Új hozzászólás Aktív témák

  • Archer

    őstag

    válasz P100 #26 üzenetére

    Mind szép és jó amit írsz de nagyon el vagy tájolva és ezt nem kötekedésképpen mondom. TGV/AGV? A gond annyi, hogy franciák a gyorsvasút problémáját házon belül megoldották az Alstom cég képében, ugyanis az fejlesztette az egész TGV témát. A gyorsvasúthoz az utolsó szem bazaltzúzaléktól újra kéne építeni az egész pályát speciális alapzattal, lefogatással, ami nem kis pénz tekintve, hogy ma Mo.-on 1km hagyományos villamos vasúti pálya megépítése milliárd felett van. Akkor még nem is beszéltünk magáról a szerelvényről, szintén csak példaképp a nemrég beszerzett 25db Traxx darabonkénti ára durván 800-900 millió között van és akkor az nem gyorsvasúti billenőszekrényes csodaszerelvény "csak" egy modern villamosmozdony. Értem amit mondasz és egyet értek vele de nem végletekben kéne gondolkodni. Ennyi erővel építsünk mi is Maglev vasutat.
    Különben volt nekünk európai színvonalú vasúti gyártásunk, úgy hívták Ganz-MÁVAG és azok a gépek amiket az gyártott (és Te már rég kidobáltál volna) 30-40 vagy több éve teszik a dolgukat kisebb-nagyobb hibák ellenére. Pedig azok számítógépet még hírből sem hallottak. Az öreg M62-esek ~40 éve vontatják a 2-3000 tonnás szerelvényeket. A remotorizált gépekben a Caterpillar csodamotor meg volt amelyikben már széthullott. Szóval nem kell lenézni a magyarokat, volt itt szakértelem (és meggyőződésem, hogy van is) csak mások voltak az érdekek.

    [ Szerkesztve ]

    Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

Új hozzászólás Aktív témák