Új hozzászólás Aktív témák
-
BE4GLE
aktív tag
1. Az utasok számát szenzorosan lehet tudni
2. Azt, hogy be volt-e kötve az biztonsági öv, szintén lehet tudni
3. Az autót ért erőhatásokat ismerjük
4. A GPS adatokat megkapjuk
A fentiek ismeretében már lehet egy becslést adni, hogy hova és hány mentőegységet küldjünk abban az esetben, ha az automatikus bejelentésre nincs válasz.Redmi Note 9 Pro
-
BE4GLE
aktív tag
válasz #56573440 #22 üzenetére
"azonos mert erohatasra maskepp reagál"
A légzsákok érzékelői például úgy működnek, hogy hirtelen lassulásra záródjon az áramkörük. Tegyük be ezt az érzékelőt egy vasúti szerelvénybe és egy Tico-ba és ütköztessük őket frontálisan. A vonat vígan halad tovább és a Tico is, de ellenkező irányba, tehát az érzékelő nem fogja ugyanazt mérni.Redmi Note 9 Pro
-
BE4GLE
aktív tag
"autó gyalogost, vagy kerékpárost gázol"
Nem is ez az eszköz célja. Ha balesetet okozol, vagy észlelsz, akkor köteles vagy megállni, segítséget hívni/nyújtani.
Egy dologban igazat adok neked:
Ezzel nem feltétlenül tudjuk megállapítani, hogy az autó statikus tereptárgynak ütközött-e, vagy egy másik közel azonos tömegű személygépjárműnek, amiben nincs ilyen eszköz. Ilyenkor én a rosszabbat feltételezném.
A személygépjármű szemben a busszal/teherautóval már látszana a mérésen és a vonattal való ütközés is. Ráadásul utóbbira még a gps adhat támpontot. (van-e a közelben vasútvonal) Csak a példáiddal az a baj, hogy ilyenkor jellemzően szokott lenni valaki, aki segítséget hívhat.
"kihangosított kontaktot teremteni a bentülőkkel"
A tervezetből azt olvasom, hogy pont ezt szeretnék.
"Elsődleges jelzésre jó lesz, aztán csak valaki felhívja még a 112-t a pontosabb infókkal."
Én akkor látom ennek hasznát, ha nincs senki más a közelben és a sérültek nem tudnak segítséget hívni. Pl. egy kevésbé forgalmas útszakaszon éjszaka. Ha nem válaszol a feltételezett sérült, nekem már az is egyfajta válasz.Redmi Note 9 Pro
-
BE4GLE
aktív tag
válasz #56573440 #28 üzenetére
Igazából azért írtam neked ezt a szélsőséges példát, hogy lásd, a járművek tömege mennyire fontos tényező egy balesetben. És igen, az sem mindegy, hogy van összerakva az az autó. Mennyire nyeli el az ütközés erejét a gyűrődési zóna és mennyire védett az utastér.
"Minden autóba akarjak, es oregbol eleg sok van meg mindig"
Idézet a hírből:
"a 2015 októberétől gyártott személy- és kisteherautókba kötelező legyen beszerelni a segélyhívót."
Ez nekem nem minden autó, hanem minden ÚJ autó.Redmi Note 9 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
- Joomla! topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Wise (ex-TransferWise)
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Politika
- E-roller topik
- Mini-ITX
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Lesz új Sony OLED tévé is idén
- További aktív témák...