Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
Köszönöm a véleményeket.
Szerencsére a felsorolt szervizköltségek nagy része nem engem terhelt, még az előző tulaj megoldott egy adag problémát. Mondjuk az tény, hogy sok alkatrész és szervizművelet erősen túlárazottnak érződik számomra is a márkaszervizes árak alapján (főleg egy átlagos, középkategóriás típushoz képest). De, ha hozzáértő szerelőt tud találni az ember, akkor azért nem annyira vészes szerencsére.
Japán volt előtte (UFO Civic), aminél azért az egyszerűbb felépítés (kézi váltó, 1.8-as szívóbenzin) gondtalanabb életet vetített előre. Amennyiben nem volt gond vele (ez nálam így volt), nem volt nagy meglepetés kiadások terén sem. Viszont a karosszériaelemek, lámpák, üvegek ára szép magas volt ott is (bontóban lévő árakat tekintve is), de szerencsére nem törtem, nem volt ezekre beszerzésére igényem. Viszont sok minden függ a konkrét motortól és típustól is, sajnos szvsz a márka már nem garancia manapság semmire.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Nem, én is meglepődtem azokon az összegeken, főleg, hogy más helyen utánakérdezve azért barátibb árakat mondtak a korábbi számlákon szereplő tételekre. Mondjuk sok olyan dolog van, ami hosszabb távon kopó-fogyó és egy ideig megint nem lesz cserés (pl. vezérlés, kipufogódob, motortartó bakok). Egyedül a SWIRL téma, ami "extra" ilyen szempontból, több helyről is hallottam, hogy idő előtt el tud romlani és rendbe kell tenni. Cserébe rozsdából nem találtam sehol sem a karosszérián (egyedül az alján, középen, a kipufogó csövén vannak rozsdapöttyök).
Egyébként a 9 éves, márkaszervizből kikért szerviztörténetben nagy dolgok nem szerepelnek, probléma nem nagyon volt a kopó-fogyó alkatrészek cseréjén kívül. Remélem marad is így ez a jövőben.
(#24) Z_A_P: Köszönöm, megfogadom. Eszembe ötlött néha már a gondolat, de úgy igazán még nem foglalkoztam vele. Viszont logikus az érvelésed.
-
BigBlackDog
veterán
válasz mjani1172 #38 üzenetére
A fordulókör nagyságával és a belső tér kis méretével is egyet tudok érteni! Szerencsére nálunk nem annyira szempont egyik sem, általában csak ketten használjuk, én nem ülök hátul (és nem is szívesen engedek be hátra senkit ) és városban nem kocsival közlekedek. Szóval igazán nagy hátrányát nem a gyakorlatban nem éreztem.
-
BigBlackDog
veterán
válasz dethroner #48 üzenetére
Igazából 80e volt maga a hardware javítás, a maradék 60 "csak" funkcióbővítés. Működni működött már a frissítés előtt is a kályha, de csak motorindítás után, kiegészítő fűtésként. Tudomásom szerint, más típusoknál is hasonló összegek szoktak állófűtéssel kapcsolatban felmerülni, sajnos megvan az ára a dolognak.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Elég vastagok az első ülések háttámlái és szerintem elsősorban emiatt kicsi a hátsó lábtér. Második generációnál már íves a háttámlák hátsó oldala és így több is a hely. Oldalirányban érzésem szerint a viszonylag vastag ajtók (is) nagy szerepet játszanak a szűkös helyzet kialakulásában.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán