Új hozzászólás Aktív témák

  • Tuomas

    addikt

    Egy friss tapasztalat a supporttal:
    Augusztus elején lejárt a személyim, kaptam egy újat, most rászántam magam, hogy önként jelzem nekik a változást. Ezt javasolt másnak is megejtenie, ha változik az okmány, Transferwise-on is, és ugye a saját banknál is be kell jelenteni.

    Ügyintézőt hamar kaptam, a live agent után még a kérdést se volt időm leírni, hogy mi ilyen esetben a teendő, az ügyintéző már kérdezte miben segíthet.
    Elmondtam neki mit szeretnék, először megírta, hogy küldjem át ott a képeket. Ezt követően jött egy értesítés az appból, és egy sms is, hogy nem sikerült a személyazonosságom igazolása, emiatt néhány funkció korlátozottan lesz elérhető. Gondolom ekkor törölte a régebbi okmányaimat.
    Ezután küldött egy hivatkozást, ami az azonosító felületre vitt (ugyan az, ami regisztráció után jön be), befotóztam a személyi 2 oldalát, újból kért szelfit is, és nemsokkal később jött újból az értesítés és az sms is, hogy a személyazonosság igazolása rendben volt, és újra teljes funkcióval használhatom a szolgáltatást.
    Ehhez nem kellett 10 perc, úgyhogy (lekopogom) nekem eddig minden supportos ügyem zökkenőmentesen ment és jól felkészült ügyintézőket kaptam.

    [ Szerkesztve ]

    We were here

Új hozzászólás Aktív témák