Új hozzászólás Aktív témák

  • chatran

    őstag

    válasz Tuomas #11466 üzenetére

    40 perccel előtte próbálkoztam. Rá pár percre jött is az e-mail a MÁV-tol hogy:

    “Ön 2019.09.13. 14:04-kor jegyvásárlást kezdeményezett a MÁV-START MÁV applikációban, a vásárlási folyamat a fizetés megkezdése után megszakadt.

    Mivel a vásárlás lezárása nem történt meg, az elfogadott Felhasználási feltételeknek megfelelően a vásárlást sztornóztuk. Az esetlegesen levont összeg visszajuttatásáról bankkártyás/Nemzeti Mobilfizetés/viszonteladói áruvisszavét útján intézkedtünk. Az összeg a számlavezető bankban/NMFR rendszerében/viszonteladónál történt lekönyvelés után válik az Ön számára ismét elérhetővé. “

    Kb erre másfél órára már jelzett is a revolut a sztornóról.
    Korábban egyébként hazai internetbankos kártyával simán tudtam jegyet venni akár öt perccel a vonat indulása előtt.

    Majd még próbálkozok hazafelé, mert ha ilyen könnyen visszaér a pénz akkor annyira nem para.

Új hozzászólás Aktív témák