Új hozzászólás Aktív témák
-
#35193216
törölt tag
"Még mindig jobb mint az olyan hibák más gyártók részéről, amikben a vezérlő elszáll a fenébe, vagy olyan FW hiba van, ami hozzáférhetetlenné teszi a meghajtót egy idő után stb."
Én úgy mondanám, bizonyos szempontból jobb, bizonyos szempontból rosszabb. Ugyanis a határozottan rossz terméket garanciálisan kicserélik, ha az egész széria hibás, perelhetek is miatta. Ha viszont jó is meg nem is, ráadásul kiadnak egy javítást, ami csak odébb tolja, de nem oldja meg a problémát, az sokkal nagyobb bizonytalanságot jelent.
-
aginor
addikt
Fényezheted itt a Samsungot, de ez az egész ügy akkor sem kerek.
Ha nem tudják javítani a hibát megnyugtatóan és ezáltal a termék nem felel meg a gyári specifikációknak, az ilyen töketlenkedés helyett illene cserélni a meghajtókat hibátlan darabokra. Akkor még menthető lenne a helyzet, de így nálam leszerepeltek. Pont múlt héten vettem SSD-t és emiatt az ügy miatt nem Samsung lett, hanem Intel. -1 vásárló, bizonytalani ideig, a megrendült bizalom miatt, és nem a termékben, hanem a cég hozzáállásában..Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
Nézd, asztali gépben SSD-t az ember oprendszer és "programgyorsításra" használ. Ha gari időn belül elszáll, visszaviszem, a programokat pedig újra telepítem a cserére. Ennyi.
Aki pedig fontos adatokat SSD-n tárol, megfelelő (legalább 2példány) biztonsági mentés nélkül, annak semmi sem fog biztonságot adni.
Jelen formában az a baj, hogy a meghajtó nem működik rendesen, de cserébe legariztatni sem tudod. Ez a létező legidegesítőbb állapot, mert a pénzed áll benne, használni nem tudod, de cserébe cseréltetni sem.. Vevő oldaláról ez elég patt helyzet.
Amúgy nekem mindig azokkal a hardverekkel gyűlt meg a bajom a legjobban, amik nem voltak egyértelműen hibásak. Ha vmi megdöglik, nem indul el, azzal nincs baj, gariban cserélik, de ha a hiba csak időszakos vagy nehezen reprodukálható, na, ott indul az igazi móka.djculture: erről nem is tudtam. Most két Sams asztali vinyó van otthon gépben, de már vagy a egyedik vagy ötödik lapot cseréltem múlt héten, és eddig nem találkoztam hibával.
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
Miért is kellene az Users mappát áthelyeznem? Van program, ami automatikusan menti a beállított maghajtók/mappák tartalmát. Csak egyszer kell paraméterezni és kész. Másrészt pedig, továbbra is tartom, hogy ami fontos, azt mentem. Mentem Samsung SSD-n, Intelen, vagy bármilyen más merevlemezen.
Gariztatással eddig nekem szerencsére horror történetem nincsen, mindent meg tudtunk oldani, hogy jó legyen.
Viszont az olyan hibákkal gyűlt már meg a bajom, amit nem lehetett legariztatni, mert nem tudtam bebizonyítani, hogy a hiba létezik, annak időszakos volta miatt..Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
#35193216
törölt tag
A Users mappában legfeljebb csak a beállításokat veszíted, amik még mindig reprodukálhatóak, ha az adataidat nem ott tartod, és egyébként miért kellene ott tartanod?
Másrészt laptopban is megoldható az SSD+vinyó felállás (én legalábbis nem vennék olyat, amelyiknél nem megoldható, tehát ahol se msata, se m2, se optikai meghajtó hely), emellett laptopról egyébként is jobban javallott a rendszeres biztonsági mentés.
De, van bizonytalanság, mert már a topikbeli kommentekből is kiderül, hogy nem egyformán érintette az egyes példányokat a probléma. Nem tudhatod, hogy a tied mikor lassul be. Ráadásul a frissítés is elhitette sokakkal, hogy a probléma megoldódott, aztán mégsem. Mi ez, ha nem bizonytalanság?
-
aginor
addikt
Ha ez megnyugtat. De csak szarul kezelt szériahibákat, mert itt is ez a helyzet. Ne keverjük össze az egyedi meghibásodásokkal. Ugyanakkor nem tudom mikor ment át a topic Samsung vs Intel harcba.
Nagyon dicséretes a Samsung részéről az innováció, üdvözlöm, nem is a termékeikkel szemben lettem bizalmatlan, hanem az üzletpolitikájukkal szemben (bár a 830 és 840 szériát szerintem erősen ajánlott kerülni).
banhammer: valóban, nem is ezt tettük..
Reggie0: szerinted egy 20k-s cuccnál a Samsung márkanév megér +5k-t? Nekem nem, és szerintem sokaknak másoknak sem, különben a PRO lenne a legtöbbet eladott termékük nem az EVO.
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
Amúgy mi a bajod a SandForfe-al?
Ha valaki nem menti a fontos adatait, akkor azok nem is annyira fontosak..
Pláne manapság, amikor annyi felhő alapú szolgáltatás van (nem is egy ráadásul ingyenes), még csak külső vinyót sem kell venni/vinni egy laptop mellé.
Ha nem menti le, nem lesz biztonságban Samsunggal sem. Gyártósoron készült elektronikai termék bármikor kipurcanhat, gyártótól, márkától, kortól, garanciaidőtől, stb, függetlenül. Szerintem..[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
Nem flame, csak jót kacagtam rajta most reggel.
Van egy OCZ ssd-m, amin nem tudok firmwaret frissíteni, így beviszem ismerőshöz szervizbe. Felhívtam most reggel és mondtam, hogy lenne itt egy SSD-m, amin nem tudok firmwaret frissíteni és rábíznám ezt a megtisztelő feladatot. Erre csak ennyit kérdezett: "Samsung?"Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
ja... kizárólag... nekem "szerencsére" mindkettőből van. és lassú, mint a dög, mindig is az volt.
persze, van bootolható iso, egy dos alapú cucc van rajta, 10-12 órára hagyd magára a gépet, amíg szöszöl. közben majd golyós számológépen dolgozom... és majd elhiszem, hogy a második javítás jó lesz, ha az eredeti fw meg az első javítás sem sikerült.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
megpróbálom mégegyszer, ígérem, utoljára: ha nekem 840-em meg 840 evo-m van, akkor qrvára nem érdekel, hogy mely diszkek nem érintettek, ha a 840 meg a 840 evo érintett. és az sem boldogít, hogy vásárlás után x hónappal megtudom, hogy nem ezt kellett volna venni.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
"Aki nem azt mondja, hogy jelenleg nem a Samsungnak van a legjobb és legmegbízhatóbb SSD terméke, az kb. nem ért hozzá szint". lássuk az elejét meg a végét: aki nem azt mondja, az nem ért hozzá. oké.
tehát ahhoz, hogy értsen hozzá (kis matlog csalással) azt kell mondani, ami középen van.
vagyis: "jelenleg nem a Samsungnak van a legjobb és legmegbízhatóbb SSD terméke"tehát akik értenek hozzá, azok szerint jelenleg nem a samsungnak van a legjobb ssd-je.
hogy az ssd-khez értesz-e, nem tudni, de hogy magyarul nem beszélsz, az szinte biztos.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
#35193216
törölt tag
"Aki nem azt mondja, hogy jelenleg nem a Samsungnak van a legjobb és legmegbízhatóbb SSD terméke, az kb. nem ért hozzá szint."
Én nem mondok arról semmit, hogy kinek van a legjobb és legmegbízhatóbb SSD terméke, mert nem tudhatom biztosan, nincs hozzá megfelelő statisztikám, azonban ezt a mondatot te sem gondolhatod komolyan, remélem csak poén akart lenni. Ha nem, akkor nálad nagyon nagy bajok lehetnek.
-
Piftuka
veterán
"Aki nem EVO-t vesz, annak semmi baja, sőt a problematika már a 850-es EVO-nál se fog nagy eséllyel előjönni. Szóval 1 hibás sorozatot sikerült a Samsungnak eddig alkotnia, ami hát a többi gyártóról nem mondható el, ott az 1-nél több van..."
Ezzel egy kicsit leegyszerűsíted a kérdéskört. (Az új EVO modellekről pedig kevés tapasztalat hiányában még nem lehet biztosat mondani.)
Ugyanis mindentől függetlenül ez rendkívül nagy blama a Samsung számára. Nagy valószínűséggel az eset a 2015-es év végi eredményeken (az eladásokon) látszani is fog.Olyan piacról beszélünk (nem "csak" az SSD, hanem "en bloc" elektronikai berendezések), ahol óriási a konkurenciaharc, és a vásárlók bizalmát nagyon könnyű elveszíteni. (Azt követően visszaszerezni pedig még nehezebb.)
Nem tudom, mennyi idős vagy, és emlékszel-e rá, de...
A 2000-es évek elején az addig "kikezdhetetlen" hírnevű etalonnak számító Chieftec cég kihozott egy olyan tápegységet, amely gyárilag hibás volt; gyakorlatilag szinte úgy és abban az ütemben "füstölt el", ahogyan bekapcsolták.
A sorozatnak szinte nem volt megfelelően működő darabja.Amint kipattant a botrány, vállalták a termékek visszavásárlását, ill. cseréjét, de sokan úgy döntöttek, hogy számukra elég lett a "híres Chieftec" termékeiből.
(Más kérdés, hogy azóta már számos gyalázatos modellel rukkoltak elő, és nem voltak egyedül vele, de hát sajnos ilyen irányt vett a "tartós fogyasztási cikkek" világa.)
És ez csak egy példa az elmúlt évtizedek számos hasonló történetéből.
Visszatérve a konkrét esetre... Nyilván nem fog a Samsung becsődölni a fent említett esettől, de hosszú idő lesz mire ezt a "csorbát kiköszörülik" majd.
[ Szerkesztve ]
"Aquila non captat muscas."
Új hozzászólás Aktív témák
- RaidSonic IB-2914MSCL-C31 NVMe SSD / HDD dokkoló és klónozó - Dobozos, újszerű
- Samsung 850 PRO 2TB V-NAND SSD, AAM számla, 1 év garancia
- SSD - HDD - LAPTOPBA! Cégeknek is! Digital Doctor Számítógép Szerviz
- Startech S2510BMU33 2.5" külső SATA SSD/HDD ház - Dobozos, újszerű
- Samsung 980 250Gb-os Nvme SSD csak kipróbált.