Legfrissebb anyagok
IT café témák
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- VoIP telefonálás
- ASUS routerek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Microsoft Office és Office 365 topic
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Keresés
Új hozzászólás Aktív témák
-
,
addikt
Természetesen elolvastam a számlán szereplő dolgokat. Igen, vannak cégek ahol nincs külön garanciapapír és számla, hanem egyben van a kettő, viszont náluk is minden esetben fel van tüntetve az adott termék garanciaideje és sorozatszáma is. Ehhez képest az edigitaltól kapott számlán csak ez szerepel:
"A számlán szereplő tartós fogyasztási cikkekre a jótállás a vásárlástól számított 12 hónapig, vagy a termékhez mellékelt jótállási jegyen szereplő ideig érvényesíthető."Tehát akkor garanciapapír hiányában csak 1 év garancia jár azon termékekhez is, amiket mondjuk 3 év garanciával hirdetnek a honlapjukon? Mert garanciapapírt még soha egyetlen esetben sem kaptam tőlük semmihez, sem alaplaphoz, sem memóriához, sem semmi máshoz.
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
- Gitáros topic
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- OLED TV topic
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Gray Zone Warfare
- További aktív témák...
Új prémium hirdetések