-
IT café
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
Maffia91
aktív tag
Köszönöm neked és @Tuomas válaszát!
Az 1. válaszra visszatérve, csak azért kérdeztem, mert ugye már csak 13 nap van az akcióból, és neki is legyen már haszon belőle, ha rendel kártyát, csak nem érkezik meg addig szerintem.
A fizikai kártya minden adata látszik, ami szükséges kártyás vásárláshoz?Honor Magic 5 Pro, Huawei P30, Xiaomi MI A1, OnePlus One
-
Watt25
veterán
Rosszul emlékszem, hogy a mostani 3000Ft-os promóció előtt 1500Ft járt a regisztrálóknak? Csak mert a feleségem pár nappal a 3000Ft-os promóció előtt regisztrált a linkemmel, ma pedig használta is a fizikai kártyáját, de nem látjuk, hogy megkaptuk volna az 1500Ft-ot. Ugye jól emlékszem, hogy járna az 1500Ft?
Itt a válasz: http://sablonvalasz.blogspot.hu/
-
Oliverda
félisten
Tegnap próbáltam eBay-en vásárolni PayPalon keresztüli fizetéssel, de nem engedte, csak a Curve mögé betett Revolut kártyával tudtam lezavarni. Az ügyfélszolgálat szerint a kereskedővel volt a gond, nem a PayPallal. Furcsa...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
fireman123
őstag
válasz Maffia91 #8352 üzenetére
Én is a 3e-s akcióban regisztráltam, a fizikai kártyám még úton van, a virtuális kártyával paypalon keresztül vásároltam az ebay-en, a vásárlást követően 2 nap múlva (ma reggel) a számlámon volt a 3e bónusz. , ..tehát nem csak fizikai kártyás vásárlásnál írják jóvá a 3e-t, de ezt írták már többen is.
-
Tuomas
addikt
Egy kis érdekesség mára:
"Kilőttek a magyar Revolut-költések"We were here
-
Maffia91
aktív tag
válasz fireman123 #8357 üzenetére
@Tuomas: Köszönöm!
@fireman123: Tudom, bár elég felemásak a visszajelzések. Mások nem kapták meg virtuális kártya használatával... Inkább a biztosat mondanám az ismerősömnek!
[ Szerkesztve ]
Honor Magic 5 Pro, Huawei P30, Xiaomi MI A1, OnePlus One
-
aujjobba
addikt
"Budapest után sorrendben Szegeden, Debrecenben, Pécsen, Miskolcon, Dunakeszin, Győrben, Érden, Székesfehérváron és Kecskeméten rendelkezik a fintech cég a legnagyobb eléréssel"
Dunakeszi és Érd érdekes, nem is megyeszékhelyek, sima agglomeráció.
Mindenesetre én is a dunakeszi felhasználók táborát erősítem[ Szerkesztve ]
-
Tuomas
addikt
válasz aujjobba #8360 üzenetére
Igen, a kisebb városok meglepőek.
Az, hogy a ft feltöltés után ennyire kirobbanóan növekedett a felhasználói bázis talán annyira nem is meglepő.
Ami még érdekes, hogy nagyobb részben itthon használjukSzerk: ezt nem szükséges off-ba raknod, témába vág, direkt raktam át on-ba
Ja és még a nyugati régió is érdekes, hogy itt nem használják annyian, pedig a határon túlra ingázó, vagy ideiglenesen kint tartózkodó munkavállaló még akár használhatná is, jobban megérné nekik így átváltani az €-s fizut HUF-ra, mint a pénzváltók.
[ Szerkesztve ]
We were here
-
aujjobba
addikt
Jaa, azt hittem bugos az oldal és magától visszarakta on-ba miután szerkesztettem.
Én is itthon használom, mert kényelmes és jó az app, meg persze az EUR/USD állampapír és kötvény vásárlások miatt.
Négy banknál vagyok jelenleg, vázolom a helyzetet:
1. Takarék
Nemrég frissítettek az appon, de így se éppen 21. század. Nincs benne tranzakció kategorizálás, és felhasználónév/jelszó párossal kell belépnem, nincs biometrikus azonosítás. Gyakorlatilag a netbankjuk mobilos reszponzív nézete az egész.2. Erste
Itt már van biometrikus azonosítás, de kategorizálás nincs, push nincs, mindenről SMS jön.3. Gránit
Biometrikus pipa, a kategorizálás mintha egy külön app lenne, töltőképernyője van és másodpercekig tölti be, holott egyelőre EGYETLEN tranzakcióm van ott (régről megmaradt totálnullaforintos backup-számla). Majd ha megnéztem amit akartam és visszalépnék, rákérdez "Biztos visszalép a kezdőlapra? Igen/Nem". WTF?4. Raiffeisen
Ezt inkább hagyjuk is, beletették a biometrikus azonosítást és a mobiltokent (az appban hagyom jóvá a máshol történő netbank belépést és a tranzakciókat, ez jó feature!), de minden más totál 90-es évek, kategorizálás szintén nincs. -
Tuomas
addikt
válasz aujjobba #8362 üzenetére
Raiffeisennél már van új mobilapp, androidra legalábbis, myraiffeisen néven, próbáld ki, jóval többet tud mint a retro elődje és korszerűbb is, már kinézetre is.
Van kategorizálás is, van egy olyan kategória külön, hogy kis összegű kategóriák, aminél beállítod mekkora összeg alatt kerüljenek oda az elemek, sztem tök hasznos, a több kis összegű mikrotranzakció miatt, pl utalás költsége, vagy egy kávé, stb.[ Szerkesztve ]
We were here
-
aujjobba
addikt
Szuper, erről nem is tudtam, a weboldalukon sincs nyoma se, a régi appra visznek a linkek
Mindenesetre nem tudom használni, iOS 13 béta rendszer van fent a telefonon, és amikor indítanám az appot csak behoz a böngészőben egy oldalt ami leírja, hogy jailbrakelt, módosított, stb rendszeren nem működik, viszlát. -
-
lucky07
aktív tag
Sziasztok
Valami gixer van Revolutnál nem tudok pénzt kérni sem küldeni.
A live agent szerint már javítják a hibát.Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=lucky07 Üzlet menete: http://logout.hu/bejegyzes/lucky07/ha_uzletelunk.html
-
#59063552
törölt tag
Na lassan 3 hónapja vagyok blokkolva és ezalatt az idő alatt a revolut képtelen volt bármi mást írni, mint a szaros copy-paste válasz.
Kb másfél hete kitöltöttem a Financial Ombudsman complaint form-ot, szóval rövidesen kiderül, hogy akkor most a revolut lényegében ellopta a pénzem, avagy visszakapom. Lényeg a lényeg, rohadt szánalmas cég a revolut.
-
#59063552
törölt tag
válasz aujjobba #8370 üzenetére
Szerintem ne próbáld megmagyarázni azt, hogy én vagyok a hülye és nem a revolut szemét. Ez már rég a live agent, aki miután bedobja a copy-paste választ, visszadob a robotnak, csak mivel utána írtam, ezért ismét bedopta a copy-paste választ, majd ismét visszadobott a robotnak. Erre a copy-paste bullshit-re is várnom kellett legalább 10 percet.
Minden chat-et, "live agent"-el kezdek, mert nem fogok rita robot-al szarakodni.
[ Szerkesztve ]
-
Tuomas
addikt
válasz #59063552 #8373 üzenetére
Amikor kapsz egy ügyintézőt, vagy robotot, kiírja, hogy xy here to help you. Ezen a képen ez nem látszik, magyarán vagy nem adott át a robotnak, vagy nem kaptál ügyintézőt, mert ugye fent azt írtad, hogy "Ez már rég a live agent, aki miután bedobja a copy-paste választ, visszadob a robotnak, csak mivel utána írtam, ezért ismét bedopta a copy-paste választ, majd ismét visszadobott a robotnak."
Tehát a revolut és a te írásod között kellene lennie olyannak, hogy xy here to help you.[ Szerkesztve ]
We were here
-
#59063552
törölt tag
Hallod.. ne akarj már idiótának beállítani, amikor tudom jól,. hogy nem rita-val beszélgettem. Mit nem lehet azon felfogni, hogy a copy-paste válasz után MINDIG visszadobnak a robotnak?
Annyira gáz, hogy magyarországon mindig, mindenki azt akarja idiótának beállítani, akinek problémája van.
Ui: Kb 2015 óta van revolut accountom, szóval valószínűleg tudom, hogy mit csinálok.
[ Szerkesztve ]
-
Tuomas
addikt
válasz #59063552 #8375 üzenetére
Hangnemre figyelj oda, én csak leírtam, hogy én mit látok a cset ablakban, és furcsálltam, hogy neked nem az van.
A te problémád egyedi, ahogy írtad, azért nem férsz hozzá a pénzedhez, mert vaultba tároltad mielőtt zárolták volna.
Senki más nincs itt, akinek ennyi ideig zárolták volna a fiókját.
Mi a te problémádon segíteni nem tudunk, ellenben miután feltűnsz vele havonta egyszer itt a topikban elindul egy óriási flame hullám.
Ráadásul ha valaki válaszol neked, megkérdőjelez, leugatod, hogy idiótának néz. Mégis mit vársz, sírjunk veled együtt, vagy értsünk veled egyet, amikor senki másnak nem volt ilyen jellegű problémája, sőt még csak olyan sem, hogy ennyi ideig zárolva lett volna?!
Szurkolok neked, hogy megoldódjon, én is tuti ideges lennék, de ne rajtunk töltsd ki a frusztráltságodat.[ Szerkesztve ]
We were here
-
#59063552
törölt tag
Nem, nem egyedi a problémám, reddit-en találtam már kb 19 embert, akinél szintén ez van (ebből 4-el levelezek is néha, ebből az egyiknek konkrétan valami 9k USD-t zároltak és emiatt már bíróságra is vitte a dolgot. Nekem is jelentős összeget zároltak ezek a férgek, de ha bíróságra vinném az ügyet, akkor a per végéig többe kerülne nekem, mint amennyit visszakapnék).
Tévedsz, én azt "nézem le" és "ugatom" le, aki engem akar idiótának beállítani. Én azért írom ide be néha azt, hogy még mindig nincs lófasz sem az ügyemben, hogy az átlagjózsi aki ezt a topikot olvassa, az lássa, hogy nem minden öröm és tökély, ahogy azt a többi átlagjózsi akarja itt beállítani.
Elég ritkán írok ide, mint láthatod, de néha muszáj, mert itt minden másnap az van, hogy valaki beír egy problémát, erre az átlagjózsik szépen leugatják, hogy ez nem is probléma, hanem valójában te vagy a hülye mert hát a revolut az egy világmegváltóhibamentesszeretetszolgálat.
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz #59063552 #8375 üzenetére
Ahogy nézem, neked konkrétan megszüntették a fiókodat. Nehezem tudom elképzelni, hogy bármiféle ok nélkül ilyet tegyenek, utána pedig ugyancsak ok nélkül pattintanának le folyamatosan.
"ebből az egyiknek konkrétan valami 9k USD-t zároltak"
Hogyan mer valaki ennyi pénzt tartani egy olyan szolgáltatónál, amelynek még betétbiztosítása sincs?
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#59063552
törölt tag
válasz Oliverda #8378 üzenetére
Nem szüntették meg a fiókom.
"Nehezem tudom elképzelni, hogy bármiféle ok nélkül ilyet tegyenek, utána pedig ugyancsak ok nélkül pattintanának le folyamatosan."
Pedig elképzelheted. Ami a vicc, hogy több országban használtam a kártyám (ebből volt több ázsiai is), de a blokkot akkor kaptam, amikor már egy jó ideje nem is volt tranzakcióm.
"Hogyan mer valaki ennyi pénzt tartani egy olyan szolgáltatónál, amelynek még betétbiztosítása sincs?"
Mondjuk úgy, hogy kaptak EU-s banking licence-et? Vagy ezzel azt akarod mondani, hogy a revolut egy megbízhatatlan, szemét cég, akiknél csak az idióták tartják a pénzüket?
Egyébiránt, lehet, hogy neki ez a 9k körüli összeg nem egy akkora pénz, mint neked. Azért valljuk be, 2,6 milla tényleg nem egy őrületes összeg kelet-európától nyugatra
[ Szerkesztve ]
-
#95561216
törölt tag
Egy termék topicja nem csak arról kell szóljon, hogy gitározva összeüljünk a tábortűz körül mint valami hippikommuna, és dicshimnuszokat zengjünk, hanem hogy minél teljesebb képet kapjanak az érdeklődök. Ha havonta ide tud írni ugyan azzal a problémával, mert azóta sincs megoldva, az nehogy már az ő hibája legyen, akár tudunk segíteni, akár nem. Engem nagyon is érdekel, hogy mi lesz a dolog vége.
-
aujjobba
addikt
válasz #59063552 #8379 üzenetére
Tuomas:
Szerintem érdemes lenne valahogy kiemelni az összefoglalóban, hogy Vault-ban nem érdemes nagyobb összeget tartani, mert zárolás esetén ahhoz sehogy nem férsz hozzá.
A másik pedig felsorolni azokat a fórumokat, ahová jogorvoslatért fordulhatsz, ha nem jutsz dűlőre a R support-tal (Financial Ombudsman, stb).
update: látom a logout bejegyzésedben van szó a Vault-ról, mégis érdemes lenne itt is megemlíteni, mert odáig nem biztos, hogy eljutnak az emberek
(#8371) UberMutant:
Nem nézem hülyének az embert, de ha megoldást keresel egy problémájára, akkor muszáj az alapoktól lecsekkolni mindent. Ha az rendben, akkor lehet továbblépni a következő lépcsőre, nem kell ezen fennakadni. Dolgozom emberekkel akiknek segíteni kell, és sokszor tényleg banális dolog miatt van a problémája, amire esetleg nem is gondolt. Ettől még nem hülye az illető, és én sem kezelem úgy.
Ha teszemfel nem indul be az autód, akkor először megnézed van-e benne üzemanyag, és nem a motorvezérlő szoftvert kezded el debugolni.[ Szerkesztve ]
-
#95561216
törölt tag
válasz Oliverda #8378 üzenetére
Valamelyik blogbejegyzésük tele van olyan cserediákokkal, akinek minden pénze azon volt, és hónapok óta nem fér hozzá. Angliában nem egyszerű bankszámlát nyitni nem őslakosoknak, revolut meg két kattintással ad angol bankszámlát.
-
Tuomas
addikt
válasz #59063552 #8377 üzenetére
"Tévedsz, én azt "nézem le" és "ugatom" le, aki engem akar idiótának beállítani."
Nem, te azokat ugatod le, akiről te gondolod azt hogy idiótának akar beállítani. És ez nagy különbség, mert szerintem én egy korrekt hozzászólást írtam, amiben semmi bántó nem volt. Amúgy meg lenézést én nem írtam.
"Elég ritkán írok ide, mint láthatod, de néha muszáj, mert itt minden másnap az van, hogy valaki beír egy problémát, erre az átlagjózsik szépen leugatják, hogy ez nem is probléma,"
Mikor volt ilyen?
Ha követed a fórumot, láthatod, hogy neked is próbáltunk, próbálunk segíteni.We were here
-
Tuomas
addikt
válasz #95561216 #8380 üzenetére
Egyet is értek. A probléma azzal van, hogy valakik ezt meg is lovagolják és eljutunk a KGB-ig, és a gazpromig.
És engem is érdekel mi lett a vége, de a diskurzust lehet normál hangnemben is végezni, nem úgy, hogy beír havi 1X, majd aki válaszol neki, kikéri magának. Szerinted volt baj az első hozzászólásommal, amire megkapom, hogy idiótának nézem őt?We were here
-
#59063552
törölt tag
"Nem, te azokat ugatod le, akiről te gondolod azt hogy idiótának akar beállítani."
Olvasd vissza azt, amit eddig írtam a topikba és nézd meg rá a válaszokat. 10-bol 9 az volt, hogy én vagyok az idióta. 10-bol 9 az volt, hogy én bizony hülye vagyok és hetek óta csak a chatbot-al beszélgetek, meg amúgy is.. a csodálatosmindenkinéljó revolut senkit nem blokkol ok nélkül. Ha véletlen mégis blokkolt valakit, akkor történetesen én vagyok az első, szóval minek sírok, mivel hát mint látható, én vagyok az első.. Ezzel visszatértünk oda, hogy természetesen én vagyok a hülye, mert a revolut az nem blokkol ok nélkül.
Érted már a problémát?
Nem tudom, hogy mire fog jutni a másik blokkolt arc, aki a bíróságra vitte az ügyet, de ha lesz eredmény is tud adni pár doksit, amit publikálhatok, akkor fel fogom szépen pakolni őket ide. Mindezt azért, hogy lássák az emberek, hogy bizony nem XY a hülye, hanem a revolut a hulladék.
[ Szerkesztve ]
-
aujjobba
addikt
válasz #59063552 #8386 üzenetére
Nem nézem hülyének az embert, de ha megoldást keresel egy problémájára, akkor muszáj az alapoktól lecsekkolni mindent. Ha az rendben, akkor lehet továbblépni a következő lépcsőre, nem kell ezen fennakadni. Dolgozom emberekkel akiknek segíteni kell, és sokszor tényleg banális dolog miatt van a problémája, amire esetleg nem is gondolt. Ettől még nem hülye az illető, és én sem kezelem úgy.
Ha teszemfel nem indul be az autód, akkor először megnézed van-e benne üzemanyag, és nem a motorvezérlő szoftvert kezded el debugolni.Első lépcső pipa, nem robottal beszélsz, tisztáztuk.
Ezután kellene tisztázni vajon miért zárolhatták a fiókod.
Aztán megnéznénk a kommunikációt a support-tal, hogyan próbálkoztatok egyezkedni egymással.Elhiszem, hogy problémád van, meg is értem, de ha próbálunk segíteni és te azonnal kifakadsz, akkor megint nem lesz ebből semmi, csak egy nagy flame.
-
#59063552
törölt tag
válasz aujjobba #8387 üzenetére
"Ezután kellene tisztázni vajon miért zárolhatták a fiókod."
Ez az, amit én is szeretnék tudni, de mint látható lófasz választ sem kapok a revolut-tól.
Tessék itt a hivatalos email, azoktól, akik a chates retardáltak fölött állnak, konkrétan a complaints team-től:
Hi XXX,
We’d like to start by saying that we’re really sorry you had a reason to complain. Sometimes things don’t go to plan and no matter whose fault it is, we’re sorry to have let you down on this occasion.
We received your complaint on the 14th of July 2019 and we’re ready to provide our final response. Based on the information we have, we’re unable to uphold your complaint, but this doesn’t mean we don’t appreciate the inconvenience this may have caused you.
Let’s take a look at what happened…
I can see that you have raised a concern regarding your account being reviewed.
We take account security very seriously at Revolut and believe that the safety of all our customers is paramount. As such, we sometimes have to carry out account reviews that we feel are necessary to ensure that our customers are protected. Your account is currently under review.
We cannot disclose any details regarding the review of the account or point out a reason that has raised our concern, due to security reasons.
Our decision was based on the following:21.1. We reserve the right to change, suspend or discontinue any aspect of the Revolut Services at any time, including hours of operation or availability of the Revolut Services or any Revolut Services feature, without notice and without liability.
Our resolutionI understand you were put in an uncomfortable situation. Nonetheless, each review takes time, and we have to be very thorough in our reviews.
Given the complexity of this issue, we require some more time to reach a solution. We will reach out to you via the in-app chat once we have an update or if we require any more information.Please rest assured that we are taking care of your case as a priority.
"Aztán megnéznénk a kommunikációt a support-tal, hogyan próbálkoztatok egyezkedni egymással."
Láthatóan sehogy, mivel sablon választ kapok, amiben szépen leírják, hogy NEM TUDNAK információt adni arról, hogy mi az isten történik jelenleg.
"te azonnal kifakadsz"
Közel 3 hónapja megy ez a móka, ennyit az azonnali kifakadásról.
Szóval akkor most leírom a lényeget, ráadásul 3x egymás után:
"We cannot disclose any details regarding the review of the account or point out a reason that has raised our concern, due to security reasons."
"We cannot disclose any details regarding the review of the account or point out a reason that has raised our concern, due to security reasons."
"We cannot disclose any details regarding the review of the account or point out a reason that has raised our concern, due to security reasons."
Akkor most ki a hülye?[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz #59063552 #8379 üzenetére
Litvániában kaptak, amit a legutóbb hírek alapján felülvizsgálnak.
Ez pedig a hivatalos álláspont:
"Now, it's worth pointing out that nothing is going to change right away. Despite being granted with a licence, this does not automatically turn us into a bank right away. "
Ergo nem, nem bank, és így nincs betétbiztosítás sincs.
"Vagy ezzel azt akarod mondani, hogy a revolut egy megbízhatatlan, szemét cég, akiknél csak az idióták tartják a pénzüket?"
Azt akarom mondani, hogy szerintem semmi értelme nagyobb összegek Revoluton tartani. Első számú bankszámla feladatára jelen állapotban nem alkalmas, csak kiegészítőnek jó.
flimo:
"Angliában nem egyszerű bankszámlát nyitni nem őslakosoknak, revolut meg két kattintással ad angol bankszámlát."
Van közel féltucat alternatíva amivel hasonlóan könnyű számlát nyitni (Monese, Monzo, stb.).
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
lucky07
aktív tag
Sziasztok
Kinek feküdt még meg a Revolut?Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=lucky07 Üzlet menete: http://logout.hu/bejegyzes/lucky07/ha_uzletelunk.html
-
aujjobba
addikt
válasz #59063552 #8388 üzenetére
Ez így valóban nesze semmi fogd meg jól.
(Egy szóval se mondtam hogy hülye vagy, nem is utaltam rá.)
Majd írhatnál egy rövid összefoglalót, hogy hova érdemes az ilyet jelenteni, hasznos lehet másnak is.
És se tudom melyik nemzetközi vagy legalábbis uniós felügyelet kezeli az ilyesmit. -
Aliendej
tag
Sziasztok,
Ma megkaptam a kártyám, és az alkalmazásba belépve ez fogadott:
Mikor a chat-re nyomok akkor pedig ezt látom:
Van valami teendőm, vagy meg fog javulni, vagy mit akarnak most tőlem? Nem tudok írni se Muhhamednek, se másnak, kinek és hogyan kell igazolnom bármit is?
Fordítva ülsz a lovon és a ló is patával felfelé van
-
kokokka
őstag
Na! Meghívtam a fiamat. Megcsinálta a reget, megjött, úton van a kártyája. Mindezt most, ma délután kb 1óra alatt. Ebben benne volt az is, hogy elmagyaráztam neki mit, hogyan, miért. Nekem ezután ki is írta a +3000 forintot, tehát megkaptam. De nem arról volt szó, hogy csak akkor lesz így, ha már vásárolt a kártyával? Akkor kapom meg én is és Ő is a 3000-et. Azt nem tudom, hogy van e összeghatár erre a vásárlásra, mert a Revolut csak annyit ír összeg nélkül, hogy vásároljon vele. De még semmit sem vett, mégis itt a pénzem
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W
- Xiaomi Instant Photo Printer 1S Set Bontatlan!
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 16GB DDR4 250GB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 100 Lite Chieftec 700W