Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fRooStzzZ

    senior tag

    Jó kis írás, én is szemezgetek egy S60-al, de az R felé kacsintgatok, viszont mikor meglátom 1-1 alkatrésznek az árát, el is megy a kedvem az egésztől.. Ahogy mondani is szokták, nem maga az autó a drága, hanem a fenntartása vagy a megfelelő műszaki állapot megtartása.
    Jelenleg egy 13,5 éves (örökölt) Kalos tulajdonosa vagyok ami 0Km-s kora óta velünk van, és mondhatni eddig a vezérlésen (szíj / feszítő stb) kívül amit 93e-nél cseréltünk illetve az első lengéscsillapító / fékbetét / gömbfejek máshoz nem lett nyúlva. Van benne 113e km, Kötelező olajcsere / szűrők stb mind megvolt.
    De sokat mondok, ha az elmúlt 10 évben 100 max 120e-nél többet kellett rákölteni.
    Igaz a 2 autó nem egy kategória, de valamire váltanom kéne és nagyon az S60R vagy egy V70R a következő kiszemelt áldozat úgy 2006 évjáratig.. Utána levő verziók meg nem tetszenek már, főleg amiket most kiadnak.
    Nézegettem a napokban az új S60/80/90 modelleket. De ez az űrhajós belső kinézettől a hányinger kerülget.
    Nem tudom, valamiért ezek az új vasak már nagyon nem jönnek be, minden szarásig van elektronikával, na és ha abban valami megdeglik, na ahhoz kell ám pénztárca..
    Rengeteg autót nézegetek, a merciknek még úgy ahogy tetszik a belseje, bár teljesen távol tartom magam azoktól az autóktól, A 3 betűs német vasak még úgy ahogy kinéznek, de nálam az audi A6 avant az ami mindent visz. Akár külsőre akár belsőre. Ha egyszer megtehetem egy mostani RS6-ra benevezek, ez a széria (C6-C7) még tetszik, de nem tudom a jövő mit hoz, de van egy olyan érzésem a következőt nagyon el fogják barmolni.
    De ezt a tervet nem fogom feladni. Nem lesz az mindig 25-30M+.. Na de aztán ahhoz vegyen bármit is az ember.. :W :W

  • fRooStzzZ

    senior tag

    válasz MongolZ #26 üzenetére

    Mindenki mondja, japó autó így koreai autó úgy..
    A lóf@szt.. Dolgoztam annak idején a Autó Óbudába.. (Mazda / Kia)
    És mit ne mondjak, több Mazda volt a szervizbe mint Kia..
    Szoktam nézni ezt az idióta Vályi-t.. (speedzone), és ő is ugyan ezt mondja, hogy nem kell elítélni a koreai vasakat, mert egész jó kis darabok lettek mostanság..
    3 Vacak van belőlük itthon, egy Lanos, egy Chevi Kalos meg egy 7 személyes Trajet.. Egyikkel sincs semmi baj.
    Olyanok mint a régi Ladák.. Igénytelenek, adjad neki az olajat meg a benzint, azt megy ameddig van benne nyál.
    Sokat járkáltam annak idején egy Touareg-el, 2005-2006 magasságában, és annak mindig volt vamai nyűgje, de leginkább a légzsákra panaszkodott az autó.
    Akkor még viszonylag új volt a szekér, és az ember mikor kifizet egy táska pénzt egy autóért, ne kelljen már mindig szervizbe vinni, meg parázni attól, hogy ha esetleg koccan egyet kinyílik e az a nyomorult lufi benne, vagy megdöglik.
    A főnököm 2004-es féle XC60-a meg fogja magát, és letilt ha valami baja van, és alig lehet levonszolni a fűútról.. Nem hogy szólna, te barom valami gáz van a a kocsival, állj félre, mert 5p múlva megállok.
    Nem.. Megáll, azt viszlát.
    Egy E39-es vasdarab váltó hibával küszködött, legalábbis a computert kellett kicserélni benne, mert nem akart váltani.. Megtartott egy fix fordulat, nem váltott.. Valami biztonsági üzemmódra kapcsolt, de ugyan úgy el lehetett vele járkálni hetekig, csak gyorsulni nem akart az a nagy doboz.
    Szóval én mindig ezektől félek, annyira túl vannak ezek már bonyolítva, hogy ha az ablaktörlő lefagy a szélvédőre, el sem indul a kocsi, mert nehogymá' ne lásson ki a paraszt és valami balesetet csináljon.

Új hozzászólás Aktív témák