Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rover45

    senior tag

    válasz dabadab #6 üzenetére

    Én a szüleim, a feleségem szülei, a nagyszüleim és a gyermekeim ügyfélkapuit használom/nám egy gépről és eret tudnék vágni ettől a netto baromságtól ...

    szerk:
    Válasz az ügyfélszolgálattól:
    Köszönjük, hogy megkeresésével kapcsolatban a 1818-hoz fordult!
    Amennyiben bejelentkezik egy Központi Azonosítási Ügynököt használó szolgáltatásba (pl. Hiteles Elektronikus Postafiók, Tárhely adminisztráció, Webes ügysegéd Rendelkezési Nyilvántartás, Elektronikus Beszámoló.), abban az esetben, ugyanabban a böngészőben egy másik felhasználó azonosítójával történő belépéskor a rendszer hibaüzenetet küld (Hiba történt! Sikertelen bejelentkezés zárja be a böngészőt).

    Másik felhasználó biztonsági okokból kifolyólag kizárólag a böngésző bezárását követően tud bejelentkezni. Kérjük, zárja be a böngészőt és kísérelje meg ismét a belépést.
    Amennyiben a böngésző bezárását követően is hibaüzenet jelentkezik, javasoljuk, - Chrome vagy Opera böngészők esetében - hogy a hibaüzenet megjelenését követően a böngésző címsorának elején található lakatra kattintva válassza a „Sütik" vagy „Cookies" lehetőséget, majd a megjelenő panelen törölje a mentett sütiket. A sütik törlését követően kísérelje meg ismételten a belépést a szolgáltatás főoldalán keresztül.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák