Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Alborosie

    aktív tag

    válasz Tim82 #21 üzenetére

    Ott voltunk tegnap és csak annyi válasz hangzott el, hogy: "Az ügyfelet a bank kárpótolja".
    Szép és jó, köszi előre is. De milyen mértékben? Mert, ha csak 10%-ban kárpótol akkor ugye magától értetődik, hogy az ember további forrásokat keres a hiánypótlásra.
    Viszont, ha ugye 80-90-100%-an kárpótol, akkor sokkal könnyebb az ember helyzete.

    A kérdést azért tettem fel itt is, mivel a rendőrségen tegnap annyi tájékoztatást kaptunk, hogy nem ez volt ebben a hónapban az első eset.
    A bank annyit se mondott, hogy volt-e ilyen eset... Idézem! "Nem adhatok ki ilyen információt!".
    Vicces... Nem személyes vagy üzleti titkot képező dolgot kérdeztem...
    De ez a hozzáállás csak erősíti a gyanút...

    Múltkor (kb. 4-5 hete) nem lehetett a kártyával automatából pénzt felvenni, sőt, a Telenorban sem tudtunk vele fizetni.
    Ezen a napon a bank azt a tájékoztatást nyomta, hogy valami terminálhibájuk volt vagy mi és ezért sajnos ne ment egy napig a rendszer. Oké! Megesik.
    Aztán jött hirtelen ez...

    Nem óhajtok jelenleg senkit sem hibáztatni. Csupán az eset érdekességét emeltem ki.

Új hozzászólás Aktív témák