Új hozzászólás Aktív témák

  • BE4GLE

    aktív tag

    válasz kaliber #23 üzenetére

    "autó gyalogost, vagy kerékpárost gázol"
    Nem is ez az eszköz célja. Ha balesetet okozol, vagy észlelsz, akkor köteles vagy megállni, segítséget hívni/nyújtani.
    Egy dologban igazat adok neked:
    Ezzel nem feltétlenül tudjuk megállapítani, hogy az autó statikus tereptárgynak ütközött-e, vagy egy másik közel azonos tömegű személygépjárműnek, amiben nincs ilyen eszköz. Ilyenkor én a rosszabbat feltételezném.
    A személygépjármű szemben a busszal/teherautóval már látszana a mérésen és a vonattal való ütközés is. Ráadásul utóbbira még a gps adhat támpontot. (van-e a közelben vasútvonal) Csak a példáiddal az a baj, hogy ilyenkor jellemzően szokott lenni valaki, aki segítséget hívhat.
    "kihangosított kontaktot teremteni a bentülőkkel"
    A tervezetből azt olvasom, hogy pont ezt szeretnék.
    "Elsődleges jelzésre jó lesz, aztán csak valaki felhívja még a 112-t a pontosabb infókkal."
    Én akkor látom ennek hasznát, ha nincs senki más a közelben és a sérültek nem tudnak segítséget hívni. Pl. egy kevésbé forgalmas útszakaszon éjszaka. Ha nem válaszol a feltételezett sérült, nekem már az is egyfajta válasz.

    Redmi Note 9 Pro

Új hozzászólás Aktív témák