- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- 3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- DIGI kábel TV
Új hozzászólás Aktív témák
-
,
addikt
Nincs sajnos letölthető formában sem semmiféle garanciapapír a fiókomban sem. Sőt, ott számlák sincsenek, csak a "Nincs megjeleníthető számla" szöveg olvasható. Tehát semmi nyoma nincs bármiféle garanciának azon kívül, mint ami a papír formában lévő számlán szerepel, amivel viszont csak 1 évet tudok érvényesíteni.
Csomagküldéssel vásároltál náluk te is, vagy személyesen? Én csak csomagküldéssel, de valahogy mindig "elfelejtettek" garanciapapírt adni, pedig volt köztük 3 év garanciás alaplap, 5 vagy 10 év garanciás RAM, stb. is.
Jeleztem már nekik is a fentieket, de gyakorlatilag csak leráztak, mondván hogy ők nem szoktak garanciapapírt adni, mert a számla elég a garancia intézéséhez. Hogy hogyan bizonyítom be a 3 év garanciás termék esetében hogy valóban 3 év garanciával árusították a vásárlás idején, arra már nem tudtak választ adni. A számlán viszont egy az egyben az szerepel, hogy garanciapapír hiányában 1 év garancia jár csak az adott termékekhez.
Magánszemélyként vásároltam minden esetben.Pl. aqua-nál is volt olyan, hogy x tápegységet egy darabig 7 év garanciával árulták, majd bizonyos időponttól kezdve már csak 2 év garanciával. Viszont ők mindig mindenhez adnak garanciapapírt (meg az összes többi cég is), tehát ha 3 év után megy tönkre a korábban 7 év garanciával vásárolt tápegység, akkor nem tudnak elhajtani hogy de hisz náluk arra csak 2 év a garancia.