Új hozzászólás Aktív témák
-
cintula187
addikt
Akkor majd külön soför nélküli dedikált parkolóhelyek is kellenek majd a parkolóházakba s úgy nem lesz gond a többi autó utasainak/vezetőjének a ki/beszállással.
NEXUS-6 Kérlek fejtsd ki, hogy a TCAS/ACAS mióta vezeti magától az utasszállítókat? Jelez max.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
csongi
veterán
Erosen kihagyjak a meltatlankodok, hogy ezek csak onallo rendszerek. A jovobe a megoldas egyik resze az online kommunikacio a jarmuvek kozott. Es akkor lesz igazabol hatekomy es kornyezet kimelo a kozlekedes.
Egy pelda. Az egyik auto lassit a gyalogos atkelo miatt, es ezt tudatja a mogotte levo jarmuvekkel. Igy elkerulheto a hernyo efektus, es elmaradhat a felesleges megallasok, elegendo lassitani es az iranyitott lesz.
De ugyan ez vonatkozhat a forgalom iranyito lampakra.
Tenykent kezelhetjuk. Ha egy fejlett halozatban folyik a kozlekedes, akkor sokkal hatekonyabb, es kornyezet kimelo, energia takarekosabb. -
Crafter32
őstag
Jelenleg ezeket tudja egy autó? Tud így dönteni? Amíg nem tud 100%-ban jól dönteni addig nem lenne szabad elengedni a kormányt, sőt tiltanám például kreszben. Tesla picit sokat enged, ahogy YouTubeon nézegettem róla videókat. Jó példa volt gyermek úttestre szaladása is. Nyilván ez a "borús" jövő, nem a V8 és a drift, de nem hiszem én életemben kiszorulna teljesen az ember.
(#47) fairi: Gépet nem lehet felelősségre vonni és bíróságra vinni.
[ Szerkesztve ]
-
#72042496
törölt tag
-
kislaszlo83
tag
Azt hiszem, ez a hozzászólásod, nem lebecsülve a munkátokat , tartalmasabb a cikknél is.
Én, mint jogsi nélküli, valahogy nem vonz, érdeklődve nézem ezen ág fejlődését. Nagyon tetszenek ezek a technikai újítások, ésszerűnek, sőt sajnos sok esetben elfogadhatóbbnak tartanék egy önállóan mozgó gépjárművet, mint az ember által működtetettet. -
peti_s
addikt
Nekem a Mercedes rendszerét volt szerencsém egy hosszú út során kipróbálni, nos, ez jól hangzik de ennyire még nem jók ahogy a cikk leírja, meg ahogy te is sugallod. Lefékez, utána pedig elindul megy szépen, de nem gondolkodik eléggé, a szenzor távolsága, vagy a távolság értelmezése sem erőssége. Mármint dugóban ha az előtted lévő a padlógáz, satufék taktikát követi, a Mercedes is ezt fogja, de amúgy is ez áll a stílusához közelebb, erős gyorsítás, késői, erős fékezés. (Mielőtt megkérdi valaki, ECO módban volt az autó.) Kényelmes volt hogy nem kellett figyelnem dugóban mert tudtam hogy megáll, de mindig túlgyorsított, utána meg jött az erős fékezés. Ha egy kicsit jobban kikukucskálok hogy mi van jóval előrébb, már nem biztos hogy megáll automatikusan, stb. Még bőven van hová fejlődnie a meglévő rendszereknek is.
A Tesla rendszeréről a neten láttam videókat, amikor baleseteket kerül el, piszkosul gyors reakcióidővel. Az már egy teljesen más fejlettség, de ehhez képest az adaptív tempomat, főleg a Mercedesnél sehol sincs.[ Szerkesztve ]