznos" dolog elérhető, még teleport is.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Lui Puttony #29341 üzenetére
Abszolúte . Én már meguntam. Ökológust indítottam én is, mert minden voltam eddig, csak ökológus nem. De túl sok a barát és unalmas. Kipróbálok egy banditát, annak mindenki ellensége, legalább lövöldözni kell, mert egyéb úgysem történik ebben a modban sajnos. Nagy csalódás az egész.
-
Sensut
őstag
válasz borovi #29350 üzenetére
Végül is startból szereznem kell 17500 RU-t Sakharovnak, hogy ideadja a PSI sisakot, amivel elmehetek Radarra kikapcsolni az agyperzselőt. Ez elég feladatból, mert eléggé lassan gyűl a lóvé ökológusként, mert nem kell kinyírnom szinte senkit. Kaptam egy olyan küldit is, hogy vezessem körbe a tudóst Yantar területén, hogy lőhessen mutánsokat tanulmányozás szempontjából. A baj csak az volt, hogy én már körbe jártam egyszer a területet és minden mutánst kinyírtam, spawn viszont nem akarózott történni, így bandukoltunk süketen egy ideig. Aztán a tudóst elkapta egy anomália és a feladat failed lett . A másiknak valami Radioprotector kütyüt kell szereznem valahonnan. Aztán egy loner antiradot kért egy másik pályán. A mérnöknek meg szerszámok kellenek a Bárnál. Szóval vannak feladatok, csak sokat kell császkálni értük és a jutalom legtöbbször csak istenfizessemeg.
-
Sensut
őstag
válasz borovi #29357 üzenetére
Úgy képzelem ezt a COC modot, mint a Forma 1-ben a szabadedzést. Ott a pálya, aztán szokjad mielőtt jön az igazi verseny . Jól össze van rakva, az biztos, most már csak egy kőkemény sztori kellene rá. Mondjuk egy DMX vagy Gladiator. Micsoda egy f@sza mod lehetne belőle .
-
Sensut
őstag
válasz shield #29366 üzenetére
Egy érdekes feladatba én is belekeveredtem. Ökológusként nincs sok ellenségem, de ha hozzám szegődik egy másik klán tagja, akkor az ő ellenségei rá támadnak és ha beszállok hogy megvédjem, akkor máris szereztem ellenséget magamnak. Kordonból, a hídon túli farm-bázisról egy loner elküldött át a Mocsárba, hogy ott szabadítsam ki az egyik társukat a banditák fogságából, és kísérjem vissza a kordoni bázisra. Egyszerű feladatnak tűnt, ám nem is annyira egyszerű, mint kiderült utólag, mert ugye a lonereknek már több ellenségük van, többek közt a katonák is, akik a Mocsár jelentős részét uralják. Kordonról 2 átjáró is van a Mocsárra el-vissza, de a vasúti híd körül katonák portyáznak, ezért csak a farmokhoz legközelebbi átjárót használhattam ahhoz, hogy a lonert épségben visszavezessem a bázisra. Ám hogy a Mocsárról ehhez az átjáróhoz jussak, először a Mocsárban kellett rengeteget taktikáznunk, hogy ne fussunk katonai vagy bandita táborokba, mert azok simán lelövik a túszt. Az egyszerűbben elérhető átjárót a Clear Sky őrizte, aki mindkettőnknek barátja, de túl, Kordonon ez Szidorovicshoz vezetett és erről az oldalról képtelenség volt átjutni a katonákon a híd alatt, mert mindig lelőtték a túszt. A dolgot nehezítette az is, hogy a túsz nem volt hajlandó belegázolni a Mocsáron a radioaktív vízbe, csak kimondottan a szárazon követett. És persze a bandita tábor pont a térkép ellenkező sarkában volt A másik átjáróhoz pedig az egész mocsarat meg kellett kerülni, ami köztudottan egy mutánsfészek. Ez a feladat egész jól lekötött és letesztelhettem egyben a COC MI-ját, ami mondhatni remek. Ugyanis van egy csomó parancs amit kioszthatunk egy hozzánk szegődő NPC-nek. Ezek olyan "maradj csendben", "ne nyiss tüzet", "kutasd át a holttestet" stb. parancsok, és láss csodát működnek is! Hagyományosan a szereplők, ha egy ellenségük hatókörébe kerülnek, automatikusan harcba lendülnek. Ha ez így lett volna most is és nincsenek ezek a parancsok, akkor ezt a feladatot lehetetlen lenne végigcsinálni. De itt csak annyit mondtam a kollégának, hogy ne nyiss tűzet, és ő szófogadón követett végig a táborok között a nélkül, hogy felhívta volna magunkra a figyelmet. Szóval ez egy remek újítás amellett, hogy a szereplők MI-ja is eléggé remek. Természetesen ez függ attól is, hogy mennyire bonyolult egy mod története, ami ugye itt (még) nincs és nem zavar be.
Közben megszereztem én is a sisakot a tudóstól, leállítottam a csodagépet az X-16-ban és látom, hogy működik, úgyhogy most megyek lekapcsolni az agyperzselőt. Kíváncsi leszek a hogyan továbbra, hogy lesz-e még feladat és mi, mert egy ideje, a távolabbi pályákon egyáltalán nincsenek már mellékküldetések se sajnos. Egyszerűen fölösleges kóborolni pályáról pályára, mert minden láda üres és 1-2 mutánson vagy banditán kívül nincs sehol semmi. Még egyetlen képződményt se kaptam, pedig már 8 pályát is körbejártam.[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
Hát, sajnos a COC-al az van, amit gondoltam: az agyperzselő kikapcsolása után a feladatlista kiürült és sehol se találtam több érdekeset a Bártól felfelé, azokon kívül, hogy vigyek 1-2 alanynak ezt-azt, mert kifogyott a készlet és lusta utánajárni. Ebben a formában ez a mod csak hardvertesztnek való, mert bár sandboxnak reklámozzák, ahhoz is kicsit több tartalom kellene. Az OL 3-hoz hasonlóan egyszerűen nincs motiválva semmivel az ember, hogy újra bejárja a már jól ismert pályákat úgy, hogy nem talál semmi érdekeset néhány kinyírandó ellenségen és mutánson kívül. Ha ez lett volna az első mod évekkel ezelőtt, akkor talán lenne értelme ennek a kiránduló túrának, de ma, ennyi mod után az égvilágon semmi értelme. Egy kifestős könyv, amit ki kell színezni. Szép és stabil, de annak is kell lennie mivel szinte semmi se terheli még a motort. Egy kövér sztorival az előtérben kíváncsi lennék azért, hogy mire képes ez a COC váz. Talán megérjük azt is. Minden esetre ebben a formában ökológusnak nem érdemes lenni, irtó unalmas. Na meg monolitosnak se, mert annál még ez az egy kezdő feladat sincs megadva. Elvégre miért is kapcsolná ki épp egy monolitos az agyperzselőt?
-
Sensut
őstag
válasz shield #29348 üzenetére
Ezt a csomagot mindenképpen megéri betenni a COC-ba, mert az alap készlet nagyon szegényes. Talán az eredeti SOC-ban volt csak ilyen kevés cucc. Ez a fegyver csomag viszont sokat dob a játék hangulatán, legalább a fegyverek közt lehet válogatni. Sajnos új játék indítása szükséges és nálam volt egy textúra probléma a távcsöveknél, amire a megoldás ott van a csomag leírásában.
-
Sensut
őstag
válasz rétisün #29384 üzenetére
Igen ez a COC a lehető legrosszabb játékstílus, amikor azzal akarják a játékost lekötni, hogy hatalmasakat gyalogoljon mondhatni a nulláért. A súlylimit a padló, még a saját cuccaidra sem elég, de a távolságok hatalmasak. Fegyvereket nem lehet eladni, nincs pénz, de a javítások és fejlesztések irtó drágák. Nem találtam javítókészletet, egyet se sehol, holott már 3 mérnök is kéri, méghozzá először egy alap eszközt, majd a profikat is. Már 3 alap javítókészletre volna szükségem, de sehol egyet se találtam az egész játékban. Egyetlen artit kaptam Yantarban a domb tetején az anomáliában, de azért is meghaltam vagy 3x mert egyszerűen nincs kellő ruhám. Aztán mérgemben spawnoltam egy exot, de nem ér egy kutyafülét, mert 2 elektromos sokk a padlóra tette, pénzem meg nincs javítani, és egy életbe telne felfejleszteni annyira, hogy legalább futni tudjak benne, ha egyáltalán lehetséges, mivel oda már készletek szükségesek, ami ugye nincs. Az elit detektor egyáltalán nem is működik, meg se nyikkan. Értem értem villanymotor, de mi hajtja . Nem szabadott volna erre a modra kijelenteni, hogy "játszható". Dolgoznak még ilyen add-on csomagokon, de azok inkább csak a látványon javítanak és semmit nem tesznek a játékmenethez sajnos. Pedig ideje lenne valami játszhatót is az asztalra tenni ekkora cécó után.
-
Sensut
őstag
válasz Musicking #29387 üzenetére
Hát én ami mod csak létezik és angolra fordítva van, én végigvittem gond nélkül fejlövéssel vagy a nélkül. Ez a mod harci szempontból egy pipepurc mondjuk egy ST2 vagy Alternativa stb. mellett, amik igazi modok. A lövöldözés nekem egyáltalán nem probléma ebben a modban, még egyszer se haltam meg azért, mert lelőttek. Inkább az, hogy nincs akire lövöldözni. Bár ez sem igaz, mert katonaként több az ellenség, de még jobban ki vagyok csesződve mert a Csapos rám lőtt, és rám lőtt Nitro, meg az összes Skadovsk stb. Minden kulcsfigurát ki kellett nyírjak. Tudtommal a Stalkerben ezek az emberek és helyek semleges zónák, ahol senki nem lő senkire. Na, de itt ki kellett mindenkit nyírnom mert rám támadtak kivétel nélkül. A baj csak az, hogy nincs ahol javítatnom a cuccot se Jupiteren, se Zatonon, csak ha visszalovagolok legalább Agropromba. És itt adtam fel a játékot. Igaz is, vajon miért maradt ki a gyors utazás ebből a modból?
Nekem semmi bajom a készítőkkel vagy a moddal, csak átverve érzem magam, mert jó ideig etettek vele, aztán kiderül, hogy nem is játszható modról van szó, hanem egy BEJÁRHATÓ dologról, ami igazából nem egy játékosnak készült, hanem egy másik moddolónak. Kipróbáltam két karakterrel is, de egyik se győzött meg eléggé ahhoz, hogy végigjárjam az összes pályát, úgyhogy mehet a süllyesztőbe akárcsak a OL 3 .[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Musicking #29389 üzenetére
Én úgy álltam neki, mint minden Stalker rajongo és ahogy ezt a modot beharangozták, hogy ez lesz az évszázad modja. Naná, hogy csalódtam bmeg . Az új Miseryt végigvittem de az se jött be mivel semmi újat nem hoz egy halom használhatatlan vacakon kívül, és csak nehezíti a már meglevő alapjátékot. Én az új sztorikat szeretem mint utólag a Project Medeiros vagy a Halál Ellen 2, teszek a grafikai meg mit tudom én miféle finomításokra. Már azt se lehet tudni hány van belőlük. Azok csak lassan megölik a játékot, amire jó példa a Thief, a másik legtöbbet moddolt játék. Amíg a Thief az eredeti motorral ment még vagy 12 évig, addig naponta jöttek ki az újabbnál újabb FM-ek. Csak én vagy 30 Thief küldetést tettem az asztalra 6 év alatt, és ott nem modifikálás van, hanem teljesen új pályát építünk a nullából teljesen új sztorikkal. De aztán kiadtak egy forradalmi javítást a játékhoz, és azóta mindenki a grafikával kísérletezik és Crysist akar csinálni abból a régi játékból, és alig jönnek már ki FMek. Engem már egyáltalán nem érdekel azota, mert odalett a játék hangulata. Szép lett de meghalt - kész. Szerintetek ki fog még a COC-ra bőrt húzni manapság? Ha én lennék a szerzője, nekilátnék azonnal telepakolni sztorival ezt a modot és nem várnék másra.
-
Sensut
őstag
válasz Dhampir #29392 üzenetére
Nos, az a helyzet, hogy a Thiefnek sosem volt magyar tábora. Illetve voltak játékosok, de az alapjátékokon kívül sosem magyarították az FM-eket (értsd Fan Mission - Rajongói Küldetés). Én készítettem volt régen egy magyar verziót az egyik hadjáratomhoz, innen leszedheted, bár ez a kampány nem kimondottan a Thief világához kötődik. A Thief magyar atyja Kőszeg György volt, az ő honlapján még találni ezt-azt.
-
Sensut
őstag
Itt van egy fontos tudnivaló a Call Of Chernobyl hekkelésével kapcsolatban, amire utólag jöttem rá. Az rendben van, hogy ha módosítani akarjuk a paramétereket, először ki kell csomagolni a .db fájlokat a mellékelt converterrel. Ez egy "gamedata\unpacked" mappába bontja ki a fájlokat, ahonnan aztán át kell másolnunk őket a megfelelő helyükre a "gamedata" könyvtár alá. Csakhogy a converter nem mindig dolgozik helyesen, mert nincs eléggé megtanítva ahhoz, hogy csak melyik .db állományokat tömörítse ki, ezért ő az összes .db fájlt kibontja az unpacked mappába beleértve az alapjáték "resources" állományait is. Ezért gyakran megesik, hogy a kitömörített COC fájlok összekeverednek az alap COP fájlokkal. Ilyenkor az történik, hogy pld. az alapjáték system.ltx-e kerül az unpacked mappába és ha ezt használjuk, akkor a játék nem indul el. És ugyanez érvényes minden további fájlra, megesik, hogy az alapjáték forrásai kerülnek át. Két megoldás is van, hogy ezt elkerüljük. Az egyik, hogy ideiglenesen kivesszük a COP könyvtárból a "resourcses" (vigyázat, nem a "resource"!), és a "patches" könyvtárakat, lefuttatjuk a convertert, majd ezeket a könyvtárakat visszahelyezzük, így a converter nem éri el őket. A másik megoldás az, hogy eleve a COC-ot nem a COP könyvtárába telepítjük, hanem egy ideiglenes mappába és ott tömörítjük ki, majd a kibontott fájlokat áthelyezzük a COP gamedata mappájába.
-
Sensut
őstag
válasz rétisün #29414 üzenetére
Én a hivatalos torrens verziót töltöttem le a moddb.com-ról. A kitömörítő "converter" pedig alul van linkelve.
-
Sensut
őstag
válasz Balathruin #29540 üzenetére
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #29997 üzenetére
Jó volt a Spatial Anomaly, a tavaly én is kivégeztem volt. Igaz, hogy egy jobb mod híján kezdtem neki, de érdemes kipróbálni. Nem szokványos, vannak benne jó ötletek és megoldások.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Ukrajnai háború
- Mazda topik
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- World of Tanks - MMO
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Opera böngésző
- Autós topik
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- További aktív témák...
- PowerColor Red Devil RX 6600 XT - garancia 2024 november - eladó!
- Lenovo Thinkpad T420, 14" HD+ Kijelző, I5-2520M, 12GB DDR3, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Lenovo Thinkpad L440, 14" HD+ Kijelző, I5-4200M, 8-16GB DDR3, 500GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
- HP EliteBook 8560P, 15,6" HD Kijelző, I5-2520M, 8-16GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
- HP EliteBook 8470P, 14" HD+ Kijelző, I5-3320M, 8-16GB DDR3, 500GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen