- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibaimp
nagyúr
Ebben csak az a szomorú számomra, hogy a fele nem MAGYAR áruház....A cseh és román gondolom az áfá-val játszik, azért tudja annyiért adni a termékeket, a garanciát meg gondolom kenheted a hajadra....
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
zolij
tag
Sem az eMAG által adott számlával (ÁFA: 27%), sem a garanciális ügyintézéssel nem volt gond. Ugyanez már nem mondható el az Extreme Digitalról (itt sem számla probléma volt, hanem webes rendszerben bug, illetve az ügyfélhez való hozzáállás volt gond), bár biztos épp külföldi tulajdonban volt, amikor problémás volt..
[ Szerkesztve ]
-
Fred23
nagyúr
Az eMAG viszont képes megjelenni legkedvezőbb árú termékkel az arukereso.hu-n úgy, hogy valójában nincs is meg nekik az adott cucc. Rájuk írtam már egyszer egy ilyen miatt. Ki van téve hiperakciós áron, de még azt sem tudják, hogy a következő hónapban tudnak -e külső raktárból hozni.
Jártam már velül jól ettől függetlenül, de szerintem nem egy korrekt cég.
[ Szerkesztve ]
-
pengwin
addikt
Azért ez nagyon változó, mert az emag nem csak online áruház, hanem piactér is, ahol van sok eladó.
Sok kellemetlen esetről lehet hallani, nagyrészt az eladótól függ, hogy milyen élményei vanank adott embernek.
Sokakat elhajt az eMag, mondván, hogy nem is ők adták ell a terméket, az XY kolozsvári, csíkszeredai céget kell keresni a problémákkal.[ Szerkesztve ]
Üdv, pengwin
-
Taranti
senior tag
Örülök az iPON és az Aqua sikerének, eddig vásárlás és ügyintézés terén sem volt velük problémám. (Nekem évek alatt sokféle haver meg ismerős sztoriból az jött le, hogy aki nem trükközik/hazudozik papírokkal vagy termékkel kapcsolatban, annak általában nem adódik problémája.)
Úgy vélem, a játékokkal kapcsolatba hozott agresszivitás nem azok jellege miatt van, hanem (általában) csapnivaló minőségük okán.
-
tibaimp
nagyúr
-
Samott
addikt
Johetne mar az Amazon ide is.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
janeszgol
félisten
Meglepődtem, hogy a 22volt befért a Top 10-be. Az öcsém volt főnöke rendelt mindig majdnem mindent onnan, de nem gondoltam volna, hogy az ilyen nagy valami.
-
Korrektor
A nagy választék az csak a nagy piac / nagy forgalom környezetben tud kialakulni. Ezt egy kisebb piacon nem hiszem, hogy meg lehet valósítani.
Emellett az Amazon egy igaz mamut, és a nagy piacokon pont ellenkező hatása volt, mint amit írtál - vagyis hosszú távon nem javítja, hanem inkább rontja a versenyhelyzetet.
-
olloczky
senior tag
-
lev258
veterán
Az arukereso.hu egy független cég. Ha ott valami hibásan jelenik meg, akkor azt ők "olvassák ki" rosszul, nem az emag veri át a vásárlót. Ha a saját honlapjukon is azt látod, akkor lehet panaszkodni. Ezt szerintem érdemes helyretenni.
A témánál maradva, nekem csak az emag-gal van tapasztalatom, azzal viszont eddig nagyon pozitív, a kiszállítóikat is beleértve.[ Szerkesztve ]
Ubuntu MATE 20.04, hobbi cayenne termesztő
-
Darth Sith
tag
Az AQUA nálam az elmúlt időszakban nagyon leszerepelt . Sok évig vásároltam náluk mindenféle fennakadás vagy probléma nélkül, de az utóbbi időben amit garanciális ügyintézés vagy cserék esetén művelnek az valami botrányos és elfogadhatatlan, és évről évre egyre több gondom van velük. Míg az üzleteikben a kiszolgálás többnyire rendben van valamint normálisak az eladók, addig a szervízük akik a garanciális ügyintézést és bevizsgálást végzi, elképesztően kicsinyesek és kötekedőek. Én többet már nem fogok náluk vásárolni, lehetnek akármennyivel olcsóbbak a konkurenciánál, nekem megéri azt a plusz pár ezer forintot, hogy biztos lehetek abban, hogy ha gond van a termékkel, gond nélkül eltudom intézni a garanciális dolgokat.
-
veterán
"Nekem évek alatt sokféle haver meg ismerős sztoriból az jött le, hogy aki nem trükközik/hazudozik papírokkal vagy termékkel kapcsolatban, annak általában nem adódik problémája.)"
Na, az iPon esetében ebben ne legyél biztos, sőt... Három cégnek és még privátban is onnan vettem mindent. Egészen addig, ameddig 1 nulla napos korában besz@ró SSD-t nem vettek vissza, mert szerintük jó, de második visszaküldésre azért mégis elfogadták. Másfél hónap múlva küldtek cserét. Egy teljesen másik típust, bármiféle kérdés, egyeztetés nélkül. Másik SSD, bőven a garanciaidőn belül elkezdett hibázni, mivel még működött - tanulva a korábbi hozzáállásukból -, minden létező programmal letesztelve, eredmények nyomtatva csatolva az SSD mellé. Pár hét múlva jön a csere, erre a megjegyzés rovatban a f@szparaszt szervizes kioktat (!), hogy teljesen egyértelműen rossz az SSD, kár volt ennyi fát kivágatni a nyomtatott teszteredmények miatt.
Karácsony előtt rendelek tőlük billentyűzetet, fehér háttérvilágításosként hirdetve. Megérkezik, látom, az oldala világít, nem a karakterek. Mondom, ez mi a f@sz?! Nézem a leírást, természetesen már javítva. Google cache a barátom, eredeti oldal kitúr, screenshot, reklamáció. Persze, tévedtek, semmi gond. Garifutár megrendel, levelezés és minden doksi csatolva és kinyomtatva a billentyűzet mellé, hogy ha elakadna cégen belül a kommunikáció, akkor is képbe kerüljön a szervizes (gyökér). Pár nap múlva jön vissza a csomag, mellette komment: hiba nem tapasztalható, minden billentyű működik. Megreklamálom, szerviz visszajelez: nem volt semmi dokumentum a billentyűzet mellett. Mondom, mi a f@sz, már konkrétan hazudtok is, b@szdmeg? Megreklamál, eredeti ügyintéző úgy tesz, mintha mit sem tudna, eredeti levelezés becsatolva, emberünk megvilágosodik, küldjem vissza. Odaér, végre visszaveszik. Mi legyen az árával? Ne utald vissza, időközben évet (!) váltottunk, céges vásárlás, a könyvelő megöl. Válasz rá, rendben, hova utaljuk? Visszaírom, NE utald vissza, levásároljuk. Oké, kódot kaptam. Következő vásárlásnál kód beüt, kedvezményt nem vonnak le. Írok az ügyfélszolgálatnak, helló, nincs kedvezmény levonva, mi a f@sz? Ó, ez ilyen, a végleges számlán már rajta lesz a kedvezmény, kevesebb lesz az utánvét. Új rendelés kijön, utánvét természetesen nem kedvezőbb. Agyvíz a tetőn, írok, már megint mi a retek történt? Ügyintéző halottnak tetteti magát, nem tud semmiről, eredeti levél becsatol, emberünk megvilágosodik (már megint). Oké, néha nem érvényesül a kód, miért nem szóltam? Leírom neki megint, ugyan olvasd már el a thread-et, OTT VAN, hogy szóltam. Semmi elnézést, bármi f@szom, rendeljek megint, és majd annál jó lesz. Rendelek megint pár dolgot, a kód megint nem érvényes. Írok neki, mi a szitu. Visszaír, próbáljam meg másik kóddal. Na, itt én is elcsesztem, telefonról illesztettem be, lemaradt néhány karakter, nem tűnt fel. Kedvezményt nem vonja le, de hát ez ilyen, ugye. Kijön a cucc, megint teljesáron. Felbaszom magam, írok nekik egy hatvan soros anyázást. Pár nap múlva jön egy automata email, az összeget visszautalják.
Na, ezek után mondtam én azt, hogy nagyívben sz@rok az iponra. 6,5 nettó milliót hagytunk náluk az egyik céggel, direkt kitúrtuk a vállalatirányítási rendszerből. 1 év alatt. Jelzem, emaggal ügyintéztünk, semmi gond nem volt. PCX-szel ügyintéztem privátban, semmi gond nem volt. Na erről ennyit.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Érdekes hogy a PCX helyezést se kapott, biztos több mint 10x rendeltem tőlük mert épp ott volt a legolcsóbb náluk a termék, 1 negatív tapasztalatom se volt velük.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
VIPowER
senior tag
Nemrég rendeltem tőlük egy Huawei P20 Lite-ot, csak kimaradt belőle a "sztereó bluetooth headset", úgyhogy most bokszolunk, de majd lesz valami.
-
DS39
nagyúr
Jó a marketingjük.
De bunkó eladóik vannak az a baj és sokszor nem jó minőségű terméket árulnak. -
gabor9991
őstag
Kicsit engem is bosszantott, bár csak egy ezres egy kábel, de átvettem a futártól, kibontottam, összeszereltem ekkor vettem csak észre, hogy nincs kábel bár a leírás szerint lennie kellene.
Sose tudtam volna bebizonyítani sajnos.
Amúgy is volt velük az elmúlt hónapokban épp elég garanciával kapcsolatos ügyem, még a végén azt hihették volna, hogy direkt szórakozok velük.
Így annyiban maradt a dolog. -
#24845312
törölt tag
Nekem a garanciapapírt "felejtik" ki mindig a csomagból. Csak számlát szoktam kapni, azon viszont sem a termék garanciaideje, sem a termék sorozatszáma nincs feltüntetve. Ha tegyük fel 10 év garancia volt náluk kiírva valamire, és 4 év múlva elromlik, hogyan bizonyítom majd be, hogy nem csak 3 év garanciával árulták, ha esetleg ezzel a szöveggel próbálnak majd elhajtani?
Egyáltalán milyen cég az, amelyik még egy garanciapapírt sem képes adni olyan termékekhez, amelyekhez mindenhol máshol automatikusan adnak garanciapapírt? Például alaplapok, RAM-ok, stb., stb.[ Szerkesztve ]
-
#68216320
törölt tag
válasz Darth Sith #18 üzenetére
Aqua-ban cirka 10 evig vasaroltam, de a mult honapban egy garancialis ugyintezes miatt orokre elvaltak utjaink. A huzavona soran vegul pozitivan jottem ki, de akkor is. Nincs szuksegem cirkuszra.
A masik favorizalt ceg a PCX. Naluk is volt mar iden tobb vasarlas, garancialis ugyintezes, vasarlastol valo elallas. Hihetetlen mennyire gordulekenyen mentek a dolgok. Semmi kekeckedes reszukrol csak segito szandek. Szamomra az elso helyre leptek elo.[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
válasz #24845312 #29 üzenetére
Én ilyen esetben szoktam kinyomtatni az oldalon található (forgalmazott) terméket, amin rajta van minden, link, dátum, ár, gari idő, stb.. és ott a bizonyítás alapja az a doku... és tudom bizonyítani, hogy a vásárlás idejében a garancia idő annyi volt..ami. (ha szűkséges)
MD
L◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Fryskitt
addikt
Haha, Edigital. Pedig eltűnhetne a nagy semmibe végre, eszméletlen kupleráj, többször nem azt küldik, amit rendelsz (Foxpostnál pl. nem tudod, mert csak fizetés után nyílik az ablak), kib. burokrácia, semmi sem megy, többnyire bunkó ügyintézők, szar online rendszer (ha pl több cégnek vásárolsz, azt nem lehet, csak ha az előző rendelés lezárult már, mert különben minden tétel ugyanarra a cégre számlázódik), egy tipikus példája a magyar alkímiának, amihez ezek hozzányúlnak, abból szar lesz. Még törölni sem tudtam magam náluk, mert azt se csinálják meg (ugyanis csak ők tudják a profilt törölni, a felhasználó nem - GDPR mi, f@sza egy agresszív büdös banda).
[ Szerkesztve ]
Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!
-
kbyte1024
veterán
Emag szerintem is frankó! LG okos tv 6hónap után megadta magát(wifi vevő nem ment,minden más működött),szó nélkül küldzek újat.
Csak a halott látja a háború végét. - Platón
-
tibaimp
nagyúr
válasz Jeanne d'Arc #31 üzenetére
Rendben, elhiszem, szerencséd volt velük, másnak meg rossz tapasztalata, például tesóméknak.....szóval.
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
gézu
őstag
Minden kereskedőn lehet valahol fogást találni, viszont ezek valamit csak tudhatnak, ha már többször is a legnagyobbak tudtak lenni.
If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
-
-
sb
veterán
+1
Fogalmatlanul állt a rendelésem 2 hétig mire arra jutottak, hogy nem tudják teljesíteni. Persze már nem is kellett, mert addig lejárt az akció amivel - apró különbség - 2 év helyett 5 év gari lett volna a TV-hez. Mindez úgy indult, hogy boltban van, azonnal átvehető... majd lett belőle beszerzés alatti... ügyfélszolgálat nem elérhető, mikor sikerült nem tudnak többet mint amit a webes státusz mutat. Ígéret után nem hívnak vissza, így telt el a 2 hét.
Bónusz, hogy végül jött még 2 héttel a lezárás után 1-2 levél, hogy elégedett voltam-e ill. hova utalják vissza a termék árát ... amit nem fizettem ki. Egy Benny Hill show 5x gyengébb ennél.Ofkorsz az ÁSZF (némileg amúgy magának is ellentmondóan) meg 3x tartalmazza, hogy szerződéskötés történik a megrendelés gomb megnyomásakor, fizetési kötelezettség generálódik azonnal, vagy másik bekezdés szerint a visszajelzés után (ami szintén volt) stb, stb...
[ Szerkesztve ]
-
flash-
veterán
emlékszem pár éve egyik budapesti pc üzlet tulajdonosával beszéltem kérdztem hogy lettek az év webáruháza, hát mondta hogy mennyi összeget utal havonta az arukereso-nek, még jó hogy ők lesznek az évben az ország boltja és mutatta az excel táblát, hát megdöbbentő volt
(nevet nem mondok,de volt kb 4 éve XD)[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
azbest
félisten
csak, hogy az ok-okozatot tisztába tegyük:
ha jól sejtem nem azért lettek év áruháza, mert lefizették az árukeresőt. Azért lettek az év áruháza, mert akkora forgalmuk volt és a különböző hirdető oldalak pedig jutalékot kapnak a rajtuk keresztül értékesített termékek után.(#29) Scorp2011
érdemes lenne elolvasnod a számlát, valamelyik cégnél a számla egyben a garancia papír is. Külön papír lehet azért nincs hozzá, mert nem a magyar nagykereskedésen keresztül vették, így közvetlenül csak hozzájuk érvényes.(#24) gabor9991
sok monitorhoz csak vga kábel jár, az optional jelzés az úmutatón azt jelenti, hogy nem jár hozzá minden régióban. Régebben még erősködtek is, hogy vegyek a monitor mellé kábelt, mert vga-val nem lesz olyan jó a kép. Mivel előre utánanéztem a gyártónál a pontos típusnak, így tudtam, hogy van benne és ott is volt. Más esetekben is benne volt az a kábel, amit a gyártó mellékelt. Ha a gari papírt a dobozból kell kibányászni, akkor lehet kiejtették közben. Mostanában már külső műanyag tasakba szokták inkább tenni, hogy ne kelljen hozzá kibontani.[ Szerkesztve ]
-
#24845312
törölt tag
Természetesen elolvastam a számlán szereplő dolgokat. Igen, vannak cégek ahol nincs külön garanciapapír és számla, hanem egyben van a kettő, viszont náluk is minden esetben fel van tüntetve az adott termék garanciaideje és sorozatszáma is. Ehhez képest az edigitaltól kapott számlán csak ez szerepel:
"A számlán szereplő tartós fogyasztási cikkekre a jótállás a vásárlástól számított 12 hónapig, vagy a termékhez mellékelt jótállási jegyen szereplő ideig érvényesíthető."Tehát akkor garanciapapír hiányában csak 1 év garancia jár azon termékekhez is, amiket mondjuk 3 év garanciával hirdetnek a honlapjukon? Mert garanciapapírt még soha egyetlen esetben sem kaptam tőlük semmihez, sem alaplaphoz, sem memóriához, sem semmi máshoz.
-
#24845312
törölt tag
Nincs sajnos letölthető formában sem semmiféle garanciapapír a fiókomban sem. Sőt, ott számlák sincsenek, csak a "Nincs megjeleníthető számla" szöveg olvasható. Tehát semmi nyoma nincs bármiféle garanciának azon kívül, mint ami a papír formában lévő számlán szerepel, amivel viszont csak 1 évet tudok érvényesíteni.
Csomagküldéssel vásároltál náluk te is, vagy személyesen? Én csak csomagküldéssel, de valahogy mindig "elfelejtettek" garanciapapírt adni, pedig volt köztük 3 év garanciás alaplap, 5 vagy 10 év garanciás RAM, stb. is.
Jeleztem már nekik is a fentieket, de gyakorlatilag csak leráztak, mondván hogy ők nem szoktak garanciapapírt adni, mert a számla elég a garancia intézéséhez. Hogy hogyan bizonyítom be a 3 év garanciás termék esetében hogy valóban 3 év garanciával árusították a vásárlás idején, arra már nem tudtak választ adni. A számlán viszont egy az egyben az szerepel, hogy garanciapapír hiányában 1 év garancia jár csak az adott termékekhez.
Magánszemélyként vásároltam minden esetben.Pl. aqua-nál is volt olyan, hogy x tápegységet egy darabig 7 év garanciával árulták, majd bizonyos időponttól kezdve már csak 2 év garanciával. Viszont ők mindig mindenhez adnak garanciapapírt (meg az összes többi cég is), tehát ha 3 év után megy tönkre a korábban 7 év garanciával vásárolt tápegység, akkor nem tudnak elhajtani hogy de hisz náluk arra csak 2 év a garancia.
-
snake1977
őstag
válasz Seangaijin #37 üzenetére
+1 iponból soha többet...
Rendeltem egy raidmax alpha prime pc házat, hiányzott belőle az rgb led ventillátorok vezérlője, a megrendeléskor kapott emailben volt egy telszám nem vették fel, oké akkor írok emailt hogy miért nem képesek 2 órán keresztül felvenni a telszámot (megjegyzem a honlapukon nincs telefonos elérhetőség!), a válasz azért mert nem használják, meg állandóan foglalt etc., aztán a hiányzó alkatrészre olyan hülyeségeket írtak mintha random generátorral pattant volna ki a fejükből, ilyen inkompetens bandát még nem láttam, az 5 polusú ventillátor csatlakozót dugjam rá a belső usb portra, az már mellékes hogy az usb port 4-et használ, a kábel sem ér el odáig. Természetesen nem dugtam rá, szerencsére nem vagyok makett hülye ezekhez a dolgokhoz. A lényeg hogy sok ilyen jótanácsot kaptam, szigoruan emailben félóránként válaszoltak kb. a végén elállás lett belőle, de még a boltban a szervízesek közel félórát tanakodtak és kezdték a hülyeséget előről, végül találtam egy youtube videót a hiányzó alkatrészről, így visszavették (amit egyébként minden indok nélkül meg kellett volna tenniük), viszont a vételárat 14 napon belül utalják majd...a 14ik napon délután érkezett meg, gusztustalan egy cég, többet soha semmit tőlük...[ Szerkesztve ]
...BRSZK...9...2024.06.28-29... / www.brszk.hu / , https://www.tiktok.com/@brszk_official , https://www.youtube.com/@BRSZK-Official
-
snake1977
őstag
A vásárolóknak mindenképpen, a hazai boltosoknak meg nem annyira. A nagy "magyar" (és nem magyar) boltok is ugyanúgy megfojtják a kissebb boltokat akik próbálnak lavírozni, a legtöbb ember ott veszi meg a terméket ahol a legolcsóbb, vagy tudja hogy az egyik legolcsóbb és ugyanakkor megbízható is az üzlet, és ezzel nincs is baj. Szerintem senki sem ellensége a saját pénzének, annyira azért nem dúlnak a hazafias érzések senki mellkasában hogy több ezret vagy akár tízezret fizessen pluszban csak mert xyz magyar cégtől vásárol, ha ugyanezt megkapja itthon egy "külföldi" cégtől azonos garanciális feltételek mellett, csak jóval olcsóbban.
[ Szerkesztve ]
...BRSZK...9...2024.06.28-29... / www.brszk.hu / , https://www.tiktok.com/@brszk_official , https://www.youtube.com/@BRSZK-Official
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz snake1977 #47 üzenetére
Azért egy gazdaság működésében kicsit több érdekelt van, mint "vásárlók" és "boltosok". Pláne egy 350+ milliárdos forgalmú piacon. Végső soron azzal, hogy román, cseh vagy amerikai szolgáltatást vesznek igénybe az emberek a magyar hozzáadott értékkel működő cégeket cserélik le. Vannak olyan tevékenységek, amik esetében általánosan elfogadott, hogy ez helyes tendencia (a krumplikapálást pl. mindenki szívesen száműzi harmadik világbéli országokba), de kétlem, hogy az elektronikus kereskedelem az a terület, ahol túlságosan a magyar értékhányad csökkenéséért kéne drukkolnunk.
Másrészt az Amazontól manapság már talán nem az árversenyek miatt kell félni a vetélytársaknak - az ő üzleti modelljük újabban sokkal inkább a kiegészítő szolgáltatások (Prime, Alexa, Cloud, Kindle, stb.) értékesítéséről szól. Nem vagyok meggyőződve róla, hogy ezek Magyarországon olyan nagyon piacképesek.[ Szerkesztve ]
-
snake1977
őstag
válasz Feketelaszlo #48 üzenetére
Nem kifejezetten csak az amazonra gondoltam, de nézzük akár az emag marketplace-t, ez sem magyar cég, de mindarra amit mondtál szerintem a megoldás, hogy kínáljanak a magyar cégek is olyan lehetőségeket árakat, amit ezek a cégek nyújtanak (amennyiben annak van piaca), a edigital jó úton halad, a legtöbb kissebb magyar cég nem tud ilyen árakat, akciókat felmutatni, viszont ha úgy nézem ők is megfojtják a kisvállalkozókat, redukálják a piacot, és csak a nagy cégek közt tud kialakulni érdemi árverseny, tehát a kisvállalkozók szívják meg. Én szivesen költöm magyar cégnél a pénzem, amennyiben látom hogy az árazás kedvező. Ugyanakkor lelki ismeret furdalás nélkül fogok vásárolni külföldi tulajdonú cégtől ha az ott megvásárolt termék ára jelentősen olcsóbb, ahogy az emberek nagy része is ugyanezt teszi, pénzből élünk és a "hozzáadott magyar érték"-ből hónap végén nem tudunk bevásárolni.
N+1 céget tudnék mondani ahol magyar emberek dolgoznak, de az általuk kovácsolt tőke a külföldi tulajdonos zsebébe kerül, bár ez már nem kifejezetten e-kereskedelem.
...BRSZK...9...2024.06.28-29... / www.brszk.hu / , https://www.tiktok.com/@brszk_official , https://www.youtube.com/@BRSZK-Official
-
embe
nagyúr
Magyar földre - magyar embernek....magyar webshopot! Éljenek és virágozzanak a Nemzeti Webshopok!!
[ Szerkesztve ]
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- További aktív témák...
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
- Hisense 50A6BG 4k Smart TV!50"/4k/DOLBY VISION/10bit/Game Mode/ALLM/Beszámítás!
- Dell S2421HN Full HD Led Monitor! 24"/1920x1080/IPS/75hz/Freesync/Fehér
- Dell S2721DS 2k Monitor!27"/IPS/2560x1440/75hz/Freesync-Gsync/Fehér/Beszámítás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest