- Mikrotik routerek
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- XPEnology
- Facebook és Messenger
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Adobe Illustrator kérdések
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
Új hozzászólás Aktív témák
-
MCGaiwer
addikt
szigetelőszalag.
amúgy nem hiszem, hogy túlintegrálnák. villogna minden egyes alkalommal ha alagútba megy az ember (ami nálunk ugyan nem, de az alpok környékén azért elég gyakori).
meg elméletileg nem a nyomon-követés a feladata, így elég nehéz lenne kimagyarázni, hogy miért nem működik nélküle rendesen az autó.
Amazon.co.uk, £50 értékű Gift Card cserélhető/eladó
-
llaszlo
veterán
-
BE4GLE
aktív tag
1. Az utasok számát szenzorosan lehet tudni
2. Azt, hogy be volt-e kötve az biztonsági öv, szintén lehet tudni
3. Az autót ért erőhatásokat ismerjük
4. A GPS adatokat megkapjuk
A fentiek ismeretében már lehet egy becslést adni, hogy hova és hány mentőegységet küldjünk abban az esetben, ha az automatikus bejelentésre nincs válasz.Redmi Note 9 Pro
-
BE4GLE
aktív tag
"autó gyalogost, vagy kerékpárost gázol"
Nem is ez az eszköz célja. Ha balesetet okozol, vagy észlelsz, akkor köteles vagy megállni, segítséget hívni/nyújtani.
Egy dologban igazat adok neked:
Ezzel nem feltétlenül tudjuk megállapítani, hogy az autó statikus tereptárgynak ütközött-e, vagy egy másik közel azonos tömegű személygépjárműnek, amiben nincs ilyen eszköz. Ilyenkor én a rosszabbat feltételezném.
A személygépjármű szemben a busszal/teherautóval már látszana a mérésen és a vonattal való ütközés is. Ráadásul utóbbira még a gps adhat támpontot. (van-e a közelben vasútvonal) Csak a példáiddal az a baj, hogy ilyenkor jellemzően szokott lenni valaki, aki segítséget hívhat.
"kihangosított kontaktot teremteni a bentülőkkel"
A tervezetből azt olvasom, hogy pont ezt szeretnék.
"Elsődleges jelzésre jó lesz, aztán csak valaki felhívja még a 112-t a pontosabb infókkal."
Én akkor látom ennek hasznát, ha nincs senki más a közelben és a sérültek nem tudnak segítséget hívni. Pl. egy kevésbé forgalmas útszakaszon éjszaka. Ha nem válaszol a feltételezett sérült, nekem már az is egyfajta válasz.Redmi Note 9 Pro
-
#06658560
törölt tag
Az övekben manapság van erőhatároló, aminek a működéséről szintén lehet adatot kiolvasni, ha akarjuk és úgy csináljuk. A légzsákok nyílásáról is lehet következtetni. Ha csak egy csapatot küldenek négy sérülthöz időben, azzal is nagyobb a túlélés esélye, mint ha csak holnapután reggel bélabá traktoros bukkanna rájuk.