Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
Ez is kérdés ami felmerül állandóan. Vajon a gép vagy az ember hozzon döntést? Mit tudjon egy gép és mit ne? Hol a határ a jogosultságok vonalán, és mit veszít egy ember ha gépesítve van.? ....STB.
Azon kár ércelődni, hogy nem állt meg a tesla.
egyik sem 100% an üzem biztos. Ezek benne vannak de se biztosító, sem a gyártó nem vállal rá felelősséget.
A jogszabályok sem fogják figyelembe venni, jajj hát nem működött a vészfékező rendszer.
A vezető vezet és dönt, nem az autó, jelenleg. Ezek kiegészítő rendszerek, amik csökkentik a baleset kockázatát, de nem helyettesíti a sofőrt. A Volvo autója az újságírókat ütött el
Jól van ez, szépen fejlődnek a rendszerek. -
csongi
veterán
Erosen kihagyjak a meltatlankodok, hogy ezek csak onallo rendszerek. A jovobe a megoldas egyik resze az online kommunikacio a jarmuvek kozott. Es akkor lesz igazabol hatekomy es kornyezet kimelo a kozlekedes.
Egy pelda. Az egyik auto lassit a gyalogos atkelo miatt, es ezt tudatja a mogotte levo jarmuvekkel. Igy elkerulheto a hernyo efektus, es elmaradhat a felesleges megallasok, elegendo lassitani es az iranyitott lesz.
De ugyan ez vonatkozhat a forgalom iranyito lampakra.
Tenykent kezelhetjuk. Ha egy fejlett halozatban folyik a kozlekedes, akkor sokkal hatekonyabb, es kornyezet kimelo, energia takarekosabb. -
csongi
veterán
Hatalmas ugras lesz mikor a szupravezetok igazabol megerkeznek a rendszerbe. A szoba homersekleten mukodo megoldasok akar ebben az evtizedben is megjelnehetnek.Egy csomo mechanikus kotes kivelthato lesz, amit computer vezerelhet. Erdekes idoszak lesz a jarmuvek vilagaban a kovetkezo 10-20ev.