Új hozzászólás Aktív témák
-
Béééla
őstag
válasz Dare2Live #18 üzenetére
Az ha minőségi szolgáltatást kap.
Fordítsuk meg és kicsit sarkítsunk ha már megtetted te is: a taxisnak jó ha olyan környezetben kell versenyeznie ahol neki legfeljebb 10 éves, sárgára fújt, minősített, stb. autója kell legyen, a konkurencia meg a régi szakadt ladával is nyomhatja de féláron? Nem, a tisztességes bedobja a törölközőt és maradnak a hiénák és a szakadt ladák.
Ugye milyen jó lett a vásárlónak?@Apollyon
Pont, hogy nem az app, hanem az árszabás volt amiért itthon kicsinálták az ubert.
Igen, csak kollégánk az appot is hiányolta - ami van.
Én is használtam mind taxit, mind übert, csak néhány megjegyzés:
- ha a taxi mint szolgáltatás drága akkor nem használom, van ezeröccázé' BKK napijegy ha nincs bérleted, vagy vegyél kocsit
- valaki egyszer megfogalmazta hogy ezek a sharing economy cégek akkor lennének jók ha nem adócsalásra épülnének, márpedig ki jelentette be rendesen az airbnb-s vendégeit vagy a trükközések az über kapcsán
- attól még hogy van korrupció nem kötelező azonnal piszkosan játszaniBélabá
-
válasz Dare2Live #27 üzenetére
Viszont az ÜBER-nél az értékeléssel vissza is lehetett élni. Lepontoztad a taxist mert azt mondta, hogy ez egy nemdohányzó autó és ne gyújts rá, az ugyanúgy 1 pont, mintha végéig azt érezted volna, hogy itt fogsz meghalni mert úgy vezet.
A taxis maffiára nem az über a megoldás.
A taxinál a törvényi szabályozás miatt kapsz egy csomó olyan szolgáltatást amire nem is gondolnál: pl évente vizsgáztatás, hogy működjön a fék, ha annak működnie kell. Gondolom van kötelező felelősségbiztosítás, hogyha karambol történik, és bármi maradandó sérülést szenvedsz akkor ne egy fillér nélkül kelljen élned. Oké, polgári peres úton elperelhetsz mindent a sofőrtől, ha van neki, és neked vannak éveid míg lesz egy jogerős döntés.
Megbízhatóság: Semmi se garantálja, hogy nem egy taxisgyilkos ül be melléd. Ha amatőr vagy, akkor nem érdekel: nem kötsz rá biztosítást, nem készíted fel rá az utasteret, hogyha gond lenne, akkor védjen, vagy egyből tudj bárkit értesíteni, ne csak másnap reggel tűnjön fel a családodnak, hogy nem értél haza. Ezek költségek. Amin lehet spórolni, de nem biztos, hogy akarsz, vagy örülsz annak, hogy az árverseny miatt le kell róla mondanod.
Másik oldalról is jó, ha tudod, hogy a sofőr megbízható, és nem fog visszaélni azzal, hogy 18 vagy, lány, részeg aki másnap semmire se fog emlékezni.CB rádiót és a diszpécser központot tényleg ki lehetne szedni a törvényből, a mobil és applikációk korában nem szükségesek, feleslegesen növelik az árat.
A lényeg, hogy az über nem csak az adóelkerülési stratégia miatt tud olcsóbb lenni, vagy mert piaci verseny van, és nem kartelezik.
-
nyisziati
veterán
válasz Dare2Live #16 üzenetére
"Vásárlók azt szerették UBERben, hogy hirtelen BPen 60-70%al olcsobban tudott taxizni"
Igen, meg a 27% ÁFÁ-t sem szeretik fizetni, számlát se adnak-kérnek, a munkavállalót sem szeretik bejelenteni és úgy általában semmit nem szeretnek, amit az állam a nyakukba varr.
Az állam meg időnként felszívja magát és bekeményít. Erről szól a cikk.
Új hozzászólás Aktív témák
- HP OMEN Gaming 16-xd0009np - ÚJ 16" FHD GAMER laptop - Ryzen 7-7840HS, 16GB, 512SSD, RTX4050 (6GB)
- ARCTIC Liquid Freezer 360 II A-RGB rev.3 ( Garancia )
- NAD M25 7Ch Master Series végfok végerősítő
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED