Új hozzászólás Aktív témák

  • adabra

    senior tag

    Sajnos igénybe kellett vennem a chargeback (visszatérítés) szolgáltatást -> [link]

    Röviden: tudatos és gyakorlott online vásárlónak tartom magam, de elkövettem a szokásos hibát. Megrendeltem egy terméket egy számomra addig ismeretlen angol webshop-ból. A termék nem érkezett meg egy hónapon belül sem, megkeresésekre nem reagáltak. Később kiderült, hogy nem angol volt, hanem kínai, és másokat is átvertek már (több különböző domain-ről).

    Felvettem a kapcsolatot a Revoluttal (az app-ban a tranzakcióra bökve lehet elindulni), küldtek egy online form-ot, ahol részletesen le lehetett írni az esetet: mikor, mit, mennyiért rendeltem/vásároltam, mit tettem az ügy rendezése érdekében, dokumentumok csatolása, egyebek.

    Egy héten alatt kivizsgálták az esetet, és visszakaptam a pénzt (kb 20e Ft). Szerintem ez nagyon rendben van.

Új hozzászólás Aktív témák