Új hozzászólás Aktív témák

  • AcCEsS

    senior tag

    válasz vnorbi #6154 üzenetére

    A K&H kártyáról történő Top-Up többletlevonásával kapcsolatban a K&H-tól ezt a választ kaptam:

    Köszönjük, hogy levelével Ügyfélszolgálatunkhoz fordult! Rendszeradataink alapján 07.10-én a revolut.com oldal részéről 5064 Forint összegű terhelési kérés érkezett bankunkhoz, nem 5000 Forint, ezért került foglalásba ez az összeg. A eltérő összegű terheléssel kapcsolatban javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot a kereskedővel. Amennyiben nem sikerül rendezni a problémát a kereskedővel, kérjük jelezze azt felénk!

    Tehát a labda a Revolut oldalán pattog. Ami érdekesség, hogy a második 5000 forintos Top-Up a helyes összeggel terhelte meg a kártyámat, csak ez az első volt problémás a 64 forint többletlevonás miatt. A Revolut oldaláról a reklamáció lehetőségeként csak a chat áll rendelkezésre? Nem túl jó az angoltudásom, leírtam fordítóprogram segítségével, hogy mi történt, de sztem csak egy bot (Rita drága) válaszolgat általános tudnivalókat (először is azt, hogy ne eresszem ilyen bő lére a mondanivalómat!). :) 4 mondat volt....

    [ Szerkesztve ]

    AcCEsS (https://www.metalenciklopedia.hu)

Új hozzászólás Aktív témák