-
IT café
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
adabra
senior tag
Sajnos igénybe kellett vennem a chargeback (visszatérítés) szolgáltatást -> [link]
Röviden: tudatos és gyakorlott online vásárlónak tartom magam, de elkövettem a szokásos hibát. Megrendeltem egy terméket egy számomra addig ismeretlen angol webshop-ból. A termék nem érkezett meg egy hónapon belül sem, megkeresésekre nem reagáltak. Később kiderült, hogy nem angol volt, hanem kínai, és másokat is átvertek már (több különböző domain-ről).
Felvettem a kapcsolatot a Revoluttal (az app-ban a tranzakcióra bökve lehet elindulni), küldtek egy online form-ot, ahol részletesen le lehetett írni az esetet: mikor, mit, mennyiért rendeltem/vásároltam, mit tettem az ügy rendezése érdekében, dokumentumok csatolása, egyebek.
Egy héten alatt kivizsgálták az esetet, és visszakaptam a pénzt (kb 20e Ft). Szerintem ez nagyon rendben van.
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut