Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #92063744

    törölt tag

    válasz MongolZ #26 üzenetére

    Nem csak a prémiumokra kell egy vagyont elverni. :O Minden márkának, típusnak van valami stiklije. Én például a falat kaparnám, ha rohadna az autóm. :B Pedig, mint tudjuk, némelyik típus akkor is rohad, ha iszonyatosan figyelsz rá, mosod, nem használod télen, blablabla.

    Több ismerős vert már el akár egy milliót (vagy többet) is olcsóbb autóra - remek példa a sikerszéria Renault Scenic II az 1.9 dCi motorral, amiből már a második van benne. (lassan szinte harmadik, annyi alkatrész lett cserélve. :D )

    Volvo-szerelmes vagyok (igaz, 20 évesen még nincs saját kocsim), de nekem fontosabb, hogy ne az autómra menjen majd a komplett havi jövedelmem. Így lesz egy late Renault Megane II -m eleinte, aminek a benzines motorja a világból kivisz, amennyiben találok igazolható előéletűt. :DDD Summa summarum, prémiumot majd csak újonnan, ha megtehetem. :B Nyilvánvalóan Volvo lesz.

    [ Szerkesztve ]

  • BigBlackDog

    veterán

    válasz MongolZ #26 üzenetére

    Nem, én is meglepődtem azokon az összegeken, főleg, hogy más helyen utánakérdezve azért barátibb árakat mondtak a korábbi számlákon szereplő tételekre. Mondjuk sok olyan dolog van, ami hosszabb távon kopó-fogyó és egy ideig megint nem lesz cserés (pl. vezérlés, kipufogódob, motortartó bakok). Egyedül a SWIRL téma, ami "extra" ilyen szempontból, több helyről is hallottam, hogy idő előtt el tud romlani és rendbe kell tenni. Cserébe rozsdából nem találtam sehol sem a karosszérián (egyedül az alján, középen, a kipufogó csövén vannak rozsdapöttyök).

    Egyébként a 9 éves, márkaszervizből kikért szerviztörténetben nagy dolgok nem szerepelnek, probléma nem nagyon volt a kopó-fogyó alkatrészek cseréjén kívül. Remélem marad is így ez a jövőben. :)

    (#24) Z_A_P: :R Köszönöm, megfogadom. Eszembe ötlött néha már a gondolat, de úgy igazán még nem foglalkoztam vele. Viszont logikus az érvelésed. :R

  • b.

    félisten

    válasz MongolZ #30 üzenetére

    Üdv a klubban :DDD
    Asszonynak vettük 6 éve a Hyundai Matrix kocsikát. 1.6 benzin, Mitsubishi motoros.
    Most olyat mondok, amit vagy elhiszel vagy nem,de 6 év alatt még nem kellett benne külső izzót cserélnem. Se hátsót,se elsőt,se index se fék semmi. Nem tudom elhinni.( Előtte Peugeot 306 is volt az asszonynak, aminél 2 hetente valamit cserélnem kellett)
    Egyetlen egy belső világítás van benne kiégve.
    Soha nem volt olyan, hogy nem indult volna el illetve tavaly egyszer,de az akksi probléma volt. Futómű elég gyengus, azt gyakran kell szervizelni,de ezen kívűl szinte hibátlan... lenne ha nem ette volna meg a rozsda. 3 éve teljesen kilakatoltuk, vettem rá 2 új sárvédő ívet, 31 K volt, le alváz-védőztettem, haver csinálta, nem sajnálta az anyagot belőle. Kapott üregvédelmet is. Most a sárvédőívek faszák,de elrohadtak a küszöbök a festés alatt.87 mikron a gyári festés vastagság, ami vicc kategória. ,mert pl az Audinkon 140, ráadásul a lemez vastagság is fele, mint a céges Opel Astra K ban.
    Elvittem most egy másik karosszériáshoz aki olyat mondott hogy azt hittem lehidalok. Az egész tűzfal eltűnt a pedálok mögött, egyszerűen szét van porladva. Ki kell( ene) szedni a motort hogy egyáltalán tegyen oda valami lemezt. Barátom már nincs itthon, kint dolgozik németben, szóval azt mondta a bácsika, hogy 120 K motor ki és visszavétellel. Lehet hagyom az egészet.....a pi..ba mert els em tudom képzelni, mennyire lenne biztonságos egy ütközésnél így ez a kocsi.

    Hogy off legyek.
    Volvo S60 nál a Renault dízel verzióktól kell ódzkodni, azok sajnos problémásak.
    Egyébként jó írás lett.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

  • fRooStzzZ

    senior tag

    válasz MongolZ #26 üzenetére

    Mindenki mondja, japó autó így koreai autó úgy..
    A lóf@szt.. Dolgoztam annak idején a Autó Óbudába.. (Mazda / Kia)
    És mit ne mondjak, több Mazda volt a szervizbe mint Kia..
    Szoktam nézni ezt az idióta Vályi-t.. (speedzone), és ő is ugyan ezt mondja, hogy nem kell elítélni a koreai vasakat, mert egész jó kis darabok lettek mostanság..
    3 Vacak van belőlük itthon, egy Lanos, egy Chevi Kalos meg egy 7 személyes Trajet.. Egyikkel sincs semmi baj.
    Olyanok mint a régi Ladák.. Igénytelenek, adjad neki az olajat meg a benzint, azt megy ameddig van benne nyál.
    Sokat járkáltam annak idején egy Touareg-el, 2005-2006 magasságában, és annak mindig volt vamai nyűgje, de leginkább a légzsákra panaszkodott az autó.
    Akkor még viszonylag új volt a szekér, és az ember mikor kifizet egy táska pénzt egy autóért, ne kelljen már mindig szervizbe vinni, meg parázni attól, hogy ha esetleg koccan egyet kinyílik e az a nyomorult lufi benne, vagy megdöglik.
    A főnököm 2004-es féle XC60-a meg fogja magát, és letilt ha valami baja van, és alig lehet levonszolni a fűútról.. Nem hogy szólna, te barom valami gáz van a a kocsival, állj félre, mert 5p múlva megállok.
    Nem.. Megáll, azt viszlát.
    Egy E39-es vasdarab váltó hibával küszködött, legalábbis a computert kellett kicserélni benne, mert nem akart váltani.. Megtartott egy fix fordulat, nem váltott.. Valami biztonsági üzemmódra kapcsolt, de ugyan úgy el lehetett vele járkálni hetekig, csak gyorsulni nem akart az a nagy doboz.
    Szóval én mindig ezektől félek, annyira túl vannak ezek már bonyolítva, hogy ha az ablaktörlő lefagy a szélvédőre, el sem indul a kocsi, mert nehogymá' ne lásson ki a paraszt és valami balesetet csináljon.

Új hozzászólás Aktív témák