Új hozzászólás Aktív témák

  • SzaSza0909

    csendes tag

    Sziasztok!

    Egy 2000 Ft alatti összeget kellene utalnom valakinek belföldön, nincsen GIRO-n címezhető bankszámlája, csak Revolut. Küldött egy Revolut.me-s linket, amin négy különböző kártyával (Raiffeisen, K&H, Erste, MBH - vegyesen debit és credit is, mind Mastercard) se tudom végigvinni a fizetési folyamatot (se desktopon, se mobilon). A jelenség ugyanaz: megadom az adataimat (név, e-mail cím - próbáltam ékezettel és ékezet nélkül is a nevemet, nem számít), megadom a kártyaszámot. Utána továbbdob a második faktoros 3D Secure bankkártya-hitelesítésre, az adott banki appból sikeresen hitelesítem a fizetést (mind a négynél ez is megvolt).
    Ezek után a Revolut ennyivel zárja le a folyamatot:
    "Something went wrong. We couldn’t complete your payment. Please try again later."
    A banknál nem látszik terhelés vagy befoglalás (egyiknél se)

    Óriási ívben kerülöm ezeket a fintech retteneteket, az utóbbi években valahogy minden ilyenbe belefutok, ha néha a Wise vagy Revolut közelébe kell keverednem. Ez újabb megerősítést nyert most....

    Lenne tanácsotok, hogy mit lehetne tenni, hogy a másik fél megkaphassa a pénzét?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák