Új hozzászólás Aktív témák

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    válasz Bardoczy #5 üzenetére

    Akkor sem értetted meg, most sem, sajnos.
    A Tesla előnye elsősorban az, hogy OTA-n frissíti a rendszert és ad hozzá új funkciókat anélkül, hogy neked márkaszervizbe kéne császkálnod, ha egyáltalán ott elérhető bármilyen frissítés és képes a staff meg is csinálni azt.
    Ennyi. Nem varázslat, csak júzerközpontú, az autó egy innen-onnan (főleg Mercedes) összevásárolgatott alkatrészekből összelegózott hardver (ami egyébként állati messze van a prémiumtól), ami azért tud mégis vonzó, egyedi és izgalmas lenni, mert az egészet egy sokoldalú szoftver vezérli. Csak egy példa: az Audiban nekem kell előre-hátra váltogatnom az automata parkolásnál, a Teslában nem. És most már a Merciben sem.
    Viszont nagyon nem hibátlan, egyébként leginkább az fordult elő (nem csak a Teslánál, hanem a többi gépnél is), hogy ha azt érzi, hogy a vezető keze a kormányon van, akkor azt feltételezi, hogy előbb-utóbb beavatkozik az ember. Amikor én próbáltam az emberke előtti vészfékezést, akkor azt csont nélkül megcsinálta. A Merci viszont ott jár most éppen előrébb, hogy állítólag valami 600 méterre lát előre és ha beáll a forgalom, akkor nem az van, hogy odáig tartja a tempomat a tempót, aztán utána kifejeled a szélvédőt a vészfékezésnél, hanem okosan elkezd már hamarább lassítani, hátha eltűnik az akadály, ha nem, akkor nem 130-ról kell satuzni.

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

Új hozzászólás Aktív témák