-
IT café
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Antonius1978
addikt
válasz shield #16699 üzenetére
Na te is jol korbemagyaraztad
Na, amugy most megyek WIP-ni, kinyirtam valami 40-45 zsoldost, foleg a soretes puskaval, amit a bandita ejtett el, amikor rauszitottam egy verszivot (a katonai bazisoknal palya).
Ezek a banditak tudnak baszki, mar ellottem vele vagy 300 soretet, es egy fikarcnyit sem kopott a fegyver, ezek a szinesfemtolvajok jol bekromoztak a fegyver csovet[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz Antonius1978 #16700 üzenetére
Mármint a képet? kell hozzá egy paint.net program pl, vagy bármi ami meg tudja nyitni a .dds fájlokat. Ha van ilyened akkor a gamedata\textures\ui mappában megkeresed az ui_icon_equipment.dds fájlt és megnyitod.
Szerkeszteni is lehet természetesen amire akarod, én is cseréltem már ki pár ikont a játékban anno, pl. a kötszerek ikonjait a Clear Sky-osra mert azok jobban néznek ki szerintem. Csak arra figyelj hogy ne lógjon át a másik ikon területére mert akkor ronda lesz pár ikon.
-
Antonius1978
addikt
Na, meg nem leptem be a jatekba, meg tanulmanyozom a magyar fegyverekkel foglalkozo oldalt.
Szoval, ha megkeresem ezt a Paint.Net progit es megnyitom azt az allomanyt, ami a kepeket tartalmazza (gondolom innen teszi be a jatek a kepeket, nemde ?), akkor egy adott fegyver helyere, betehetek egy mas kepet, es akkor az fog latszani a jatekos leltaraban ?
Szoval ha az AKM-74U kepe helyere berakom az AMD-65 kepet, akkor en az AMD-65 kepet fogom latni, amikor AKM-74U fegyver lesz a leltaramban ? -
PeL
addikt
válasz Antonius1978 #16703 üzenetére
igen, de maga fegyver nem fog változni csak az ikonja. Komplett fegyvert kicserélni vagy átszerkeszteni elég bonyolult dolog, én sem mélyedtem bele ennyire a dolgokba.
-
Antonius1978
addikt
Persze, semmi gond, azt tudom hogy nehez, Leo is mondta.
En annyit szeretnek csinalni, hogy beteszem a magyar fegyver kepet, majd az igazi fegyver leirasai koze beirom a magyar fegyverrol szolo tortenetet, es remelem a fegyver nevet is at lehet irni ? Vagy az a jatek fegyverhez tartozo fejleceben van eltarolva ?
Tehat ha en Ak74 cuccait atirom AMD65re, akkor a jatek nem fogja megtalalni a fegyvert, netalan ki is akad ?
Magyaran, a szoveg amikor fole viszed az egeret es megjelenik a leiras azt remelem a fegyverhez tartozo szovegbol olvassa ki nem ? Mert ha nem, akkor klonozni kell 1 fegyvert, es minden szart atirni neki...UI : hogyan tudom - technikailag - a kepet beletenni egy masik fegyver helyere ? Csinalok egy 4szoget amibe belefer a fegyver, kivagom, es a helyere beillesztem az altalam ohajtott kepet es kesz ?
Az Irfan Wiew-el meg tudom nyitani, mondjuk a szerkesztest nem probaltam amig ra nem kerdezek toled. -
Antonius1978
addikt
Na ilyet csinaltam, de az Irfan Wiew nem tudja elmenteni, csak JPG-nek.
Es gondolom baj az is, hogy feher a hatter, regebb sokat vacakoltam volt pl a Panzer General palettajaval is, valamint a Star Wars Rebellion karakter palettajaval is.
Most nincs semmi ilyen progi felteve, esetleg ha van kedved, at tudod nekem alakitani fekete hatterure ?
Azt a fegyvert amit lecsereltem, arulja a kereskedo Kordonban.De celszerubb lenne ha az XM8 helyere kerulne, mert Szellemek arusanak van olyan, es nagyjabol arrafele vagyok a jatekban, nala pont meg tudnam nezni.[ Szerkesztve ]
-
xFreex
aktív tag
válasz Antonius1978 #16705 üzenetére
Elég a szövegfájlban átírni a nevét és a leírását (xml). A fegyverhez tartozó .ltx-et nem kell bántani.
A képbehelyezésnél figyelni kell a méretre. Szélesség, magasság. Nagyjából ugyan akkora legyen a beillesztendő képen is a fegyver széle magassága (pixelben) mint az icon_equipment-ben.
Valamint figyelni kell még a rétegre is. Van egy Alfa réteg az icon_equipment-ben. Ez annyit tesz, hogy ha átváltasz erre a csatornára, akkor csak a fekete hátteret látod, meg a tárgyak negatívját fehérben. A játékban az inventoriban viszont már csak azok a színes pixelek fognak látszani, amelyek ezen a fehér negatívon vannak. Ami erről lelóg, azt nem látod majd.
UI. A jpeg. nem lesz jó, mert nem tudja az alfa csatornát menteni. Ha ezt átkonvertálod dds converterrel és berakod, akkor azt hiszem csak egy fekete kocka lesz helyette.
[ Szerkesztve ]
- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...
-
Antonius1978
addikt
válasz xFreex #16707 üzenetére
Ertem. Azaz Photosoppal tuti egyszeru lenne, de az nekem nincs.
Esetleg te, vagy Pel berakhatnatok nekem azt a nyavajat, ha tudjatok es van kedvetek.
Akarmikor jo lesz, esetleg akar ki is probalhatjatok - ha van mentesetek es a WIP van felteve, ha nem, akkor majd en. Az eredetit elmentettem, tehat azt vissza tudom tenni.
Eleg ha ezeket a kepeket hasznaljatok - a toltennyel lapozzatok.
[link]Ertem. Nem is kiserletezek.Majd valaki megcsinalja nekem, s ha nem, akkor annyi
[ Szerkesztve ]
-
xFreex
aktív tag
válasz Antonius1978 #16710 üzenetére
Én megcsinálhatom, de mivel otthon nincs netem és innét a cégtől max holnap tudom hazavinni a nyers beillesztendő képet, ezért lehet, hogy csak jövő hét hétfőre lenne meg.
Próbáld meg és ha elakadsz megpróbálunk segíteni. Bár a Painnetet én személy szerint nem ismerem (mást használok), de az alfa csatornás elvet el tudom magyarázni.
- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...
-
félisten
válasz Antonius1978 #16708 üzenetére
Kedves a kezdő oldal intése:
Amennyiben Ön szakmai célú látogató, úgy lépjen be, mert ezen oldalaink csak és kizárólag szakmai célú információkat tartalmaznak. Minden egyéb esetben felkérjük, hagyja el oldalunkat!
Ennyi erővel Gojko Mitić filmjeit se nézzük, mert abban is szerepelnek fegyverek és harcászati módszerek.
A "fejlett" világban túlzással ugyan, de minden hülyegyereknek fegyvert nyomnak a kezébe. Nekünk, a vitézség hagyományát egykoron magasabb fokon ápoló magyaroknak, akik többek között a huszárságot adtuk a világnak, szinte tiltott minden olyan információ, amely megismertethetne azokkal a haditechnikai eszközökkel és stratégiával, amellyel vészterhes időkben hazánkat és családunkat megvédhetnénk.
Ilyen még az egyre halkabban átkozott múlt rendszerben sem volt, mert legalább minimálisan, de honvédelmi ismeretekről számot kellett adnunk.
Olyan szempontból jogos lehet a figyelmeztetés, hogy valaki visszaélhet az információkkal, de a "megbolondulást" vagy a rossz szándékot szigorításokkal és elhallgatással nem lehet megakadályozni.
[ Szerkesztve ]
-
Antonius1978
addikt
válasz xFreex #16711 üzenetére
Mar probalom, ezzel amit Pel ajanlott, hat nagyjabol ez egy Photoshop.
Be is illesztettem a cuccot, itt a kep is, elso oszlop, alulrol a 4ik fegyver, de nem tudom, a feher kep okes, de a Paintnetben hianyzik a fegyver alol a Background Layer, azaz a hatter reteg, azaz csak feher es nem kockas.De lehet hogy az nem baj...Ime a kep akkor : -
xFreex
aktív tag
válasz Antonius1978 #16713 üzenetére
Eddig ok.
Tudsz benne úgy nézetet váltani, hogy csak az alfa csatornát lásd?
Nézetváltáskor ami most színes (páncélok, fegyverek, egyéb kacat) annak egyszínű mondjuk feketének kellene látszani a köztes kitöltő szín meg fehér. Ha ott az általad beillesztett kép helyén is fehér, akkor nem fog látszani ingame, vagy ha még mindig az XM8-as "árnyéka" látszik akkor csak az abban az árnyékban látszódó pixelek fognak látszani ingame. Ezt az "árnyék"-ot kellene létrehozni, módosítani a beillesztett AK körvonalaira.Vagyis lehet vele úgy kijelölni hogy pl sokszög lasszó? Azzal kellene pontosan körbejelölni az átmásolni kívánt fegyvert, nem csak egy nagy négyzet amibe belefér, hanem pontos körbejelölés és azt átmásolni.
[ Szerkesztve ]
- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...
-
PeL
addikt
Ezt skubizzátok, csajok az SGM 2.2-ben
Itt a mod, hogy mit és hogyan kell feltenni: http://gsc-game.com/main.php?t=community&s=forums&s_game_type=xr3&thm_page=1&thm_id=5930&sec_id=18#112411
-
Antonius1978
addikt
válasz xFreex #16715 üzenetére
Sikerult megoldanom az este.Magic wand-al rakattintasz a hatterre, magatol korbegavja a fegyver korvonalat, akkor invert selection, kijeloli a fegyvert, utanna delete, es ami a fegyveren kivul esik az torlodik, es maris megvan az atlatszo hatter.
A gond most az, hogy a fegyver tul elenk szinu, amolyan ezustos csillogasa van, nagyon elut a tobbi fegyver matt szinetol, vajon ezen hogy tudok segiteni ?
Esetleg egy masik keppel, de ez a kep tetszik a legjobban.PEL : az lenne a kerdesem meg, hogy a jatek mi szerint kesziti, vagy olvassa be a .dds palettat ?
Jobban mondva, honnan tudja, hogy melyik kepet kell tarsitsa az adott targgyal ? -
shield
Topikgazda
SGM_stories.xml majdnem teljes mértékben orosz szöveget tartalmaz.
Orosz fordító kerestetik.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
PeL
addikt
válasz Antonius1978 #16719 üzenetére
Ezeket az adatokat a gamedata\configs mappában tartalmazzák a .ltx fájlok, ott van mindennek megadva hogy mikor melyik hangot játsza le vagy milyen kinézetet rendeljen hozzá egy egy tárgyhoz vagy bármihez.
A fegyver ikonokat pl. úgy olvassa be hogy a fegyver ltx fájloknál meg van adva mindegyik fegyvernek külön hogy az ui_icon_equipment.dds (ami pedig fel van osztva virtuálisan ugyanúgy mint az inventory rácsa) fájlban hányadik sor és oszlopban kezdődik az adott tárgy ikonja, illetve hány egységre nyúlik lefelé és jobbra. Ez ugyanúgy működhet más texture mapoknál is ha épp a nagy textúrának csak egy adott szegmensére van szükség.
A fegyver textúráit pedig úgy hogy mondjuk pl. az AK74u-nál (csak példa, az összesnél így van) a \gamedata\meshes\dynamics\weapons\wpn_ak74u\ mappában található .ogf fájlokból olvassa ki a fegyver "szerkezetét" vagyis hogy valójában hogy néz ki a fegyver a 3D-ben, és az az .ogf fájl tartalmazza hogy milyen textúrákat húzzon rá.
Ha jól tudom
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz Dhampir #16723 üzenetére
igen, de már a 2.2 se annyira új....illetve vannak erre épülő modok (enot, s.n.i.p.e.r.) amik játékmenetben megegyeznek az sgm-el, grafikában meg pár apróságban (pl.más fegyverek) különböznek.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
xFreex
aktív tag
válasz Antonius1978 #16719 üzenetére
A gond most az, hogy a fegyver tul elenk szinu, amolyan ezustos csillogasa van, nagyon elut a tobbi fegyver matt szinetol, vajon ezen hogy tudok segiteni ?
Esetleg egy masik keppel, de ez a kep tetszik a legjobban.Nem kell másik kép, elég az ami már megvan. Kontraszt csökkentés és/vagy fényerőcsökkentéssel próbáld meg módosítani. Esetleg, ha a Paint.NET tudja ezt úgy, hogy csak a kijelölt területen belül állítható a fényerő vagy a kontraszt, akkor az a legegyszerűbb. Kijelölöd a már beillesztett képet és állítgatsz, hogy jó legyen.
Ha nem akkor viszont az átmásoladnó képen kell ezt elvégezni.(#16722) PeL Én is így tudom.
- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...
-
Telda
addikt
válasz Antonius1978 #16730 üzenetére
Ez melyik mod?
-
Antonius1978
addikt
A kep a Way In Pripyat mod-bol van, jelenleg az van nalam felteve.
Csak gondoltam kiserletezgetek kicsit, szeretnek egy olyan modot is (akar kimondottan magyar nyelven), amelyben magyar vonatkozasu fegyverek vannak.A kepen amire epp ramutatok, egy magyar AMD-65 lathato, most illesztettem be a kepet a jatekba, de mint latod meg nem tokeletes.
-
xFreex
aktív tag
válasz Antonius1978 #16730 üzenetére
Az eredeti kép is lehet a probléma, mivel meglehetősen erős fényben fotózták és mintha csak szürkeskála lenne bent, más színek (sárga, kék, piros) mintha nem is lenne. Esetleg megpróbálhatod módosítani a színskálát, eltolni egy kicsit kék vagy piros irányba. A többi fegyver egy kicsit jobban kiemelkedik a háttérből, mintha tér hatásuk lenne, ez viszont mintha egy síkban lenne a háttérrel. Esetleg egy kis domborítás, vagy belső árnyék javíthatna rajt.
(#16731) Telda The Way in Pripyat
Antonius1978 kolléga próbálja átalakítani az AK74-est. Nosztalgiázni szeretne, persze csak ha volt katona.- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...
-
Antonius1978
addikt
válasz xFreex #16733 üzenetére
Igen, igazad van, a fegyver kepe csak kimondottan feheres-szurkes-feketes, mert ilyen a fegyver, nincs benne mas szin.
Most berakok 2 kepet, azon latszik hogy mit mesterkedtem
A nagy palettarol kimasoltam a fegyver bekeretezett kepet, es csinaltam egy uj allomanyt.
Az uj allomany epp akkora felbontasu lett mint a kivagott fegyver.
Nekifogtam es pixelenkent atjavitottam ezt-azt.
A domboritas es belso arnyek - ezeket milyen cimszo alatt erem el, es hogyan kell alkalmazni oket ? -
Telda
addikt
válasz Antonius1978 #16732 üzenetére
Nekem is ez van fent, de az a sisak olyan ismeretlen volt .
Ha már itt tartunk, a Way In Pripyat modban meg lehet csinálni valahogy, hogy újratermelődjenek az ellenfelek? Mert többször is vissza mentem már területekre és olyan lehangoló, hogy üres az egész. -
xFreex
aktív tag
válasz Antonius1978 #16734 üzenetére
A domboritás és belső árnyék konkrétan Photoshop-ban van. Ott a beillesztett képet először egy új rétegre teszi, aminél van egy ilyen formázási lehetőség is. Nem tudom, hogy a Paint.net ezt tudja-e.
Már régen volt ezért nem emlékszem pontosan. Az AMD markolatai bakelitből voltak vagy fából. Pl sokat dobhatna rajta, ha a markolatok színét áttolnád barna árnyalatba.
- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...
-
xFreex
aktív tag
válasz Antonius1978 #16734 üzenetére
Esetleg másik donorkép?
Találtam pár szépet (bár ez nézőpont kérdése):
[ Szerkesztve ]
- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...
-
Antonius1978
addikt
válasz xFreex #16736 üzenetére
Akar tudja a Paint Net, akar nem, az a baj, hogy EN nem tudom
Mindegy, kiserletezgetek akkor tovabb a kontraszttal meg a fenyerovel, stb.
Amugy nem nosztalgiazni akarok, hanem ha mar annyi tipusu fegyver van benne, akkor lehetne kozottuk magyar is.Ha minden igaz, az amcsik megvizsgaltak a kezukbe kerult AMP-69-et es a felmereseik alapjan megallapitottak hogy felulmul minden mas valtozatot - talan meg magat az AK-47-et is.
Amugy voltam katona 99-2000-ben, csak epp a roman hadseregben.
Ott AKM volt (Automat Kalasnyikov Modernizat), Dragunov fele tavcsoves (PSL a neve), es olyan PKM szeru golyoszoro.Csak az elozo kettovel lottem a katonasag alatt.UI : eloszor a legalsoval dolgoztam, az csunya lett.A legfelsot en is epp most talaltam meg, es egy masikat is
Sajnos ezt nem lehet korbejelolni, mert a jeloles belefut a fegyver fekete reszebe is, es azzal annyi...
Mindenesetre a felso keppel is fogok most kiserletezgetni[ Szerkesztve ]
-
lsc
nagyúr
válasz Antonius1978 #16738 üzenetére
Az első és hátsó markolat műanyag volt, világosszürke színben az amd-65-nél. Egyébként jó fegyver volt, nekem csak annyi nyűgöm volt hogy a csőszájfék nagyon hátrahozta a hangot, de fülvédő vagy legrosszabb esetben két hüvely megoldotta a dolgot.
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
Talán ezen a képen látszik, úgy pontosabb hogy a markolatok jóval világosabb szürkék a fegyvernél.
Az élet kegyetlen .
-
xFreex
aktív tag
válasz Antonius1978 #16741 üzenetére
Ha azzal megvagy akkor már csak egy ilyent kell belehegesztened a gamedata\textures\ui mappában a ui_icon_weapons.dds-be szintén a megfelelő helyre, hogy a szerelőnél is AMD-t láss javítás és fejlesztéskor a bal felső sarokban. persze csak ha akard
[ Szerkesztve ]
- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...
-
Antonius1978
addikt
válasz xFreex #16742 üzenetére
Szupi.Nagyon fasza hogy talaltal egy kepet ilyen szogbol, en is eszrevettem egy ilyen szogben beallitott palettat, epp oda fog kelleni
Amugy most csak kiserletezgetek, hogy szep szine legyen a fegyvernek.
Ugyanis mint regebb bevagtam a forumba, az AMD-65-nek nagyjabol az Enot AKMS fegyvere felelne meg, marmint a fegyver animacioja.Sikerult kis sikert elernem a masik AMD es a fafogantyus AMD-vel, ime :
A fanyelunek az a baja, hogy a fegyver ferden van lefektetve
[ Szerkesztve ]
-
xFreex
aktív tag
válasz Antonius1978 #16743 üzenetére
Látom alakulgat.
"A fanyelunek az a baja, hogy a fegyver ferden van lefektetve"
Ha ezen azt érted, hogy a tus lejjeb van a képen mint a kompenzátor akkor azon lehet segíteni. A képet megadott mértékű értékkel rotálni/forgatni kell. Elég neki 1-2 fok szerintem.
Az a kép egyébként így nézett ki eredetiben csak én tükröztem. Ezen a gépen itt ennyire telik. + Még a rotálást is meg tudom csinálni, csak kellene a kép. 10-ig vagyok úgyhogy ha kell akkor gyorsan.
[ Szerkesztve ]
- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...
-
M@trixfan
addikt
válasz Antonius1978 #16743 üzenetére
A rögbisisak jobb mint az éjjellatós katonai sisak?
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
shield
Topikgazda
válasz Antonius1978 #16743 üzenetére
Jó nagy fába vágtad a fejszéd. Ha összejönnek a képek és még bele is tudnánk rakni a játékba, az csúcs lenne. Elnyered a 'STALKER dizájner' címet.
ui.: ha új fegyverként nem jön össze, akkor egy kevésbé értékes (kedvelt) fegyver adatait át kell írni. Talán így egyszerűbb lenne, de xFreex ezt jobban fogja tudni nálam, hogy melyik a könnyebb megoldás.
Drukkolok neked, hogy sikeres legyen az elgondolásod.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!