- ASUS routerek
- Videó stream letöltése
- Hálózati / IP kamera
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Facebook és Messenger
- Linux kezdőknek
- A Google helyét akarja az OpenAI, hétfőn jöhet az AI-alapú kereső
- Milyen program, ami...?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Csak gratulálni tudok ,remek a bemutató.Soasem hittem volna,hogy egy Pc kormány lehet 6-700 ezer forint.
Hát köszönöm a bemutatót és kellemes játékot és jó szórakozást kívánok a kormányodhoz.duree54
-
titán
Köszi a cikket, nagyon alapos, és minden lényeges kérdésre kitér.
Következő kormányom egy T500RS lesz, azt már látom
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
proof88
addikt
Köszönjük, jó írás, jó volt elolvasni!
-
neilszab
őstag
Szia!
Az igen szerény beharangozó ellenére nagyon tartalmas és izgalmas lett a cikked , pont olyan dolgokról, benyomásokról, érzésekről írsz, amire egy szimulátoros kíváncsi!
Az is nagyon tetszik, amilyen részletességgel elemezed a konkurencia termékeinek egyes verzióit.
Ami engem így első körben zavar a kormányban az az, hogy ránézésre túl magasra tornyosul a háza (bár lehet, hogy csak a képek csalókák), én szeretem látni a kormány felső karimája alatt a monitoron a virtuális műszerfalon a mutatókat.
A pedál megoldása pedig technológiailag tényleg kicsit csalódás , volt alkalmam megnézegetni a tiédet, mikor elmentem a PT Racing pedálomért (cikk hamarosan... ).
A kormányt meg ha nem tetszik, javaslom vidd el bőröztetni! (bár látom teljes csere lesz)
Kicsit emésztenem kell még az olvasottakat, de addig bebiggyesztek pár pontosítás:
- A DFP átmérője csak 25 centi
- A DFGT érzékelhető belső tartalmi fejlődésen ment végbe a DFP-hez képest, tehát maga a volán inkább a G25-höz jár már közelebb
- A G25 volánja ~0,8-0,9 kiló
- A G25 legutolsó évjáratából is kerültek ki igen jó szériák
- Nálam is megfordult egy G27, azt a bizonyos holtjátékot én nem vettem észre, de lehet, hogy csak nem tűnt fel[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
bokrosolajos
őstag
Jó kis írás! Arra azért kíváncsi lennék, driftelni lehet-e vele
Fanatec Porsche GT3 RS V2 Clubsport pedállal ha jól rémlik, többe kerül, mint egy ilyen kompletten,de lehet még a TH8-as váltó is belefér.DFP-t már nem lehet kapni
-
KaraDani
addikt
Köszönjük a cikket, tartalmasra sikeredett
bokrosolajos: Nem rémlik jól: 330 euró (<100E Ft) az a szett.
[ Szerkesztve ]
-
00roli00
aktív tag
Grat a cikkhez, a lényeg benne van azt hiszem.
-
bokrosolajos
őstag
Valóban, most néztem, V2 kormány 179.95 EUR + Clubsport pedál 199.95 EUR, ami valóban nem drágább, de ugyanott van a TRS500 115 ezres áránál
Arra én is kíváncsi vagyok nagyon, hogy az óriási ház miatt feljebb került tengely miatt nem zavaró-e vezetéskor a monitorra látás, illetve ugyanabban az ülés pozícióban nem változik-e meg érzetre attól a szemre 5 cm magasság különbségtől.
[ Szerkesztve ]
-
KaraDani
addikt
válasz bokrosolajos #8 üzenetére
-
TESCO-Zsömle
félisten
Ha az ecci7000 hez rendelsz még egy 3-pedálos szettet, akkor lesz két ecci7000-esed és egy 3-as pedálod.
Szóval a komplett 3-pedálos szett 700k.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
00roli00
aktív tag
válasz TESCO-Zsömle #10 üzenetére
Akkor megnyugodtunk. De a kiigazítást azért köszönjük. Amúgy elgondolkodtam rajta/5 s/, miért kerül a pedál 30-kal többe a kormánynál.
-
mghltm
addikt
az iras felelmetesen jo, latni benne a tobb eves "szakmai" tapasztalatot!
ehhez szeretnek par gondolatot hozzafuzni:
"Érdekességként megjegyezném, hogy az általam használt SST váltó is rendelkezik egy szerintem komoly tervezési hibával. Mégpedig: az üres sebességi fokozat a 8 sebesség közül pontosan középen a 3-s és 5-s fokozat között található. Ha előre tolod vagy hátra húzod szinte sohasem megy bele kétszer ugyanabba a sebességi fokozatba a váltókar."
mivel 8 fokozatu a valto, pont a helyen van a 3-4. es az 5-6. fokozat kozott feluton a valtokar, mert ott van "kozepen", akkor all fuggolegesen. ha 5 vagy 6 fokozatod van, akkor szokott a 3-4. fokozat kozott lenni az ures, lasd lambo vagy ferrari
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
KKK-007
tag
válasz TESCO-Zsömle #10 üzenetére
Korrigáltam. Köszönöm.
-
KaraDani
addikt
válasz TESCO-Zsömle #10 üzenetére
Huhú, ha ezt előbb tudom ...
...akkor se tudom megvenni
De amúgy tényleg nem mindegy.
[ Szerkesztve ]
-
KKK-007
tag
Ez így is van. Akkor áll függőlegesen. Azonban nagyon kevés 8 sebességes autó van. Szerintem, úgy kellett volna megoldani, hogy az üres (függőleges állapotában!) vagy a 3. és 4. közé, vagy az 5. és 6. közé essen. Ezek után kioszthatom a játékban a hátramenetet ennek megfelelően. A Fanatec váltója 7 sebességes (ebben az esetben mindegy, hogy 7 vagy 8 sebességről beszélünk), de az üres a 3. és 4. között van függőlegesen.
Sajnos én csak akkor tudom pontosan használni a váltót, ha üresből egyenesen feltolva rögtön beletalálok a 3.-ba. Különben kínlódok. Nyilván ez az én problémám
Amúgy köszönöm az észrevételt. -
KKK-007
tag
- A DFP átmérője csak 25 centi
Ez az egy nincs már itthon, így csak emlékezetből írtam . Arra emlékeztem, hogy az is "nagy". Köszönöm, már javítottam.- A DFGT érzékelhető belső tartalmi fejlődésen ment végbe a DFP-hez képest, tehát maga a volán inkább a G25-höz jár már közelebb
Ez is igaz. Tényleg nagyon egy kalap alá vettem őket.- A G25 volánja ~0,8-0,9 kiló
Ezt holnap még egyszer megmérem- A G25 legutolsó évjáratából is kerültek ki igen jó szériák
Ezért is írtam, hogy második félév. Akkor sem mind, csak gyakran előfordult. A kormány bőrözése is teljesen más egy 2007-eshez képest. Fogásra, látványra és illatra is van különbség a két széria között.- Nálam is megfordult egy G27, azt a bizonyos holtjátékot én nem vettem észre, de lehet, hogy csak nem tűnt fel.
Minimális, de gondolom azoknak, akik komolyan űzik az íven autózást, problémát okozhat.A perec teteje egy Fanatec GT3 RS tetejével lehet egy szinten.
[ Szerkesztve ]
-
rep3at
őstag
Nagyon igényes teszt lett, csak gratulálni tudok. Bár teljesen nem olvastam végig, felkeltette az érdeklődésemet, pedig nem is szoktam játszani a gépen, erre a célra inkább iPhone-t használok.
Forward thinking. كرر
-
bbbcars
csendes tag
válasz bokrosolajos #5 üzenetére
Nekem akad egy jo kis DFP-m elado soron szivem szerint nem valnek meg tole de a penz nagy ur
Apple iPhone X
-
AMD_ok
őstag
Szépen összeraktad a bemutató cikket, nagyon szép kormány,meg minden, de: gumi borítás egy ilyen kaliberű kormánynál, hát enyhén szólva gáz (Te is írtad, mint negatívumot), a másik dolog pedig, hogy nálam ez a fix váltófül nagyon nem jön be, valamint a G27-nél megemlített holtjáték hibát én nem tapasztalom, nálam a DxTweak2 programban ugyanaz a helyzet,mint Nálad, egy érintésre látszik a kimozdulás.
Biztos egy fokkal magasabb szinten van, mint a G25/G27, de vannak olyan negatívumai, ami miatt akkor se venném meg, ha egy árban lennének -
HUNPSP
aktív tag
Nagyon jó cikk lett, gratulálok hozzá, csak így tovább!
Lehet, hogy nem vagy benne a cikk írásban, de a többi komment alapján is eléggé jóra sikerült...DFP tulaj voltam a PS3 mellé, szerettem, de sajnos alig volt időm használni, így meg kellett tőle válnom. Legközelebb egy G25-öt szerzek szerintem, bármennyi idős is a kormány, szerintem nagyon melléfogni nem lehet vele.
És akkor egyszer majd lehet hogy egy T500RS is hozzám kerül...http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=HUNPSP @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_3/keres.php?stext=HUNPSP&submit= @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_4/keres.php?stext=HUNPSP&submit=
-
N€T0X|N
őstag
Fajintos cikk lett, tényleg benne van az, amire egy szimes arc felkapja a fejét.
Viszont engem a cucc nem nagyon győzött meg, azaz ha jól értem a szettből a pedál nálad is a sarokban pihen és a clubsport van helyette, miközben azért a kormánynak is vannak bosszantó hibái (pl. a csavarok). Bár én olyan nagyon magas szinten nem űzöm a szimezést, így talán ezért is soknak tűnik kicsit 110K egy kormányért, amihez még csak nem is a legújabb technológiájú pedálsor jár, legyen bármilyen robosztus is a csupa fém sok kilójával (amúgy szépnek szép) és akkor meg váltót még hírből se ismer, kivéve a füleket, ami nem túl reális historic versenyekhez, de még egy wtcc-hez sem...
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
Suker10
aktív tag
Nagyon jó kormány, csak azok az apró hibák ne lennének...
Müzli 38% gyümölccsel: "Száraz, hűvös helyen tárolandó. Az elemzés értékeit a természetes termékek biológiai variáció. Hiszen ebben a gabonafélék természetes termék tartalmazhat nukleáris alkatrészek, részek és kő shell alkatrészek is." De legalább természetes.
-
$paceman
csendes tag
Hát ez nagyon király cikk lett, jó volt olvasni, gratulálok hozzá
T2288-> 3310-> C45-> 5510-> 3510i-> 6100-> Z520i-> K510i-> K550i-> N82-> iPhone 3G-> N97-> S8500 Wave-> N900-> WT19i & N- Gage
-
Suker10
aktív tag
Korábban valamiért úgy emlékeztem, hogy ehhez külön van a váltó.
Ez meglepett. Eléggé elnéztem.Müzli 38% gyümölccsel: "Száraz, hűvös helyen tárolandó. Az elemzés értékeit a természetes termékek biológiai variáció. Hiszen ebben a gabonafélék természetes termék tartalmazhat nukleáris alkatrészek, részek és kő shell alkatrészek is." De legalább természetes.
-
fatallerror
addikt
jókis cikk bár én 1 g27nek is örülnék, annyira rossz nem lehet az sem, úgyis csak szimeseknek szar dirt, f1 sorozattal játszom :]
don't tell me what i can't do!
-
AMD_ok
őstag
Nem azt mondtam, hogy nem próbálnám ki , de megvenni, használni egész más tészta. Volt már olyan eset (nem is egy), hogy akkor kellett váltanom,mikor majdnem keresztben volt a 2 kezem.
Suker 10: Hát bizony itt még azért is külön fizetsz, így meg főleg nem best buy kategória
fatalerror: Azokhoz tényleg bőven elég lenne, nálam egy G27 teljesít szolgálatot a G25 után, és jobbnak is érzem. Persze a tények önmagukért beszélnek: a T500RS 65535 különböző pontot tud érzékelni, ez sokkal több,mint a G25/G27
-
neilszab
őstag
Hehe...nekem meg pont az jutott az eszembe, hogy mikor keresztbe áll a kezem és közben épp gyorsan váltanom kéne, akkor fél pillanat mindig azzal megy el, míg kilogikázom, hogy ilyen kormányállásnál melyik oldalon is van a nekem kellő váltófül Aztán van hogy tévedek!
Ezzel ilyen gondom nem lenne, szóval lehet nem is olyan hülyeség...
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
KaraDani
addikt
Ismerős, ezért használtam szinte mindenhol a botváltót a DFGT-n. (kivétel forma autók, és RBR ahol az kézifék volt) Szerintem abszolút autó függő, hol melyik lenne a jobb, forma autónál ahol meg nem nagyon veszi le az ember a kezét a kormányról fix lenne nagyon idegesítő.
fatallerror: közelített, de lenne még hova... A kormányigényesség jogos, de valami "egyszerűbb" kormány is elég hozzá, szerintem, úgyis nagyon kicsi az autóban a steering lock (még F1 es mércével is).
[ Szerkesztve ]
-
JColee
őstag
válasz fatallerror #34 üzenetére
-
AMD_ok
őstag
Úgy látom, ezzel a váltófül kérdéssel teljesen megosztottam a társaságot . Nálam egy biztos: nekem sokkal könnyebb, ha nem kell logikázzak ezen, bármilyen pozícióban van a kezem, a bal levált, a jobb meg fel, és kész
-
KKK-007
tag
perec=volán
A kormányház takarhatja a képernyőn a műszerfalat. Én például sohasem látom a kormány teteje alatt egyik játékvezérlő esetén sem a monitort. Nincsen olyan közel a Samsungom, hogy úgy kukucskálhassak. Valószínűleg alacsonyabban is kellene hozzá ülnöm. Nekem mindig az államnál van a kormány teteje. -
N€T0X|N
őstag
Ilyen kaliberű eszközöknél szerintem alap kéne, hogy legyen a H váltó, ha a load cell már kimaradt. Akinek megéri ilyen szintű eszközt - azaz javarészt a kormányt - venni, mert (fél)profi szintű dolgokra képes, az kötve hiszem, hogy pl. egy GT Legendsben örül (és miért ne lenne olyan, aki azzal akar játszani, oda főleg jó lehet az 1080 fok), hogy szekvenciális váltófülekkel kell bajlódnia... de azon kívül is, mai pályaversenyzéshez legalább egy szekvenciális bot kellene rá a valósághűséghez. Az automata váltó meg szerintem az ilyen arcoknál eleve kizárt dolog. Más meg minek venne ilyen kormányt? Szóval egy kicsit ellentmondásos ez az egész cucc nekem.
Sent from my keyBoard
-
bokrosolajos
őstag
TH8-ast kell venni annak, aki GT legends-szel szeretne játszani
Egyébként meg úgy megy ez lassan, mint a szoftvereknél a DLC, utólag vegyél hozzá ezt-azt! Fanatecnek van egy opciós váltója, H + Szekvenciális. Csak ott meg cserélgetni kell a szerint, hogy milyen szimulátorral nyomod, mert egymás mellett felcsavarozva zavaró lehetA fix váltófülek most terjednek igazán az utcai autóknál is. Az én kocsimban még a kormányon van. Mind addig OK, amíg egyenesen vagy nagy ívű kanyarban autózok, de például egy szerpentines résznél, ahol át kell fogni, tényleg matekozni kell, hogy akkor most melyik is hova fordult el? Ugyanez van a mostani DFGT kormányommal is.
Először én is csodálkoztam, hogy miért viszik le a kormányról az oszlopra, például az új Ferrarik esetében, de most már tudom, hogy jobb az úgy...
Van még egy megoldás (ami csúnya egyébként), ahogy a Fabia WRC-kben volt, egy karika felül, egy alul. Az mindig kéznél van és mindiga felső a felváltás, az alsó a vissza
T500RS pedáljait eltolták, hogy spéci csatlakozója van és nem működik USB-n önállóan. Ha valakinek nincs rá szüksége, mint KKK-nak, akkor tovább adhatta volna, és vehetett volna mást pl. Clubsport, de így ...
[ Szerkesztve ]
-
KaraDani
addikt
Ez nem lehet, hanem jön "hozzá" thrutstmuster H váltó ~40k-ért.
schawo: Én pl. imádom, hogy végre az életben H váltós autókat tényleg élethűbben vezethetem, ha már egyszer szimulátorozunk, vagy mi a fene.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen