Új hozzászólás Aktív témák

  • atee

    őstag

    válasz Options #78 üzenetére

    Köszi :)

    A vonalismeretet szerintem látni kell! És a legtöbb esetben nem elég egyszer! Egy normális GPS nagy segítség lenne menet közben. Bár aki ott van már néhány évtizede. Annak nyilván nincs rá szüksége egy vonalon se.
    Itt is arra van leginkább, hogy ellenőrízék a járatokat. Nincs avval semmi baj, hogy látni akarják ki merre jár!
    Csak annak szólnak aki rendszeresen pontatlan valaki. Mindenki tisztában kell, hogy legyen vele! Tervezett menetidő az csak tájékoztató jellegű! Sok körülmény befolyásolja! (azt nem zárom ki, hogy más társaságnál már egy perc csúszást is szóvá szankcionálnak. Erre azt tudom mondani, hogy az irodából nagyon egyszerű a menetrendet tartani! Át kell ülni egy pár napra és nézzük ki tud hibátlan köröket futni!) Persze akadnak rendszeres reklamálók..és mindig az utasnak van igaza! Ez a politika. Simán elővesznek, ha sok panasz érkezik valakire! Akár csak mondva csinált is! A cégnél gyakorlatilag akik az egészet elviszik! Azok vannak a leginkább semmibe véve és kitéve annak, hogy akkor is hibásak legyenek, ha nem azok!

    D-day 2002-01-04 01:54

Új hozzászólás Aktív témák