Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #56573440

    törölt tag

    válasz prmcsk #5 üzenetére

    0 chip? Tmodel? ;]

    Egy csőves rádiós euro 6-os trabit mondjuk adnék

  • #56573440

    törölt tag

    válasz prmcsk #8 üzenetére

    A vízhő egy dolog, van hogy olajszint mérés sincs... Bimmer is húzott ilyet nem is oly rég...
    Te csipmentes autót mondtál, most meg kényelmi extrákról beszélsz meg kütyükről. Akkor most motorvezérlés, kipörgés és blokkolás gátlás se legyen, vagy tolatókamera, fűtött hűtött, programozható, elektromos ülések, meg gesztusvezérlés amit ki akarsz dobálni?

    Nem mindegy

  • #56573440

    törölt tag

    válasz prmcsk #15 üzenetére

    "Cseszhetsz te ma 48 szerelőt is, ha a motornak elektromos eredetű hibája van. "

    Ma már mindenki szerelő aki le tud húzni hülyéket olajcserével... Egy rendes műhelynek van villamos embere aki tudja hol tárolja a szkópot... Vidd oda ahol értenek hozzá és ne oda ami olcsó... Markaszerviz se javít, cserél... Szóval ha a szakemberek szerinted ott vannak van egy rossz hírem.

    Sok esetben könnyen rá tud mutatni az elektronika a hibára, és van aminél meg nem... Nem minden hiba olyan amit egyszerűen ki lehet mutatni, simán lehet több hiba láncolata. A kipuf oldalon látható hiba simán lehet szívó oldali mérési hiba eredménye is...

    Szóval csodát ne várj, de támpontot ad annak akit érdekel és hajlandó foglalkozni vele, és nem olajcseréből él...

  • #56573440

    törölt tag

    válasz Reggie0 #17 üzenetére

    Mondjuk semmi magyarázat nincs arra hogy egy PSA Prince motorjába ki van alakítva a helye, de dugót vett bele a BMW mert minek szóljon ha elfogyott... Mi baj lehet. Minden ;]

  • #56573440

    törölt tag

    válasz Reggie0 #19 üzenetére

    És menet közben kezd el fogyogatni akkor beltérben is legyen egy pálca?

    Nem szint jelzés kell, egy nyominger alsó szint figyelés viszont nem atomfizika, nem igazán hibaforras, de ha el lehet spórolni ezek nem viccelnek...

  • #56573440

    törölt tag

    válasz Reggie0 #21 üzenetére

    Nyilván nem volt, ahogy pl az említett motor nem panaszkodott olajnyomasra se... Egyszerűen csak elzabálta csöndben és megolte magát.

    Egyébként nyomast könnyebb érni mint szintet? Nem mellesleg olajnyomás jellemzően meg van akkor is a mikor már a szóró olajozas az alacsony szint miatt már rég nincs...
    Pedig kéne...

  • #56573440

    törölt tag

    válasz SRC #24 üzenetére

    Hát igazából ha a mostani szolgáltatási szintet akarod megcsinalni külön kábellel meg relékkel mindenhova, ahhoz képest egész egyszerű valóban... Hibalehetoseg is kevesebb...

    A gyártókat érdekelje hogy itt mi a minimálbér? Mert? Alkotmanyos jog az autó? Miva?

  • #56573440

    törölt tag

    válasz SRC #27 üzenetére

    "Egy városi kisautóba, amiben 5-10 perceket ülsz minek ülésfűtés?"

    Nem tudom milyen városban laksz, de pesten melóbajáráshoz simán lehet másfél két órát menni egy irányba reggel -najó most pont nem de érted- anélkül hogy várostáblát látnál... Nyilván nekem nincs rá szükségem csak szökőévete.

    "A második sarkon vissza lehetett nyomni a szívatót, egyáltalán nem volt terhes, hogy nekem ez dolgom. Manapság meg…"

    Neked. Más meg csak autómata autót tud vezetni. Nem neked csinálják hanem a tömegeknek, a tömegek meg közlekednek és leszarja hogy miben ül, nem akar érteni hozzá. És nem is fog.

    "Egyszer beállítom, utána ott szövi be a pók, minek? 10 éve nem nyúltam az elektromos tükör kapcsolójához. Te igen?"

    Ketten vezetünk otthon két autót random. 2 méter vs 170 centi. Ezek mellé tolatva állok be a garázsba és nem egyenesen, a terasz csempe meg drága volt. Minden nap használom.

    "Onnan a mobil zenél, navigál, amit akarsz."

    Utólag is megoldható, nekem xiaomi autós töltő tud konkrétan ilyet, bt-n telefon, utána fm rádió, tök jól is szól...

    "Ha van klíma az elektromos ablaknak sem marad sok értelme"

    Sokkal hatékonyabban szellőztetsz ha egy oldalon le tudod húzni mindkét ablakot akár csak résnyire is. Egy átforrósodott autó hamarabb szellőzik így... Sokkal...

    Ezek az extralisták nyilvánvalóan azért vannak, hogy az autógyártó keressen rajta. Egy fapados új autón alig realizál valami hasznot, viszont a pipálható tételeken jelentős bevétele keletkezik. Innentől egyértelmű, hogy a kényelmi extrák ezért -is- vannak. Van ami hasznos, pl a tolatóradar egy csapatszállító hombárban a feleségemnél életeket ment. Ha manuális lenne a tükör át se érne oda hogy állítsa.. Vannak nyilván extrák amik nélkül én is el tudok létezni, meg nem is hiányzik, ettől függetlenül csipmentes autóra reagáltam, és az a világ elmúlt. Réges rég.

    "Egyszerűen meg kell értetni a gazdaságilag képzetlen magyar emberekkel, hogy minél több a szegény ember annál rosszabb az életed."

    Az élet soha nem mondta hogy igazságos lesz... Mindig és mindenhol lesz szegény, a németeknél is van, hollandiában is van, amerikában is van, sőt képzeld dubai-ban is van... Dubai-ban is csinálnak olyan munkát a melósok hogy sírni támad kedved. Úgy szerelik a ferrárit ahogy itthon kokánybt se a kettes corsát.

    Az egyszerű példád meg a tipikus fusiszta hungarisztáni gyökér ékes példája, és nem fogom telesírni miatta a párnát, hogy a csúnya gonosz autógyártók mennyire alátettek szerencsétlennek... 1: vállalkozóként ha nem tud tartalékot képezni pont az ilyen problémákra amik bármikor beüthetnek akkor ott komoly gond van, le kéne ülni egy kockás füzet mellé, és leírni hogy mennyi a bevétel, kiadás, mennyi meló volt, kiszállás, etc, és utána megtalálni hogy hova ment a lé... 2: most tényleg leírtad azt,hogy a festő mivel kell neki a pénz, elmegy egy vállalkozónak dolgozni hogy talpra álljon, de telibe szarja mert hát akkor legközelebb is a vállalkozó fog festetni nem ő és ez így tök okés... Hogyamiafszom? Talán ha odateszi magát és gyönyörűen gyorsan dolgozik, a vevő is látja hogy Gáborka mekkora fsza ember, és legközelebb nem a vállalkozót hívja hanem Gáborkát direktben, mert a számla nélkül kérhetem mellett ez a másik népi sport... Mert ha hozzám eljön egy kivitelező és a festő gány takony szart ad ki a kezéből, privátba biztos nem hívom vissza meg adom tovább a nevét, azt így most borítékolom... Nem mellesleg ha rábólint a napszámra akkor azért dolgozzon rendesen, tök mindegy hogy miért, vagy mondja azt hogy főnök ennyiért nem jövök ide.

    Maradjunk abbna, hogy az alap felvetés miszerint csipmentes autót lenne jó vezetni már nem lenne reális, ha másért nem a kibocsájtási normák miatt sem. A többi rizsa.

  • #56573440

    törölt tag

    válasz prmcsk #31 üzenetére

    "Még mindig nem akarjuk érteni egymást."

    Ebben egyetértünk, de ennek mondjuk oka van.

    "hanem a teljesen feleslegesen agyonbonyolizált motorvezérléseit és egyéb agyf.sz mechanikai megoldásait"

    pl ez. Most akkor akarsz arról beszélni amire rákérdeztem és azóta se derült ki hogy mire gondolt a költő amikor azt írta hogy idézem "Vissza kell térni a chip nélküli autókhoz", vagy most egy ilyen bonyolult az autó és drága és otthon nem tudom javítani topikban akarunk beszélgetni, mert egyáltalán nem mindegy.

    Az autógyártók spúr fszok akik elspórolnak 20 centet akár mert azzal éves szinten milliós tételt sprórolnak. A politikusok hülyék mert termodinamikai alaptörvényeket képtelenek értelmezni. A mérési ciklus egy vicc.

    mire gondolt a költő amikor azt írta hogy "Vissza kell térni a chip nélküli autókhoz" Ennyi volt a kérdés az elejétől fogva, és még mindig. A többi lelki probléma nem igazán érdekel ha nem haragszol.

  • #56573440

    törölt tag

    válasz SRC #34 üzenetére

    És eljutottunk az autóktól a politikáig. Gratulálok. Valóban ők a hibások hogy egy 20 éves Citroen szar. Meg a csippek.

    Bele se kezdek hogy honnan jöttem és mit tettem hogy ide jussak, a hatalmas luxusba, hogy két müködő használt autót is nevemen tudhatok, amiből a fiatalabb is épp 10 éves, biztos úgyis káder voltam és arany kanállal a számban születtem, így nem érthetlek meg ... Tuti akkor is a narancsra szavaztam amikor még vikotor oviban ült, úgyhogy ja. Lehet utálni, mert attól jobb lesz. Másképp nem is lehet, ekkora vagyonra nem lehet szert tenni másképp. Egyébként meg nem is hazánk jelenlegi területén születtem alapvetően, szóval én is csak migráltam. Minden egyes nap biztos azért sétáltam 10km-et kb melóba meg vissza, mert edzésben kellett lenni a hétvégi golfozáshoz.

    Maradjunk abban, hogy SOHA nem volt szempont az autógyártás történelmében, hogy tartós, könnyen szerelhető, mindent kibíró konstrukciókat gyártsanak. Najó egy ember próbálkozott ezzel meg az is hamar sittre került mert kokainárulásból próbált pénzt szerezni. Az biztos mondjuk, hogy a jelenlegi merci kínálatból sose lesz nagybani piacos zöldségnepper szállító és nyeli majd el a lángossütőből kieső olajat 30+ évesen, továbbá nem fognak melósokat hurcolászni benne építkezésre. Ettől még tény a tény, mikrokontroller nélkül se voltak tartósak, pláne nem megbízhatóak az autók. Mondjuk tény hogy nem kellett a trabinan új ima kódot kérni a bosch szerverről a lakótelep garázssorán kalákában hengerfejező fusizó szomszédoknak...

    A használt piac beárazza magát, semmi köze ehhez a kormánynak vagy az autógyártóknak. Annyiért árulják amennyiért megveszik, ha valami kotvány szar, akkor az olcsó lesz, ha meg 18 évesen is rentábilisen üzemeltethető, keresett, pl a jazz, akkor az meg drága. A piac így működik, és ez egy önszabályozó kör. Innentől nem a gyártó és a politikai elit hibája hogy egy jazz ennyi, ha nem lehetne eladni és a nepperen meg a magánemberen rohadna, hamar beesne a csakviddmárinnen filléres kategóriába. Minden másra ott a régi swift, 200 alatt már van piacon olyan ami elvisz az állomásig meg vissza, és otthon is meg tudod szerelni ha akarod. Mondjuk a rejtett erőforrások valszeg azt is ellopják.

  • #56573440

    törölt tag

    válasz SRC #41 üzenetére

    cimbinek is az van még, fél éve néztem alá tök más miatt, még a kipuff sem vészes... vannak értelmesek. De ignis és társaiból is akad, kis szerencsével gen 1 vasaló swift is akad értelmes beltartalommal kívülről mondjuk közepesen lestrapálva körbekoccolva... Kispénzből bármit veszel kompromisszumos lesz, de milla alatt is lehet találni olyat amire érdemes költeni és rendberakni... corsa is akad olcsón jellemzően, szóval...

Új hozzászólás Aktív témák