- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Mikrotik routerek
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen routert?
- Aliexpress tapasztalatok
- Windows 10
-
IT café
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
xFreex
aktív tag
válasz Antonius1978 #16705 üzenetére
Elég a szövegfájlban átírni a nevét és a leírását (xml). A fegyverhez tartozó .ltx-et nem kell bántani.
A képbehelyezésnél figyelni kell a méretre. Szélesség, magasság. Nagyjából ugyan akkora legyen a beillesztendő képen is a fegyver széle magassága (pixelben) mint az icon_equipment-ben.
Valamint figyelni kell még a rétegre is. Van egy Alfa réteg az icon_equipment-ben. Ez annyit tesz, hogy ha átváltasz erre a csatornára, akkor csak a fekete hátteret látod, meg a tárgyak negatívját fehérben. A játékban az inventoriban viszont már csak azok a színes pixelek fognak látszani, amelyek ezen a fehér negatívon vannak. Ami erről lelóg, azt nem látod majd.
UI. A jpeg. nem lesz jó, mert nem tudja az alfa csatornát menteni. Ha ezt átkonvertálod dds converterrel és berakod, akkor azt hiszem csak egy fekete kocka lesz helyette.
[ Szerkesztve ]
- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!